Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Bełchatów: Budowa nawierzchni ulic: Budryka, Bursztynowej, Kalcytowej, Miedzianej, Platynowej, Srebrnej i Szafirowej w osiedlu Binków wraz z odwodnieniem i oświetleniem w ramach zadania inwestycyjnego: PT i budowa nawierzchni ulic w osiedlu Binków.
Numer ogłoszenia: 248015 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Bełchatów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, tel. 044 7335198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni ulic: Budryka, Bursztynowej, Kalcytowej, Miedzianej, Platynowej, Srebrnej i Szafirowej w osiedlu Binków wraz z odwodnieniem i oświetleniem w ramach zadania inwestycyjnego: PT i budowa nawierzchni ulic w osiedlu Binków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa nawierzchni ulic: Budryka, Bursztynowej, Kalcytowej, Miedzianej, Platynowej, Srebrnej i Szafirowej w osiedlu Binków wraz z odwodnieniem i oświetleniem w ramach zadania inwestycyjnego: PT i budowa nawierzchni ulic w osiedlu Binków. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 6.084.989,24 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 120.000,00 PLN, w sposób i w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) udokumentują należyte wykonanie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 400.000,00 PLN, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane tj.: - kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej, - kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan, - kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. publicznych. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Udzielą gwarancji minimalnej 3 lata, licząc od daty obioru końcowego: - oświadczenie na formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z powyższym opisem); - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy również podwykonawców); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) ; - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). 1. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem, 3. potwierdzenie złożenia wadium wraz z pismem przewodnim, na kopii którego zamawiający potwierdzi fakt przyjęcia oferty, potwierdzenie złożenia wadium nie musi znajdować się w kopercie z ofertą, ( art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp ). 4. określenie rzeczowo-finansowego zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom; (wykaz -pkt VI ppkt 1.2 SIWZ), jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców powinien zawrzeć stosowną informację w przedmiotowym wykazie, 5. kosztorys ofertowy - (z zastrzeżeniem, iż nie będzie on podlegał ocenie), 6. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 ). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez oferenta na każdej stronie zawierającej informacje..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zakupić w cenie 163,22zł + koszty wysyłki w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta Bełchatowa, Zespół Zamówień Publicznych,(bud. B,pok. 13)ul. Kościuszki 1,97-400 Bełchatów (woj.łódzkie)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa,Zespół Zamówień Publicznych,(bud. B, pok. 13) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatowa (woj.łodzkie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 9 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Bełchatowie w roku 2024
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
- Dostawa i zakup artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 5 w Bełchatowie, Oś. Dolnośląskie 222 "A"
- Dokumentacja projektowa dróg betonowych w msc. Adamów, Mazury, Oleśnik, Dobrzelów
- Usługa sprzątania pomieszczeń w Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów / 2024
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu (II etap) (III przetarg)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.