eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2015/2016 dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach do placówek oświatowych w Warszawie polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom - szkoła - dom

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-22

Marki: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2015/2016 dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach do placówek oświatowych w Warszawie polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom - szkoła - dom
Numer ogłoszenia: 248076 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Markach , ul. Klonowa 7, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 771 37 34, faks 022 771 35 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2015/2016 dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach do placówek oświatowych w Warszawie polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom - szkoła - dom.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Markach do placówek oświatowych w Warszawie w roku szkolnym 2015/2016, polegające na zapewnieniu transportu i opieki w czasie przewozu na drodze dom -szkoła - dom następującą trasą: 1)Marki ul. Graniczna 21, ul. Marmurowa 16 - Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 6 w Warszawie ul. Tarchomińska 4 (2 uczniów chodzących); 2)Marki ul. Środkowa 3F - Społeczne Liceum Ogólnokształcące nr 3 STO w Warszawie ul. Białostocka 4 (1 uczeń chodzący); 3)Marki ul. Piłsudskiego 253 - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 240 w Warszawie ul. Weterynaryjna 3 (1 uczeń chodzący); 4)Marki ul. Równa 1, ul. Wołodyjowskiego 37A, 11-go listopada 8a - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 90 w Warszawie ul. Kordeckiego 54 ( 3 uczniów chodzących); 5)Marki ul. Hoovera 23/1, Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych Nr 1 ORW w Warszawie ul. Bełska 5 ( 1 uczeń na wózku); 2.2. Zadanie należy realizować dwoma samochodami (A i B) według następującego rozkładu tygodniowego: 1) Poniedziałek - dowóz z domu do szkoły: a) samochód A - Marki ul. Leśna 17 A, Hoovera 23/1 - 2 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; b) samochód B - Marki ul. Graniczna 21, Marmurowa 16 , Środkowa 3F, Piłsudskiego 253, Równa 1, Wołodyjowskiego 37A, 11 - go listopada 8a - 7 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; Poniedziałek - powrót ze szkoły do domu: a)samochód A - Warszawa ul. Urbanistów (godz. 15.00), ul. Bełska (godz. 15.30) - powrót 2 uczniów do domu; b)samochód B - Warszawa od godz. 14.30 - powrót 7 pozostałych uczniów do domu. 2) Wtorek - dowóz z domu do szkoły: a) samochód A - Marki ul. Leśna 17 A, Hoovera 23/1 - 2 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; b) samochód B - Marki ul. Graniczna 21, Marmurowa 16 , Środkowa 3F, Piłsudskiego 253, Równa 1, Wołodyjowskiego 37A, 11 - go listopada 8a - 7 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; Wtorek - powrót ze szkoły do domu: c)samochód A - Warszawa ul. Bełska (godz. 14.30), ul. Urbanistów (godz. 15.00) - powrót 2 uczniów do domu; d)samochód B - Warszawa od godz. 14.30 - powrót 7 pozostałych uczniów do domu. 3) Środa- dowóz z domu do szkoły: a) samochód A - Marki ul. Leśna 17 A, Hoovera 23/1 - 2 uczniów dowiezionych do szkoły ( ul. Bełska na 8.30, ul. Urbanistów godz. 9.40) ; b) samochód B - Marki ul. Graniczna 21, Marmurowa 16 , Środkowa 3F, Piłsudskiego 253, Równa 1, Wołodyjowskiego 37A, 11 - go listopada 8a - 7 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; Środa - powrót ze szkoły do domu: a)samochód A - Warszawa ul. Bełska (godz. 16.20), ul. Urbanistów (godz. 17.00) - powrót 2 uczniów do domu; b)samochód B - Warszawa od godz. 14.30 - powrót 7 pozostałych uczniów do domu. 4) Czwartek - dowóz z domu do szkoły: a) samochód A - Marki ul. Leśna 17 A, Hoovera 23/1 - 2 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; b)samochód B - Marki ul. Graniczna 21, Marmurowa 16 , Środkowa 3F, Piłsudskiego 253, Równa 1, Wołodyjowskiego 37A, 11 - go listopada 8a - 7 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; Czwartek - powrót ze szkoły do domu: a)samochód A - Warszawa ul. Urbanistów (godz. 17.00) - powrót ucznia do domu, b)samochód B - Warszawa ul. Bełska od godz. 14.30 - powrót 8 pozostałych uczniów do domu. 5) Piątek - dowóz z domu do szkoły: a) samochód A - Marki ul. Leśna 17 A, Hoovera 23/1 - 2 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; c)samochód B - Marki ul. Graniczna 21, Marmurowa 16 , Środkowa 3F, Piłsudskiego 253, Równa 1, Wołodyjowskiego 37A, 11 - go listopada 8a - 7 uczniów dowiezionych do szkoły, nie później niż na godz. 8.00; Piątek - powrót ze szkoły do domu: c)samochód A - Warszawa ul. Urbanistów (godz. 13.50) , Bełska (godz.14.20) - powrót 2 uczniów do domu, d)samochód B - Warszawa od godz. 14.30 - powrót 7 pozostałych uczniów do domu. Niedopuszczalne jest łączenie zadań przypisanych odpowiednio pojazdom A i B w poszczególne dni tygodnia i wykonanie ich jednym pojazdem. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy w poszczególne dni dla obu pojazdów (godziny i kolejność odbioru uczniów z domu oraz w drodze powrotnej ze szkoły) , mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład jazdy odnośnie każdego pojazdu, wraz z podaniem długości trasy odpowiadających poszczególnym pojazdom (należy podać długość w kilometrach trasy dom - szkoła- dom), Wykonawca przekaże do Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Markach osobie wyznaczonej do nadzoru wykonania usługi. Rozkład jazdy i długość trasy wymaga uzgodnienia z osobą wyznaczoną do nadzoru wykonania usługi. 2.3. Samochody wożące uczniów muszą być ubezpieczone oraz dostosowane technicznie do potrzeb niepełnosprawnych uczniów z możliwością posadzenia ucznia w foteliku samochodowym dostosowanym do wieku i wzrostu dziecka lub przewiezienia go na wózku inwalidzkim zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.4. Oprócz kierowcy w każdym samochodzie musi jechać z uczniami przygotowany do tej pracy opiekun zapewniony przez Wykonawcę. W czasie transportu na trasie dom - szkoła - dom uczeń musi mieć zapewnioną opiekę ze strony opiekuna polegającą w szczególności na pomocy w dojściu z domu do samochodu, wejściu do pojazdu, opiece w czasie transportu w samochodzie, pomocy przy wychodzeniu z pojazdu, pomocy w dojściu do szkoły w odpowiednim stroju i pomocy w rozebraniu się w szkole. W drodze powrotnej do domu opiekun odbiera dziecko ze szkoły i zapewnia odpowiednią jak wyżej opiekę do momentu przekazania dziecka rodzicom lub opiekunom domowym. 2.5. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu uczniów. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. 2.6. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 1137 z późn. zm.)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie dwa tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1414 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie transportu uczniów niepełnosprawnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z czego wartość co najmniej jednej wykazanej usługi wynosi co najmniej 60 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowanie co najmniej 2 lub większą liczbą pojazdów samochodowych - przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, gwarantujących przewóz dla min. 7 niepełnosprawnych uczniów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie odpowiednią (do liczby pojazdów) liczbą kierowców oraz opiekunów posiadających przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu oraz przeszkolonych w zakresie udzielania pierwszej pomocy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki, al. Marszałka J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Marki, al. Marszałka J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, pokój 6 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.