eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › Budowa systemu kanalizacji deszczowej w północnej części Żukowa wraz z budową ulicy Prusa w Żukowie oraz przebudową części istniejącej kanalizacji deszczowej dla Osiedla Nowe i ulicy Dambka w Żukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Żukowo: Budowa systemu kanalizacji deszczowej w północnej części Żukowa wraz z budową ulicy Prusa w Żukowie oraz przebudową części istniejącej kanalizacji deszczowej dla Osiedla Nowe i ulicy Dambka w Żukowie
Numer ogłoszenia: 248065 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu kanalizacji deszczowej w północnej części Żukowa wraz z budową ulicy Prusa w Żukowie oraz przebudową części istniejącej kanalizacji deszczowej dla Osiedla Nowe i ulicy Dambka w Żukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa systemu kanalizacji deszczowej w północnej części Żukowa wraz z budową ulicy Prusa w Żukowie oraz przebudową części istniejącej kanalizacji deszczowej dla Osiedla Nowe i ulicy Dambka w Żukowie. Zamówienie obejmuje realizację trzech projektów inwestycyjnych: I. Budowa systemu kanalizacji deszczowej w północnej części Żukowa II. Budowa ulicy Prusa w Żukowie III. Przebudowa części istniejącej kanalizacji deszczowej dla Osiedla Nowe i ulicy Dambka w Żukowie Zakres zamówienia: I. Budowa systemu kanalizacji deszczowej w północnej części Żukowa 1) budowa kanałów i kolektorów deszczowych O 0,20 m ÷ O 1,20 m, 2) budowa podczyszczalni wód opadowych (odstojnik wirowy i separator), 3) budowa zbiorników retencyjnych wód opadowych terenowych, ziemnych, 4) doprowadzenie i odprowadzenie wód przy zbiorniku, 5) budowa przelewu ze zbiornika, 6) budowa studni O 1,20 m ÷ O 3,00 m przepływowych i połączeniowych oraz studni z progami piętrzącymi, przelewami, regulatorami i zastawkami, 7) budowa komory i ściany oporowej, 8) budowa przepustu DN 1600, 9) regulacja istniejącego rowu - odbiornika, 10) ewentualna przebudowa istniejącego uzbrojenia wodociągowego kolidującego z projektowaną kanalizacją, 11) odtworzenie nawierzchni dróg gminnych, 12) budowa dróg dojazdowych do podczyszczalni i zbiorników retencyjnych, 13) wycinka drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew, 14) tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. II. Budowa ulicy Prusa w Żukowie 1) budowa nowej nawierzchni ulicy (nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej), 2) budowa chodników, 3) budowa zjazdów indywidualnych, 4) docelowa organizacja ruchu, 5) budowa odwodnienia i kanalizacji deszczowej, 6) budowa kanalizacji sanitarnej, 7) budowa i przebudowa sieci wodociągowej, 8) budowa i przebudowa oświetlenia, 9) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej (sieć energetyczna, sieć teletechniczna, sieć gazowa), 10) tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót, 11) wycinka krzewów. III. Przebudowa części istniejącej kanalizacji deszczowej dla Osiedla Nowe i ulicy Dambka w Żukowie 1) opracowanie dokumentacji projektowej, 2) likwidacja urządzeń podczyszczających, 3) przebudowa kanału deszczowego Kd O 0,6 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających może być budowa kanalizacji deszczowej w Żukowie i / lub budowa drogi o nawierzchni rozbieralnej wraz z wyposażeniem technicznym w Żukowie. Wartość zamówień uzupełniających nie może być wyższa niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.54 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 44.11.20.00 - Różne konstrukcje budowlane 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: a) dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie / przebudowie / rozbudowie sieci kanalizacji deszczowej / sieci kanalizacji sanitarnej / sieci wodociągowej, w tym jedno ze zrealizowanych zamówień było o wartości co najmniej 6.000.000,00 PLN netto (pod pojęciem sieci należy rozumieć wyłącznie sieci wod-kan wraz z przyłączami, zbiornikami retencyjnymi, przepompowniami itp., ale bez oczyszczalni ścieków) i b) dwa zamówienia w zakresie robót drogowych (nawierzchnie rozbieralne) z uzbrojeniem w każdej robocie, w tym jedno ze zrealizowanych zamówień było o wartości co najmniej 800.000,00 PLN (pod pojęciem roboty drogowe z uzbrojeniem należy rozumieć budowę, rozbudowę, przebudowę, remont dróg wraz z wyposażeniem technicznym).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: a) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, c) kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, e) kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń z specjalności konstrukcyjno - budowlanej, f) projektantem z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej sieci i instalacji kanalizacyjnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 2) każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 2. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej, jeżeli inaczej uregulowano zasady współpracy i reprezentacji przedsiębiorców w spółce. 3. Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo w swojej treści winno jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. 2. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w punkcie 3. 3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) terminu wykonania zamówienia, 2) wysokości wynagrodzenia wykonawcy, 3) udziału osób - kierownika budowy, kierowników robót, projektanta, 3) udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia. 4. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 2) przedłużanie odbiorów przez innych gestorów sieci i urządzeń z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 3) utrudnianie przez właścicieli nieruchomości dostępu do nieruchomości, 4) konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, 5) rezygnacji z realizacji części zamówienia, 6) czasowego wstrzymania prac przez zamawiającego. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia, 2) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w postaci prac dodatkowych, robót zamiennych / równoważnych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek wykonawcy, zamawiającego, projektanta i w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowlanego, usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej, uzyskania lepszego efektu użytkowego przedmiotu zamówienia, 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Zmiana udziału podwykonawców może nastąpić w przypadku: 1) skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, iż w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji części zamówienia w podwykonawstwie, 2) zmiany zakresu prac realizowanych w podwykonawstwie. 7. Zmiana osób - kierownika budowy, kierowników robót, projektanta może nastąpić w przypadku: 1) zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy, 2) utraty uprawnień przez wskazane przez wykonawcę osoby, 3) wykreślenia osób z listy członków branżowej izby samorządu zawodowego. 8. W przypadku zmiany osób wykonawca winien przedstawić zamawiającemu nowe osoby o niegorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie wykonawcy i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 10.Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: 1) zmianę koordynatora za strony zamawiającego, 2) zmianę osób nadzorujących roboty, czyli Inspektora Nadzoru, 3) zmianę rachunku bankowego, 4) zmiany adresowe, 11.Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w punkcie 10. 12.Ostateczna wysokość wynagrodzenia wykonawcy zostanie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia. Stąd będzie to zmiana wysokości wynagrodzenia, która nie jest zmianą o której mowa w punkcie 3 i 5 i nie wymaga ona pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zukowo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, Referat Inwestycji, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, pokój nr 3 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt >Budowa systemu kanalizacji deszczowej w północnej części Żukowa< jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 i współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.