eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego MTZ 82 (Belarus 862)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Lubartów: Dostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego MTZ 82 (Belarus 862)
Numer ogłoszenia: 248000 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie , Skrobów Kolonia 104, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553002, faks 081 8553002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego MTZ 82 (Belarus 862).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego osprzętu do ciągnika rolniczego MTZ 82 (Belarus 862) spełniającego wymagania ogólne i techniczne nie mniejsze niż : 1. Uniwersalne ramię hydrauliczne o minimalnych parametrach: - rok produkcja 2008 - zakres roboczy min. 5,0 m - możliwość obrotu ramienia 90o - chłodnica oleju z termostatem - niezależny od ciągnika układ hydrauliczny - dwa kierunki obrotu wału tnącego sterowane z kabiny - moc na hydromotorze min. 57 KM - ciężar ramienia max. 1100 - 1300 kg - połączenia ramion wzmocnione elementami kutymi, - bezpiecznik najazdowy hydrauliczno - gazowy ramienia - bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia hydrauliczno - gazowy - system tzw. pływającejregulacji głowicy koszącej do terenu - sterowanie funkcjami ramienia z kabiny operatora - udokumentowana możliwość instalowania głowic roboczych : głowica do koszenia traw i krzaków, głowica do ścinania poboczy, głowica do czyszczenia i pogłębiania rowów - montaż ramienia do ciągnika MTZ 82 (Belarus 862) - gwarancja współpracy ramienia z ciągnikiem Zamawiającego - znak CE producenta + folder 2. Głowica do koszenia traw i krzaków, o minimalnych parametrach : - rok produkcji 2008 - moc na silniku hydromotoru min. 48 kM - szerokość robocza min. 120 cm. - Średnica ścinanych traw, krzaków i odrostów min. 5 cm. - Regulowana klapa przednia głowicy, - Płozy najazdowe wymienne, - montaż z ramieniem hydraulicznym - znak CE producenta + folder - zabezpieczenie transportowe głowicy - zapasowy zestaw noży-bijaków Wykonawca przystosuje ciągnik rolniczy MTZ 82 (Belarus 862) do współpracy z oferowanym sprzętem. Wykonawca zapewni możliwość wykonania pracy próbnej oferowanego sprzętu w trakcie rozpatrywania ofert u min.1 odbiorcy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności : wyciągi , świadectwa, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi wraz z katalogiem osprzętu w języku polskim i części składowych wchodzących w skład wyposażenia. Wykonawca w trakcie przekazania ciągnika przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. Osprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Skrobów Kolonia 104, 21-100 Lubartów Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty towarzyszące realizacji niniejszego zamówienia, w tym koszty transportu oferowanego osprzętu do siedziby Zamawiającego, koszty montażu wraz z przystosowaniem na ciągniku Zamawiającego, uruchomienia oraz koszty przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ma obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań określonych w niniejszej SIWZ, w zakresie posiadanego doświadczenia tj: że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 5 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, wraz z referencjami potwierdzającymi min 100 godz. bezawaryjnej pracy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 3. 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia. 1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisany przez osobę umocowaną - załącznik nr 1 1.2 Kosztorys ofertowy stanowiący cenę zamówienia - sporządzony na formularzu kosztorysu ofertowego. 1.3 Wypełniony formularz: charakterystyka oferowanego sprzętu - załącznik nr 2. 1.4 Warunki gwarancji i serwisowania - wg wzoru załącznik nr 3 1.5 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 4 1.6 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg. wzoru załącznik nr 5 1.7 Folder producenta oferowanych urządzeń wraz opisem funkcjonowania urządzenia w języku polskim (może być instrukcja obsługi). 1.8 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - min. 5 dokumentów wraz z referencjami potwierdzającymi min. 100 godz. pracy bezawaryjnej - załącznik nr 6. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty. 4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera poniżej wymienione dokumenty: 1 : Instrukcję dla wykonawców 2 : Załączniki 1, 2, 3, 4, 5 ,6 3 : Wzór umowy 5. Formularz oferty załącznik nr 1 wraz z formularzem kosztorysu ofertowego oraz załączniki 2, 3, 4, 5,6 do Instrukcji dla Wykonawców powinny zostać wypełnione przez Wykonawców bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawców. W przypadku gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (nie dotyczy). Jeżeli na stronach załączników zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony. 6. Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcom niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert .Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. 7. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieszcza na stronie internetowej, 8. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu to zamawiający odpowiednio zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. 9.Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikacje istotnych warunków zamówienia, oraz na stronie internetowej. 10. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Wykonawcy przedstawią oferty zgodne z wymaganiami SIWZ. 11. Oferta powinna być napisana pod rygorem nieważności na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie strony Oferty, w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę. Językiem obowiązującym jest język polski..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg. wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - min. 5 dokumentów wraz z referencjami potwierdzającymi min. 100 godz. pracy bezawaryjnej - załącznik nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubartowug.bip.e-zeto.com/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie Skrobów Kolonia 104 21-100 Lubartów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie Skrobów Kolonia 104 21-100 Lubartów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.