eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa publikacji książkowych, słowników, encyklopedii, map i atlasów dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Wrocław: Dostawa publikacji książkowych, słowników, encyklopedii, map i atlasów dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 248459 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa publikacji książkowych, słowników, encyklopedii, map i atlasów dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) publikacji książkowych o tematyce: a) prawniczej: . Prawo administracyjne, . Prawo cywilne, . Prawo gospodarcze, . Prawo karne, . Prawo międzynarodowe, . Prawo podatkowe, . Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych, . Wzory pism i umów. b) ekonomicznej: . Bankowość . Biznes/handel, . Finanse/giełda, . Marketing/reklama, . Nieruchomości, . Rachunkowość, . Słowniki /leksykony/, . Ubezpieczenia gospodarcze, . Zarządzanie, . Środowisko, . Turystyka/geografia, . Matematyka, . Statystyka, . Ekonometria, . Logistyka, . Negocjacje, . Public relations/media, . Zasoby ludzkie, . Jakość, . Badania operacyjne, . Mikro-makro ekonomia, . Fizyka. c) informatycznej: . Bazy danych, . CAD/LAB, . Programowanie, . Programy użytkowe, . Sieci komputerowe, . Sprzęt, . Systemy operacyjne, . WWW. d) humanistycznej: . Antropologia/etnologia/kulturoznawstwo, . Archeologia, . Filologie, . Filozofia i logika, . Historia, . Nauki polityczne, . Pedagogika, . Polityka społeczna/rynek pracy, . Psychologia, . Religioznawstwo, . Socjologia, . Sztuka, . Beletrystyka. e) Unii Europejskiej: . Ekonomia unii, . Polityka unii, . Prawo unii. 2) aktualizacji wymiennokartkowych do ww. publikacji, ulotek, plakatów. 3) albumów, słowników i encyklopedii. Do ww. publikacji Wykonawca dołącza CD, o ile Wydawca dołączył je do tych publikacji. 4) map ściennych, magnetycznych, rozkładanych oraz atlasów tj: a) mapa Wrocławia ścienna z indeksem z przodu, zakończona wzmocnieniami (dwustronnie foliowana) o wymiarach dł. 140 cm, szer. 120 cm, b) plan miasta Wrocławia rozkładany, c) tablica Wrocławia magnetyczna (z możliwością pisania suchymi pisakami), oprawiona w ramy aluminiowe, o wymiarach dł. 140 cm, szer. 120 cm, d) atlas Wrocławia (w formie książkowej) na spirali. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru tytułu, autora i wydawnictwa. 3. Maksymalną wartością nominalną umowy jest kwota w wysokości 270.000,00 zł brutto 4. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie zgodnym z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w formularzu ofertowym (1 lub 2 dni robocze), licząc od daty otrzymania zamówienia lub ukazania się w sprzedaży publikacji. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj zamówionych publikacji oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 szt. przedmiotu zamówienia. Zamówienia składane telefonicznie będą bezzwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego na piśmie. 5. Wykonawca dostarczy każdą zamawianą partię towaru własnym transportem i na własne ryzyko. 6. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 7. Wydanie towaru będzie potwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, podpisanym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. 8. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. 9. Każdorazowo, przed wydaniem przedmiotu umowy, Wykonawca poda ceny (katalogowe) jednostkowe netto Wydawcy pomniejszone o wysokość rabatu plus podatek VAT. Ceny te obejmują koszty transportu do miejsca dostawy. 10. Opust (rabat) jest stały w czasie trwania umowy i nie będzie podlegał zmianom. 11. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1 Drukowane książki, broszury i ulotki 12. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZENIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do obiektów Urzędu Miejskiego Wrocławia wskazanych przez Zamawiającego każdorazowo w zamówieniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT, (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 9 sierpnia 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław pok. 138.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław pok. 138.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.