eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Płock: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 248097 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, fax 024 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM TBS Sp. z o.o. w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Płock, będących przedmiotem zamówienia W budynkach tych znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. Wykaz powierzchni do konserwacji: 1.Część I - (ROM I i ROM IV) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 11 548,36 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 59,96 m2; 2.Część II - (ROM III) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 45 325,64 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 3 475,86 m2; 3.Część III - (ROM V) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 35 086,12 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 7 701,78 m2; Łączna powierzchnia do konserwacji z czterech rejonów - 91 960,12 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 11 237,60 m2 ; Wszystkie budynki będące w administracji wyposażone są w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. Ogólny opis budynków zamieszczony jest w informacji o budynkach do konserwacji. W budynkach występują węzły cieplne, które są w konserwacji ROM-ów część węzłów cieplnych jest w konserwacji spółki ciepłowniczej Fortum Płock Sp. z o.o. i ten zakres znajduje się poza obecnie prowadzonym postępowaniem przetargowym. Również poza obecnie prowadzonym postępowaniem jest konserwacja kotłowni lokalnych, z których dostarczane jest ciepło do budynków mieszkalnych. W instalację gazową-przewodową wyposażonych jest niewiele budynków w administrowanych przez nas zasobach, jak również w niewielu budynkach ciepła woda przygotowywana jest w gazowych podgrzewaczach. W budynkach, którymi administrujemy występują dachy jednospadowe lub wielospadowe pokryte papą, blachą, dachówką i eternitem. Budynki wskazano w Informacji o budynkach do konserwacji Załącznik Nr 5 - Część I - (ROM I i ROM IV), Załącznik Nr 6 -Część II-(ROM III), Załącznik Nr 7 - Część III - (ROM V) do SIWZ. Przez konserwację rozumie się utrzymanie przez Wykonawcę we właściwym niepogorszonym stanie technicznym elementów budynku w zakresie objętym umową, a w szczególności zapewnienie sprawnego działania urządzeń i instalacji w nich znajdujących się, wykonywanie napraw we wszystkich branżach oraz kontrolę stanu technicznego pomieszczeń ogólnodostępnych w budynkach komunalnych np. korytarze piwniczne, suszarnie, elementy elewacji budynku itp. Powyższy zakres prac Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnej grupy konserwatorów z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami oraz własnego lub wynajętego sprzętu (pojazdy specjalistyczne) i własnych materiałów. Przez usuwanie awarii rozumie się wykonywanie przez Wykonawcę napraw urządzeń, instalacji lub innych trwałych elementów budynków, które uległy nagłej niesprawności, powodują zagrożenie zdrowia i życia ludzkiego, uszkodzenie mienia bądź powstanie innych szkód majątkowych. Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I i IV, ROM-III, ROM-V, gdzie wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w każdym z nich stanowić będzie jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia. Na każdą z nich zawarte będą trzy odrębne niezależne od siebie umowy. Do umowy zostaną załączone poniższe załączniki dla każdego ROM-u (części zamówienia) osobno. Część I - na budynki w ROM-I i IV; 1.wykaz budynków w ROM-I oraz ROM IV ( w ROM I występują lokale mieszkalne i użytkowe, w ROM IV występują tylko lokale mieszkalne), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta robót wykonanych poza miesięcznym planem konserwacji, 6.karta kontroli stanu budynków, 7.rejestr zgłoszeń, 8.zgoda na wykonanie robót dodatkowych. 2.Część II - na budynki w ROM-III; 1.wykaz budynków w ROM-III ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta robót wykonanych poza miesięcznym planem konserwacji, 6.karta kontroli stanu budynków, 7.rejestr zgłoszeń, 8.zgoda na wykonanie robót dodatkowych. 3.Część III - na budynki w ROM-V; 1.wykaz budynków w ROM-V ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta robót wykonanych poza miesięcznym planem konserwacji, 6.karta kontroli stanu budynków, 7.rejestr zgłoszeń, 8.zgoda na wykonanie robót dodatkowych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia z zkresem prac konserwacyjnych znajduje się w SIWZ na podanej stronie internetowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 50.11.61.00 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.61.00 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego Oryginalny kod CPV: 50.53.12.00 - Konserwacja aparatury gazowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: na Część I dla ROM - I i IV- 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych na Część II dla ROM - III - 5.400.00 zł, słownie: pięć tysięcy czterysta złotych na Część III dla ROM - V- 3. 