eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II etap (elewacja i winda) .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Zielona Góra: Modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II etap (elewacja i winda) .
Numer ogłoszenia: 24850 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - II etap (elewacja i winda) ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze II etap (elewacja i winda) . 3.2. Miejsce wykonywania robót budowlanych: Zielona Góra, ul. Staszica 4, dz. Nr 297/16. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez PUIP PLAN dokumentację projektową oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącą integralną częścią SIWZ. 3.4. Wyszczególnienie prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ocieplenia wraz z elewacją i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz dostawę i montaż windy wewnętrznej w budynku Centrum Integracji Społecznej przy ul. Staszica 4 w Zielonej Górze, w tym: 1. stolarka okienna PVC (13,64 m2) i drzwiowa stalowa (4,35 m2), bramy garażowe stalowe ocieplane (28,8 m2); 2. ocieplenie ścian styropianem gr.12 cm wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego i malowaniem farbami silikonowymi ( 723,5 m2); 3. ocieplenie ościeży styropianem gr.5 cm wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego i malowaniem farbami silikonowymi ( 68,5 m2); 4. wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego daszków wraz z malowaniem farbami silikonowymi ( 31,5 m2); 5. wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego dekoracyjnego cokołu ( 51,9 m2); 6. obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk (41,5 m2), 7. dostawa i montaż windy o napędzie hydraulicznym i wymiarach kabiny 110x140x213cm oraz udźwigu 600kg/ 8 osób. 3.6. Do ocieplenia ścian budynku należy zastosować rozwiązanie systemowe posiadające: a) aprobatę ITB; b) certyfikat zgodności ITB w zakresie spełnienia wymagań określonych w Aprobacie ITB. 3.7. Wymagane parametry windy: a) napęd hydrauliczny, b) kabina nieprzelotowa o wymiarach 110x140x213cm, c) drzwi automatyczne teleskopowe, d) udźwig 600kg / 8 osób, e) wysokość podnoszenia - 3,51m, f) podszybie - 1,4m, g) nadszybie - 3,6m, h) prędkość podnoszenia - 0,63m/s, i) ilość przystanków - 2, j) wyposażenie standardowe, k) informacje dodatkowe - w I etapie wykonano szyb windowy wraz z maszynownią. 3.8. Obowiązki Wykonawcy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: 1) organizacja, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 2) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 4) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 6) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 7) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 3.9. Wyszczególnienie elementów stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do SIWZ załącznik Nr 8 , sporządzona na podstawie wykonanego kosztorysu ofertowego ( Załącznik Nr 10 do SIWZ) w układzie - ilość przedmiarowa wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót * cena jednostkowa = wartość w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, który jest nierozłącznym elementem tabeli zbiorczej. Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. 3.10.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zadania, zawierający podział na elementy, etapy i terminy ich realizacji, stanowiący załącznik Nr 2 do umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.23.52 - Pomniki architektoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.52 - Roboty budowlane w zakresie pomników przemysłowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.060,00 zł ( słownie : sześć tysięcy sześćdziesiąt złotych).Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie robót związanych z wykonaniem ocieplenia obiektu kubaturowego wraz z elewacją o pow. min. 500 m2 i robotami towarzyszącymi, potwierdzoną dokumentami , że została wykonana należycie; 5.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118- tekst jednolity z późn. zm.) : a. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej , potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; 5.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; a. posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a. SIWZ; 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a SIWZ; 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. a SIWZ; 13) dokładnie wypełniona Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 8 do SIWZ (z załączonym kosztorysem ofertowym wykonanym na podstawie załączonego przedmiaru robót ); 14) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 15) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3.a SIWZ; 16) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 407..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.