eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Konserwacja rzeki Ner

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Łódź: Konserwacja rzeki Ner
Numer ogłoszenia: 248370 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. , ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6404776, faks (042) 640 47 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rzeki Ner.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbioru robót konserwacyjnych rzeki NER w zakresie : PAKIET A - oczyszczenia nurtu rzeki na odcinku znajdującym się w gm. Pabianice na wysokości oczyszczalni GOŚ w Łodzi - km 96 + 600 rzeki do drogi krajowej nr 71. PAKIET B - naprawy skarpy lewej i doprowadzalnika, gm. Poddębice pow. poddębicki woj. łódzkie km 55+240 ÷ 55+360 m l= 120 m. PAKIET C - naprawy grobli w skarpie prawej w Charbicach Dolnych gm. Lutomiersk pow. poddębicki woj. łódzkie km 79+010 -79+075 l = 65 m. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik A do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP w przypadku konieczności zwiększenia zakresu robót umożliwiających zakończenie realizacji pakietu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości: PAKIET A: 1.000,00 zł; PAKIET B: 2.500,00 zł; PAKIET C: 1.500,00 zł - dla każdego pakietu osobno. Wadium należy wnieść do godz.09:00 dnia 20.08.2014r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: BANK POCZTOWY S.A. w Łodzi nr: 30 1320 1449 2666 4039 2000 0004; iban: PL, swift: POCZPLP4 z dopiskiem: Wadium dot. przetargu pn Konserwacja rzeki Ner - Pakiet... (należy wypełnić miejsca wykropkowane). Wadium winno znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga: Wadium, wniesione w innej formie niż pieniądzu, musi być wystawione bezwarunkowo.Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego.Wadium wnosi tylko Wykonawca (składający ofertę). Wniesienie wadium przez innego uczestnika podmiotu występującego wspólnie będzie skuteczne, jeżeli przewidywała to umowa uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania ofertą (z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 85 PZP). Zamawiający dokona zwrotu (zwolnienia) wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. ZAŁĄCZNIK NR 4 Wykaz zawierający minimum 1 najważniejszą robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (Załącznik E do SIWZ). * Za najważniejszą robotę budowlaną, uważa się wodne roboty budowlane. 2. ZAŁĄCZNIK NR 5 Poświadczenie lub inne dokumenty (jeżeli z obiektywnych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie przedstawić poświadczenia) potwierdzające, że najważniejsze roboty wymienione Załączniku Nr 4 do Oferty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga! W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. ZAŁĄCZNIK nr 1 Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy dla każdego pakietu:- Pakiet A - Załącznik B.A. do SIWZ; - Pakiet B - Załącznik B.B. do SIWZ; - Pakiet C - Załącznik B.C. do SIWZ. Cena musi obejmować pełny zakres objęty zamówieniem. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. UWAGA! Cena może być wyrażona w złotych polskich (PLN), dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR) - do wyboru z tym, że do ustalenia ceny oferty, w celu porównania ofert, przyjęty będzie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert. Kurs ten przyjęty będzie również do wpisania wartości umowy. UWAGA! WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ WALORYZACJI CENY PODANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ W OFERCIE, PODCZAS TRWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH. WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZALICZKI. EWENTUALNE UPUSTY CENOWE MUSZĄ JUŻ ZNAJDOWAĆ SIĘ W OFEROWANEJ CENIE. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 PZP - Załącznik C do SIWZ; Uwaga! Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga! Jeżeli Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, a podmioty te będą brały udział realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia przez te podmioty również dokumentów, o których mowa w Załącznikach 2, 6,7 do Oferty. Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub odpowiednio tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). 3. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom (Załącznik D do SIWZ). Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. 4. ZAŁĄCZNIK NR 9 Parafowany wzór umowy stanowiący: a) PAKIET A Załącznik H.A. do SIWZ. b) PAKIET B Załącznik H.B. do SIWZ. c) PAKIET C Załącznik H.C. do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu). Uwaga! W przypadku złożenia oferty wspólnie - wszyscy wykonawcy (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) muszą złożyć podpisy (wraz z pieczątkami imiennymi) pod Oświadczeniem Wykonawcy - Załącznik nr 2 do oferty oraz dodatkowo każdy wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów wymienionych w Załączniku nr 6 i 7 do Oferty - wszystko na warunkach SIWZ. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i dokumentów dla danego postępowania, jeśli oferta nie została podpisana przez członków władz firmy. Uwaga! Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Pozostałe oświadczenia winny być załączone w formie oryginału podpisanego przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GRUPOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W ŁODZI SP. Z O.O. 93-469 ŁÓDŹ, UL. SANITARIUSZEK 70/72 (BIURO SPÓŁKI).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 09:00, miejsce: GRUPOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W ŁODZI SP. Z O.O. 93-469 ŁÓDŹ, UL. SANITARIUSZEK 70/72 (SEKRETARIAT BIURA SPÓŁKI).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ DO KAŻDEGO PAKIETU OSOBNO. Każdy pakiet stanowi część zamówienia. Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich dla każdego pakietu osobno..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczenie nurtu rzeki na odcinku znajdującym się w gm. Pabianice na wysokości oczyszczalni GOŚ w Łodzi - km 96 + 600 rzeki do drogi krajowej nr 71. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik A do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa skarpy lewej i doprowadzalnika, gm. Poddębice pow. poddębicki woj. łódzkie km 55+240 ÷ 55+360 m l= 120 m. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik A do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa grobli w skarpie prawej w Charbicach Dolnych gm. Lutomiersk pow. poddębicki woj. łódzkie km 79+010 -79+075 l = 65 m. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik A do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.