800,00 zł, słownie: trzy tysiące osiemset złotych Łącznie wadium dla wszystkich części zamówienia: 10.200,00 zł (dziesięć tysięcy dwieście złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę (na każdą Część zamówienia oddzielnie), odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach Części, tj usługę w zakresie konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych lub mieszkalno-usługowych o powierzchni nie mniejszej niż 50% ogólnej powierzchni do konserwacji w ramach tej Części (ROM-u,ROM-ów), na którą będzie składana przyszła oferta (powierzchnia ROM-u wskazana w Załączniku - Informacje o budynkach do konserwacji) oraz o wartości co najmniej na każdą Część zamówienia jak niżej: - Część I - (ROM I i ROM IV) - 40.000,00 zł, - Część II - (ROM III ) - 210.000,00 zł, - Część III - (ROM V) - 150.000,00 zł wraz z załączonymi referencjami/dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się jedną usługą odpowiadającą zsumowanym wartościom i powierzchniom w ramach wybranych Części. W tym przypadku Wykonawca wykazuje powyższą usługę w każdym załączniku Wykaz usług dla wybranych Części. b)dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi w branżach: murarsko - tynkarskiej, hydraulicznej, elektrycznej, gazowej, dekarskiej i innych ujętych w zakresie prac konserwatorskich odpowiednio na każdą Część zamówienia, jak niżej: - Część I - (ROM I i ROM IV) - co najmniej 6 osób, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe, - Część II - (ROM III) - co najmniej 8 osób, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe, - Część III- (ROM V) - co najmniej 8 osób, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)wykażą (przychód) z działalności operacyjnej za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, tj. za lata 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres nie niższy niż przewidywana wartość wykonywanych usług za każdy rok oddzielnie zaproponowana w formularzu oferty przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz oferty . b)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)Wykaz wykonanej lub wykonywanej jednej usługi na każdą Część zamówienia oddzielnie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (w ramach Części zamówienia), tj, usługę w zakresie konserwacji i usuwania awarii w budynkach mieszkalnych lub mieszkalno - usługowych o powierzchni nie mniejszej niż 50% ogólnej powierzchni do konserwacji w ramach Części (ROM-u,ROM-ów), na którą będzie składana oferta oraz o wartości co najmniej:- Część I-(ROM I i ROM IV) - 40.000,00 zł,- Część II - (ROM III) - 210.000,00 zł, - Część III - (ROM V) - 150.000,00 zł z załączonymi referencjami/dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie, odpowiednio na każdą Część zamówienia wg poniższych Załączników: - Załącznik Nr 3a - Część I - (ROM I i ROM IV), - Załącznik Nr 3b - Część II - (ROM III), - Załącznik Nr 3c - Część III - (ROM V). Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się jedną usługą odpowiadającą zsumowanym wartościom i powierzchniom w ramach wybranych Części. W tym przypadku Wykonawca wykazuje powyższą usługę w każdym załączniku Wykaz usług dla wybranych Części f)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, odpowiednio na każdą Część zamówienia w branżach: murarsko - tynkarskiej, hydraulicznej, elektrycznej, gazowej, dekarskiej i innych ujętych w zakresie prac konserwatorskich odpowiednio na każdą Część zamówienia, jak niżej i wg poniższych Załączników: : - Część I - (ROM I i ROM IV) - co najmniej 6 osób, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe, - Część II - (ROM III) - co najmniej 8 osób, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe, - Część III- (ROM V) - co najmniej 8 osób, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia w branży elektrycznej i 1 osoba posiadająca uprawnienia gazowe. - Załącznik Nr 4a - Część I - (ROM I i ROM IV), - Załącznik Nr 4b - Część II - (ROM III), - Załącznik Nr 4c - Część III - (ROM V). g)Świadectwa kwalifikacyjne dla każdej z wybranych Części zamówienia (ROM-u, ROM-ów): - Część I -(ROM I i ROM IV) - 2 szt. świadectwa kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych; 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych, - Część II -(ROM III) - 2 szt. świadectwa kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych; 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych, - Część III - (ROM V) - 2 szt. świadectwa kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych; 1 szt. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych, h)Części Sprawozdania finansowego, tj. bilansu oraz rachunku zysków i strat , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o części badanego sprawozdania, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za lata 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. i)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. ( b, c, d), j)Wykaz części zamówienia (zakres prac konserwacyjnych), których wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom - Załącznik Nr 8. W przypadku, gdy Wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 8 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS sp. z o.o., 09-400 Płock, ul. Polna 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBs sp. z o.o., 09-400 Płock, ul. Polna 7, Kancelaria pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku - ROM I i ROM IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - (ROM I i ROM IV) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 11 548,36 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 59,96 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku - ROM III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - (ROM III) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 45 325,64 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 3 475,86 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku - ROM V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - (ROM V) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 35 086,12 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 7 701,78 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 45.26.20.00-1, 45.26.19.00-3, 50.11.61.00-2, 50.53.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.