eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Modernizacja zagrody aklimatyzacyjnej dla żubrów w Nadleśnictwie Komańcza obejmująca remont ogrodzenia nr inw. 291/840 i urządzeń paśnika w magazynie gospodarczym nr B00/1982. Zadanie realizowane w ramach projektuOchrona in situ żubra w Polsce - część południowa. Znak sprawyDZ-2710-9/11.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Komańcza: Modernizacja zagrody aklimatyzacyjnej dla żubrów w Nadleśnictwie Komańcza obejmująca remont ogrodzenia nr inw. 291/840 i urządzeń paśnika w magazynie gospodarczym nr B00/1982. Zadanie realizowane w ramach projektu: Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. Znak sprawy: DZ-2710-9/11.
Numer ogłoszenia: 248092 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Komańcza , Komańcza 125, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 4677014, 4677331, faks 013 4677014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/web/komancza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka państwowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zagrody aklimatyzacyjnej dla żubrów w Nadleśnictwie Komańcza obejmująca remont ogrodzenia nr inw. 291/840 i urządzeń paśnika w magazynie gospodarczym nr B00/1982. Zadanie realizowane w ramach projektu: Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa. Znak sprawy: DZ-2710-9/11..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w miejscowości Wola Michowa, Gmina Komańcza na działce nr 366, obręb ewidencyjny Smolnik (KS1S/00061499/9) oraz na działce nr 142, obręb ewidencyjny Wola Michowa (KS1S00036204/1) elementów istniejącej zagrody aklimatyzacyjnej, którymi są: 1) ogrodzenie zagrody nr inw. 294/840 (ogrodzenie: wybieg zagrody + kojec + rękaw doprowadzający), 2) paśnik przylegający do stodoły magazynu gospodarczego nr B00/1982. W zakres prac remontowych wchodzi: 1) Zadanie nr 1 - Okorowanie i transport z lasu (na odległość ok. 4,0 km) do miejsca zagrody aklimatyzacyjnej ok. 1000 szt. żerdzi Św i 30 szt. słupków ogrodzeniowych Św, pozyskanych przez nadleśnictwo (Zamawiającego) na potrzeby remontu ogrodzenia. 2) Zadanie nr 2 - Częściowa rozbiórka starego ogrodzenia nr inw. 291/840 polegająca na oderwaniu od słupków i usunięciu starych żerdzi. Kolejny etap obejmuje wymianę ok. 30 szt. spróchniałych i złamanych słupków grodzeniowych, a także wykopanie i po odwróceniu o 180o ponowne wkopanie /górą do dołu/ ok. 50 szt. innych słupków w ogrodzeniu. Przybicie do słupków nowych ciągów żerdzi. Parametry drewnianego ogrodzenia w zagrodzie aklimatyzacyjnej: 1. Ogrodzenie wybiegu zagrody + kojca: długość 1056 mb, wysokość 2,20 m, sześć rzędów przybitych żerdzi, odległość między słupkami ok. 3,5 m 2. Ogrodzenie rękawa doprowadzającego: długość 244 mb (2 x 122 mb), wysokość 1,60 m, pięć rzędów przybitych żerdzi, odległość między słupkami ok. 3,5 m 3) Zadanie nr 3 - Remont urządzeń paśnika w magazynie gospodarczym nr B00/1982: 1. Wykonanie z desek i zamocowanie dwóch żłobów korytowych przeznaczonych do wykładania karmy sypkiej. Wymiary koryta: dł. 3,0 m, szer. 0.5 m, wys. 0.3 m. Materiał: deski grub. 5 cm. (materiały własne Wykonawcy) 2. Wymiana 40 szczebli w dwóch drabinach paśnika przy magazynie gospodarczym B00/1982 (materiał własny Wykonawcy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.32.40 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w wysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego; Numer rachunku bankowego na który należy wnosić wadium: Bank BGŻ SA oddz. w Sanoku, konto nr 90203000451110000000778850 z dopiskiem na blankiecie lub w tytule przelewu, jakiego postępowania dotyczy, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w oryginale w kasie w siedzibie Zamawiającego do dnia składania ofert 01.09.2011 r., do godz.12.00 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (poręczyciela). Poręczenie, gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia składania ofert 01.09.2011 r., do godz. 12.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy,- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 20 tys. zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami - referencjami lub protokołami odbioru końcowego robót. Ocena warunku w oparciu o wykaz robót budowlanych wykonanych należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. nr 5 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez posiadanie lub dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający rozumie zasoby sprzętowe pozostające w dyspozycji Wykonawcy gwarantujące wykonanie powierzonego zadania inwestycyjnego, złożone co najmniej z: - samochodu terenowego umożliwiającego poruszanie się w terenie górzystym, - ciągnika zrywkowego umożliwiającego zrywkę sortymentów drewna w terenie górzystym, - samochodu ciężarowego do załadunku i transportu sortymentów drewna (żerdzie + słupki) - pilarki spalinowej. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa sie dysponowanie do realizacji zamówienia co najmiej trzema osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.) albo odpowiadające inne uprawnienie dopuszczone prawem lub dyrektywami. W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, z późn. zm.). Ocena warunku w oparciu o wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami oraz w oparciu o oświadczenie, że osoba/y/, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją/ wymagane uprawnienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 100 tys. zł. Ocena w oparciu o załączony dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty zawierające dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP na dzień opublikowania ogłoszenia postępowania. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed opublikowania ogłoszenia. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1. potrzeby wprowadzenia zmian w przedmiocie niniejszego postępowania wywołanych zmianami w przepisach prawa, normach i standartach, zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymi okolicznościami: 2. Potrzeby wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu niniejszego postępowania, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych lub innymi okolicznościami; 3. Konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej; a) wystąpieniem warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości wykonania umowy; b) okolicznościami, których niemożna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) zmianami spowodowanymi nowelizacją obowiązujących lub wprowadzeniem nowych przepisów prawa, norm, rozwiązań technicznych, ochrony środowiska itp.; d) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich. 4. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawki podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_komancza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Komańcza Komańcza 125 38-543 Komańcza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat (pokój nr 14)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy informuje ze, przedmiot niniejszego zamówienia bedzie współfinansowany ze srodków EFRR (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) oraz NFOSiGW (Narodowy Fundusz Ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej) w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Srodowisko - Priorytet: V: Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych. Działanie: 5.1 Wspieranie kompleksowych projektów z zakresu ochrony siedlisk przyrodniczych (ekosystemów) na obszarach chronionych oraz zachowanie różnorodnosci gatunkowej. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniajacych. Informacje o ofercie wariantowej, umowie ramowej i aukcji elektronicznej: - Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.