eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Przygotowanie do druku i druk książki Księga historii Ziemi Turawskiej wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Turawa: Przygotowanie do druku i druk książki Księga historii Ziemi Turawskiej wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 24802 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku i druk książki Księga historii Ziemi Turawskiej wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie do druku i druk książki Księga historii Ziemi Turawskiej wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 1.Skład tekstu książki Księga historii Ziemi Turawskiej zgodnie z poniższym opisem: 1) Tom I; a) Objętość: 647 stron (format A4, czcionka 12), 1116 fotografii (ok. 4 fotografie na stronę).; b) Wklejka kolorowa na końcach 12 rozdziałów, w sumie 30 str.,; 2) Tom II; a) Objętość: maszynopis 422 strony (format A4, czcionka 12), 805 fotografii (ok. 4 fotografie na stronę).; b) Wklejka kolorowa na końcach 6 rozdziałów, w sumie 18 str., 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Skład i łamanie tekstu przekazanego przez Zamawiającego w formie pliku elektronicznego w formacie doc., umieszczenie w tekście ilustracji przekazanych w formie pliku elektronicznego (format jpg. lub tif.). Wykonawca wykona projekt graficzny okładek obu tomów publikacji. Wykonawca dostarczy okładki oraz złożony tekst wraz z ilustracjami w formie pliku PDF w terminie do 14 dni od dnia otrzymania materiałów od Zamawiającego. 2) Naniesienie korekty wykonanej przez Zamawiającego na wydrukach pliku PDF, o którym mowa w pkt. 1), którą Zamawiający dostarczy w terminie do 10 dni od dnia otrzymania tego pliku. Wykonawca naniesie korekty w terminie do 3 dni od dnia otrzymania wydruków oraz dostarczy tekst w postaci pliku PDF. 3) Zamawiający dokona drugiej korekty w terminie do 7 dni od dnia otrzymania pliku PDF, o którym mowa w pkt. 2); 4) Zamawiający dokona ostatecznej akceptacji materiałów do druku w terminie do 2 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy. 5) Druk książki Księga historii Ziemi Turawskiej na podstawie materiału, o którym mowa w pkt. 1 - 3 z uwzględnieniem następujących parametrów: a) tom I; i) format B5, oprawa klejona; ii) blok: 1+1, offset 80 g.; iii) wklejka kolorowa na końcach 12 rozdziałów, w sumie 30 str., 4+4, kreda 130 g.; iv) okładka: karton 230 g., 4+0, folia błysk; v) nakład: 500 egz.; b) tom II; i) format B5, oprawa klejona; ii) blok: 1+1, offset 80 g.; iii) wklejka kolorowa na końcach 6 rozdziałów, w sumie 18 str., 4+4, kreda 130 g. iv) okładka: karton 230 g., 4+0, folia błysk; v) nakład: 500 egz. 6) Zamawiający dopuszcza podział tomu I na dodatkowe tomy, jeśli będzie to konieczne ze względów technicznych. 7) Publikacja będzie posiadać nr ISBN. 8) Wykonawca przedstawi wydruk próbny okładki oraz stron 1-16 w terminie do 3 dni od daty uzyskania zatwierdzenia do druku przez Zamawiającego. Zamawiający dokona akceptacji wydruku próbnego w terminie do 2 dni od dnia dostarczenia materiału przez Wykonawcę. 9) Wykonawca dostarczy całość zamówienia do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 900,00 złotych, słownie: dziewięćset złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia, w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegających na druku książek zawierających kolorowe ilustracje lub kolorową okładkę - o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych);Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: a) wykazu wykonanych usług (zgodnie załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 niniejszej do SIWZ); 3) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2) Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację; b) terminu wykonania zamówienia - możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacjach, których nie można było przewidzieć z chwila wszczęcia niniejszego postępowania c) zmiana stawki i kwoty podatku VAT, łącznie z konsekwencjami rachunkowymi dotyczącymi obliczenia kwoty brutto - przypadku wejścia w życie zmian odpowiednich przepisów prawa. d) waloryzację cen wg. wskaźnika GUS, według średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług, po okresie 12 miesięcy od obowiązywania umowy. e) Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul.Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 36..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul.Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.