eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Nadzór inwestorski nad zamówieniem Budowa nowego internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Kęble

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Puławy: Nadzór inwestorski nad zamówieniem Budowa nowego internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Kęble
Numer ogłoszenia: 248311 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205581 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Puławski, Aleja Królewska 19, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 886 11 36, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zamówieniem Budowa nowego internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Kęble.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorski nad zamówieniem Budowa nowego internatu w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Kęble. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w zakresie branż: I.Branża budowlana II.Instalacje elektryczne i teletechniczne III.Instalacje sanitarne IV.Instalacja gazowa V.Instalacja C.O. z kotłownią VI.Instalacja wentylacji mechanicznej VII.Przyłącze gazowe VIII.Przyłącze kanalizacji deszczowej IX.Przyłącze kanalizacji sanitarnej X.Przyłącze wodociągowe XI.Zabezpieczenie kabli teletechnicznych XII.Branża drogowa a)Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz kontrolowanie rozliczeń budowy. b)Inspektor reprezentuje interesy zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami ( w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków niniejszej umowy oraz warunków umowy z wykonawcą robót budowlanych. c) Inspektor wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacjach technicznych. 2.Udział w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy placu budowy a)Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, b)Uzgodnienie z Wykonawcą robót -kosztorysu ofertowego, harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót, sporządzonego z dokładnością do tygodnia, skonsultowanie go z Zamawiającym, zaakceptowanie i przekazanie go Zamawiającemu do zatwierdzenia w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych (udział w sporządzaniu zmian w planie), dokonywanie zmian w harmonogramie zgodnie z potrzebami wynikającymi z warunków dofinansowania zamówienia, 3.Kontrolę zgodności realizacji budowy ( robót) z projektem i pozwoleniem na budowę, z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4.Sprawdzenie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5.Czuwanie nad przestrzeganiem na budowie przepisów bhp, 6.Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, 7.Bieżące, kontrolowanie terminowości wykonywanych robót, 8.Monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 9.Udział w naradach dotyczących realizacji robót, 10.Ścisłą współpracę w zakresie szczegółowych rozwiązań projektowych, 11.Opracowywanie opinii technicznych związanych z realizacją inwestycji, 12.Sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych, wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót. Protokoły te podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 13.Sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych w zakresie ilości robót, norm, cen oraz pod względem rachunkowym - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przekazania tych kosztorysów przez Wykonawcę robót oraz przekazywanie sprawdzonych kosztorysów Zamawiającemu, 14.Ilość pobytów na budowie minimum 3 razy w tygodniu. Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia inwestora lub kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez wykonawcę robót lub zamawiającego, 15.Koordynowanie i nadzorowanie przez Kierownika zespołu nadzoru - Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- właściwego pełnienia obowiązków przez pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego. Kierownik zespołu nadzoru reprezentuje inspektorów przed Zamawiającym, 16.Składanie bieżących informacji inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót, 17.Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe i zamienne pod względem zgodności stawek i narzutów z ofertą podstawową oraz sprawdzanie cen materiałów i pracy sprzętu. Ceny materiałów i pracy sprzętu powinny być zgodne z cenami zawartymi w kosztorysie ofertowym sporządzanym na etapie podpisywania umowy na roboty budowalne - jeśli ceny takie występują. W przeciwnym razie ceny te nie mogą być wyższe od średnich cen krajowych wg informatorów SEKOCENBUD aktualnych w dacie składania oferty na te roboty, 18.Niezwłoczne przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej propozycji odpowiedzi na wszelkie zapytania kierowane przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich otrzymania, 19.Sprawdzanie zgodności rozliczanych robót z zawartą z Wykonawcą robót umową 20.Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, 21.Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu, 22.Rozliczanie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego, 23.Przekazanie Zamawiającemu obiektu wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 24.Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji prac, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 25.Naliczanie i egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców, 26.Archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, 27.Bieżąca współpraca z Zamawiającym, 28.Udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją prac, 29.Prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, 30.Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, 31.Organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego i innych niezbędnych podmiotów, 32.Rozliczanie materiałów powierzonych przez Inwestora dla Wykonawcy oraz materiałów pochodzących z demontażu. Dopilnowanie protokolarnego przekazania Inwestorowi materiałów pochodzących z rozbiórki, 33.Przeprowadzanie odbiorów robót i rozliczeń, w tym odbiorów częściowych i rozliczeń częściowych z Wykonawcą robót budowlanych (np. wykonanie części roboty, zmniejszenie zakresu roboty), w tym związanych z dofinansowaniem zewnętrznym roboty budowlanej, sprawozdań rzeczowo-finansowych (np. w przypadku uzyskania dofinansowania ze środków PFRON, sprawdzanie kosztorysu wykonanych prac, harmonogramu prac do wykonania, wykazanie robót wykonanych przed podpisaniem umowy dofinansowania projektu lub wykazanie stopnia wykonania rzeczowo- finansowego na określony dzień), 34.Kontrolowanie rozliczeń Wykonawcy z podwykonawcami oraz niezwłoczne(najpóźniej w terminie trzech dni od stwierdzenia nieterminowego rozliczenia), pisemne poinformowanie Zamawiającego o nieterminowych rozliczeniach Wykonawcy z podwykonawcami (o ile są podwykonawcy) i przekazanie wraz z fakturą oryginałów oświadczeń podwykonawców dotyczących rozliczeń Wykonawcy z podwykonawcami, 35.Przejmowanie od wykonawcy i kompletowanie bieżącej dokumentacji i dokumentów dotyczących realizowanej inwestycji, przekazywanie tych dokumentów Inwestorowi, 36.Koordynowanie działań pozostałych inspektorów nadzoru przez inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, 37.Wykonywanie innych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane 38.Bieżące informowanie Inwestora o wszelkich uchybieniach i nieprawidłowościach dotyczących realizacji inwestycji.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie czynności pełnione podczas prowadzenia nadzoru inwestorskiego. Zmiany terminów realizacji robót budowlanych nie mają wpływu na zmianę (zwiększenie) wynagrodzenia Wykonawcy mając na uwadze możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia na robotę budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowo-Handlowe AMM Instalacje Adam Kukiełka, ul. Leśna 19/51, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47847,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47847,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.