eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąbin › Przebudowa drogi gminnej Karolew - Ludwików

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Gąbin: Przebudowa drogi gminnej Karolew - Ludwików
Numer ogłoszenia: 24835 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Gąbin , ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin, woj. mazowieckie, tel. 024 2674164, faks 024 2674164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gabin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Karolew - Ludwików.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Karolew - Ludwików.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 8.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 8.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 8.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ustawy, a ponadto wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; Wykonawców, którzy nie spełnią wymogów jw. wyklucza się z postępowania, a ich oferty uznaje się za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy łącznie z ofertą (wzór nr 1) dla potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych do realizacji zamówienia, powinni załączyć następujące dokumenty, ponumerowane ko?lejno w prawym górnym rogu: 9.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że za?kres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa?nia ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wy?pis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane dokumenty: - do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zawartą na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby w.w umowa: - ustanawiała pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - stwierdzała, że partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (art. 141 ustawy prawo zamówień publicznych), - była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. 9.2. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia bu?dowlane w zakresie wykonywania robót drogowych z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa - wg załącznika wzór nr 2. 9.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 9.4. W przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie za?mówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.5 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwol?nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy?manie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.6 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 9.1 - 9.5 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 9.7 Dokument o którym mowa w podpunkcie 9.6 lit. a niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie 9.6 lit b niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 9.8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w punkcie 9.6 niniejszej specyfikacji , zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 9.7 niniejszej specyfikacji stosuje się odpowiednio. 9.9 Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem przetargu), w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy. Wymagane jest, aby środki własne oraz zdolność kredytowa były równe lub większe od 100% wartości materiałów w złożonej ofercie. 9.10 Wykaz robót budowlanych w zakresie budowy dróg wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartościom, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje lub protokoły odbioru robót) -wg załącznika wzór Nr 3. Wymaga się, aby wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat mi?nimum 3 zadania, każde o podobnym zakresie robót. 9.10.1Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia załącznik wzór nr 4 własny, dzierżawiony, wynajmowany, podwykonawcy. 9.11 Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.12 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.13 Wzór umowy parafowany przez wykonawcę. 9.14 Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze SIWZ. UWAGA! Oferenci, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych wyżej dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone, poza sytuacją opisaną w art. 26 ust, 3 ustawy prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gabin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Gąbinie 09-530 Gąbin ul Stary Rynek 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Gąbinie 09-530 Gąbin ul Stary Rynek 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.