eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › WYJAŚNIENIE I USUNIĘCIE ISTNIEJĄCYCH ROZBIEŻNOŚCI W POWIERZCHNI DZIAŁEK WYKAZANYCH W OPERACIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ DORAŹNE PRACE GEODEZYJNE DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Koszalin: WYJAŚNIENIE I USUNIĘCIE ISTNIEJĄCYCH ROZBIEŻNOŚCI W POWIERZCHNI DZIAŁEK WYKAZANYCH W OPERACIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ DORAŹNE PRACE GEODEZYJNE DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO
Numer ogłoszenia: 248505 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYJAŚNIENIE I USUNIĘCIE ISTNIEJĄCYCH ROZBIEŻNOŚCI W POWIERZCHNI DZIAŁEK WYKAZANYCH W OPERACIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ DORAŹNE PRACE GEODEZYJNE DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią : OBIEKT I - obejmuje prace geodezyjne na terenie powiatu koszalińskiego powstałe w związku z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego w Starostwie Powiatowym w Koszalinie. OBIEKTY II - IV - porządkowanie operatu ewidencji gruntów i budynków dla wskazanych działek ewidencyjnych. OBIEKT I - doraźne prace geodezyjne dla potrzeb powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, składający się z następujących zadań: ZADANIE 1 Odtworzenie punktu osnowy poziomej III klasy metodą GPS, według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 2 sztuki w ciągu trwania umowy. ZADANIE 2 Założenie ekscentru punktu osnowy poziomej III klasy w przypadku planowanego jego zniszczenia, według Wytycznych Technicznych G-1.5, §51 z 1990r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 2 sztuki w ciągu trwania umowy. ZADANIE 3 Zabezpieczenie punktu osnowy poziomej III klasy w czasie modernizacji pasów drogowych - tj. przedłużenie centra punktu do poziomu nowej nawierzchni oraz jego zabezpieczenie i wykonanie pomiaru kontrolnego. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 4 sztuki w ciągu trwania umowy. ZADANIE 4 Przeniesienie wysokości punktu ściennego III klasy osnowy wysokościowej w razie planowanego jego zniszczenia, zgodnie z wymogami Wytycznych Technicznych G-2.2 z 1983r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 4 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 5 Sprawdzające pomiary liniowo-kątowe na istniejącej sieci ciągów sytuacyjnych zgodnie z Instrukcją Techniczną G-4 z wykonaniem obliczeń kontrolnych. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 6 Prace związane z ustalaniem przebiegu granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. Nr 45 poz. 453). Szacunkowa ilość punktów granicznych - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 7 Sprawdzenie położenia punktu geodezyjnego według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 8 Pomiar kontrolny budynku ujawnionego bądź nie na mapie prowadzonej w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym. Szacunkowa ilość budynków - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 9 Sprawdzenie klasyfikacji gleboznawczej w terenie zgodnie z § 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 roku w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19 poz. 97 z późniejszymi zmianami). Sprawdzenie poprawności klasyfikacji oraz pomiar kontrolny użytków gruntowych podlegających weryfikacji. Jednostką rozliczeniową jest operat z aktualizacji klasyfikacji gruntów. Szacunkowa ilość operatów - 20 sztuk w ciągu trwania umowy. OBIEKT II, III, IV Wyjaśnienie i usunięcie istniejących rozbieżności w powierzchni działek ewidencyjnych wykazanych w części opisowej i graficznej operatu ewidencji gruntów i budynków. Uzyskana dokumentacja ma na celu ujawnienie aktualnego stanu wskazanych działek ewidencyjnych w operacie ewidencji gruntów i budynków. Prace obejmują: - przeprowadzenie rozgraniczeń wszędzie tam, gdzie brak jest określenia położenia punktów i linii granicznych oraz przedłożenie operatów cząstkowych właściwym wójtom (burmistrzom) celem wydania decyzji administracyjnych, - wznowienie punktów granicznych wszędzie tam, gdzie jest określone położenie punktów i linii granicznych, - stabilizację wszystkich punktów granicznych znakami granicznymi z podcentrem. Zachowana zostaje stabilizacja istniejąca po uprzednim sprawdzeniu położenia punktu granicznego. Wykonanie prac ujętych w OBIEKTACH II, III, IV w następujących etapach: ETAP 1 - obejmuje przekazanie Zamawiającemu operatu technicznego zawierającego analizę materiałów źródłowych oraz potwierdzenie wysłania zawiadomienia lub wezwania na grunt stron postępowania. Odbiór w/w prac przez Zamawiającego reprezentowanego przez Wydział Geodezji i Kartografii, uprawnia Wykonawcę do wystawienia faktury w wysokości 50% ceny brutto wskazanej w ofercie i umowie za dany OBIEKT. ETAP 2 - obejmuje pozostałe prace związane ze sporządzeniem dokumentacji pozwalającej na wprowadzenie aktualnych zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz w Księdze Wieczystej. W przypadku Etapu 2 odbiór prac przez Zamawiającego reprezentowanego przez Wydział Geodezji i Kartografii może odbywać się dla poszczególnych działek. Zamawiający dopuszcza w tym etapie możliwość rozliczania fakturami za poszczególne działki ujęte w OBIEKCIE. W związku z wcześniejszym rozliczeniem Etapu I wartość faktury za każdą poszczególną działkę w Etapie 2 będzie stanowić 50% ceny brutto za działkę (ceny za poszczególne działki będą wskazane w załączniku do formularza ofertowego). OBIEKT II ogólna ilość działek w OBIEKCIE II - 20; ogólna ilość punktów granicznych w OBIEKCIE II - 1155. OBIEKT III ogólna ilość działek w OBIEKCIE III - 25; ogólna ilość punktów granicznych w OBIEKCIE III - 1264 OBIEKT IV ogólna ilość działek w OBIEKCIE IV - 27; ogólna ilość punktów granicznych w OBIEKCIE IV - 1387 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SIWZ I ZAŁĄCZNIKACH DO SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla OBIEKTU I Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, która będzie kierownikiem roboty będzie posiadała odpowiednie uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, a także uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art.42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2010 r. Nr 127 poz. 1287 z późn. zm.) oraz że zapewni udział osoby uprawnionej do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów z listy upoważnionych inspektorów do spraw klasyfikacji gleb z terenu województwa zachodniopomorskiego. Dla OBIEKTU II, III, IV Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4a), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, która będzie kierownikiem roboty będzie posiadał odpowiednie uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, a także uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art.42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2010 r. Nr 127 poz. 1287 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY Z ZAŁĄCZNIKEM/ZAŁĄCZNIKAMI CENOWYMI; PEŁNOMOCNICTWO /jezeli występuje/.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 pok.301-302 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 pok.301-302 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBIEKT I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBIEKT II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBIEKT III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OBIEKT IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podano w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.43.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.