eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja gospodarki elektroenergetycznej Szpitala oraz montaż sygnalizacji alarmowej pożaru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24797

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja gospodarki elektroenergetycznej Szpitala oraz montaż sygnalizacji alarmowej pożaru Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, do kontaktów: mgr Janusz Rybicki - sprawy proceduralne; Zdzisłw Krzysztonek - sprawy merytoryczne, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6338030, fax 012 6344003, e-mail: zp@dietl.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dietl.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja gospodarki elektroenergetycznej Szpitala oraz montaż sygnalizacji alarmowej pożaru. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie 31-121 Kraków, ul. Skarbowa 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) modernizację rozdzielni głównej NN. Szpitala; 2) wykonanie instalacji elektrycznej dla agregatu prądotwórczego wraz z adaptacją pomieszczenia, dostawą i montażem agregatu o mocy 80 kVA; 3) wymianę rozdzielni piętrowych TP; 4) modernizację wewnętrznych linii zasilających; 5) montaż sygnalizacji alarmowej pożaru. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A. Wypełniony formularz oferty (wg zał. nr 1) B. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. C. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F. Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. G. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie. H. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (listy referencyjne) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie. (Rozdział III ppkt. 8.1.) I. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie kwoty określonej w warunkach stawianych Wykonawcom w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia (rozdział III ppkt.8.2.) J. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( Rozdział III ppkt. 8.2.) K. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. L. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością). Ł. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do specyfikacji. M. Wstępny harmonogram robót. N. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych osób proponowanych do realizacji zamówienia. O. Oświadczenie Wykonawcy, iż wyroby budowlane posiadają stosowne atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające do stosowania wyrobów budowlanych w budynkach użyteczności publicznej na rynku polskim - zgodnie z ustawą z dn. 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tysięcy euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w formie i na warunkach określonych w SIWZ Wysokość wadium - 13. 000,-zł na całość zadania Wysokość wadium na PAKIET I - 10.000,- zł Wysokość wadium PAKIET II - 3.000,-zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą /Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm./, a ponadto złożą oświadczenia (zgodnie z Załącznikami do SIWZ - i dokumenty wymienione w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5; par. 1 ust. 2 pkt 1; par. 1 ust. 3 pkt 2, 3 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie w trybie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - patrz SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia (rodzaj i skala zamówienia), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje); 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości podanej w SIWZ; b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na sumy podane w SIWZ 5. Inne wymagane procedurą dokumenty: a) potwierdzenie wniesienia wadium w formie przewidzianej w SIWZ; b) druk Oferta /wg załączonego wzoru druku w SIWZ/; c) Kosztorysy ofertowe /zgodnie z załączonymi kosztorysami nakładczymi (ślepymi) - Załączniki do SIWZ/; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, gdzie każda ze stron będzie poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii, uprawniającego do złożenia podpisu w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie zobowiązani są załączyć dodatkowo do oferty dokument regulujący współpracę tych podmiotów (pełnomocnictwo wystawione dla jednej ze stron do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekaże w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej za zaliczeniem pocztowym lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za SIWZ w wysokości 60,00 PLN. Opłata za SIWZ nie jest pobierana w przypadku pobrania specyfikacji z podanej wyżej strony internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:15, Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4,31-121 Kraków - pokój 307 III piętro, sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: modernizację rozdzielni głównej energetycznej Szpitala. 1) Krótki opis: 1. modernizację rozdzielni głównej NN. Szpitala; 2) wykonanie instalacji elektrycznej dla agregatu prądotwórczego wraz z adaptacją pomieszczenia, dostawą i montażem agregatu o mocy 80 kVA; 3) wymianę rozdzielni piętrowych TP; 4) modernizację wewnętrznych linii zasilających;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00, 45.31.57.00, 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 5 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: montaż sygnalizacji alarmowej pożaru. 1) Krótki opis: montaż sygnalizacji alarmowej pożaru. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 5 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.