eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › adaptacja budynku przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie na placówkę opiekuńczo-wychowawczą – etap II i III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24849

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: adaptacja budynku przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie na placówkę opiekuńczo-wychowawczą – etap II i III Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Dziecka Nr 4, do kontaktów: Cecylia Renata Wojdyga, ul. Rakowiecka 21, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8496013, fax 022 8496013 w. 16, e-mail: domdzieckanr4@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Placówka opiekuńczo-wychowawcza; Socjalizacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie na placówkę opiekuńczo-wychowawczą – etap II i III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Łukowska 25, Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Adaptacja budynku przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie na placówkę opiekuńczo-wychowawczą – etap II. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.1. Wymiana centralnego ogrzewania. 2.1.2. Wymiana instalacji elektrycznej + instalacja sygnalizacji przeciwpożarowej. 2.1.3. Remont budowlany pomieszczenia w piwnicy przy węźle cieplnym (zaplecze placu zabaw). 2.1.4. Instalacja wentylacji kuchni i pralni wraz z ciepłem do zasilania nagrzewnicy wentylacyjnej. 2.1.5. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody. 2.1.6. Wkucie i obudowa instalacji sanitarnych. 2.1.7. Dostawa i montaż dźwigu. 2.1.8.1. Roboty tynkarskie oraz gładzie gipsowe ścian i sufitów piwnic, parteru, pomieszczeń oraz 1-2 piętra. 2.1.8.2. Roboty budowlane kuchni i pralni. 2.1.8.3. Malowanie ścian i sufitów. 2.1.8.4. Roboty budowlane szybu windowego. 2.1.8.5. Remont wejść do budynku. 2.1.8.6. Licowanie ścian płytkami. 2.1.8.7. Wykonanie robót posadzkarskich i wykładzinowych. 2.1.8.8. Wyposażenie technologiczne kuchni i pralni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Adaptacja budynku przy ul. Łukowskiej 25 w Warszawie na placówkę opiekuńczo-wychowawczą – etap II. 2.Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.1. Wymiana centralnego ogrzewania. 2.1.2. Wymiana instalacji elektrycznej + instalacja sygnalizacji przeciwpożarowej. 2.1.3. Remont budowlany pomieszczenia w piwnicy przy węźle cieplnym (zaplecze placu zabaw). 2.1.4. Instalacja wentylacji kuchni i pralni wraz z ciepłem do zasilania nagrzewnicy wentylacyjnej. 2.1.5. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody. 2.1.6. Wkucie i obudowa instalacji sanitarnych. 2.1.7. Dostawa i montaż dźwigu. 2.1.8.1. Roboty tynkarskie oraz gładzie gipsowe ścian i sufitów piwnic, parteru, pomieszczeń oraz 1-2 piętra. 2.1.8.2. Roboty budowlane kuchni i pralni. 2.1.8.3. Malowanie ścian i sufitów. 2.1.8.4. Roboty budowlane szybu windowego. 2.1.8.5. Remont wejść do budynku. 2.1.8.6. Licowanie ścian płytkami. 2.1.8.7. Wykonanie robót posadzkarskich i wykładzinowych. 2.1.8.8. Wyposażenie technologiczne kuchni i pralni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 50 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykażą że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości co najmniej 800 000,00 PLN, w zakres której wchodziła instalacja wentylacji kuchni albo pralni, oraz załączą dokument/-y potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie; 2) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej: a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej, b) jedną osobą albo zespołem osób posiadających (łącznie) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa poniżej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca "spełnia" albo "nie spełnia" poszczególne warunki. 3. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone powyżej, to zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt I. na podstawie złożonych wraz z ofertą następujących dokumentów żądanych przez zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) ust. 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ust. 3 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów, o których mowa w ust. 7, stosuje się odpowiednio do rodzaju składanych dokumentów. 9. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zawierającego co najmniej: imię i nazwisko osoby, zakres wykonywanych czynności w realizacji zamówienia, numer i zakres uprawnień budowlanych. 10. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających że wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości co najmniej 800 000,00 PLN, w zakres której wchodziła instalacja wentylacji kuchni albo pralni, wraz z dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi) potwierdzającymi, że robota/- y ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej: przedmiot robót, wartość robót, daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania robót – data rozpoczęcia i data zakończenia, miejsca wykonania robót. 11. Informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się również złożenie powyższych informacji (dokumentu/dokumentów) poprzez wskazanie (odpowiednio) kwoty w formie np.: ilości cyfr (potwierdzającej spełnienie ww. warunku). W przypadku informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykazanej w walucie obcej, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określony przez NBP z dnia otwarcia ofert. 12. Polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN. W przypadku dokumentu/dokumentów potwierdzających sumę ubezpieczenia w walucie obcej, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określony przez NBP z dnia otwarcia ofert. 13. W przypadku oferty składanej przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja, dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale: 1) W odniesieniu do warunku określonego w pkt 1 i 4 cz. I ogłoszenia oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganego warunku. 2) W odniesieniu do warunku określonego w pkt 2 i 3 cz. I ogłoszenia, wymogi te mogą być spełnione wspólnie przez wykonawców, np. przez jednego wykonawcę bądź przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia. 14. Forma dokumentów: 1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, jest składane w formie oryginału. Pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 2-12, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (do wyboru wykonawcy – oryginał nie jest wymagany). 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, w formie określonej w pkt 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2007, godzina 14:15, siedziba zamawiającego, pok. nr 27.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.