eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzwola › Dostawa pelletu drzewnego do szkół na terenie gminy Dzwola.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-22

Dzwola: Dostawa pelletu drzewnego do szkół na terenie gminy Dzwola.
Numer ogłoszenia: 247954 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzwola , Dzwola 168, 23-304 Dzwola, woj. lubelskie, tel. 15 875 22 15, faks 15 875 22 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pelletu drzewnego do szkół na terenie gminy Dzwola..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pelletu drzewnego wraz z jego rozładunkiem do pomieszczeń magazynowych w budynkach szkół: Szacunkowa ilość dostarczonego pelletu wynosi 215 ton, w tym: Miejsce dostawy pelletu drzewnego - Szkoła Podstawowa w Branwi Szlacheckiej Ilość (tona) 15 Ilość dostaw 2-3 Maksymalna wielkość dostawy (tona) 7 Miejsce dostawy pelletu drzewnego Zespół Szkół w Dzwoli Ilość (tona) 100 Ilość dostaw 10-20 Maksymalna wielkość dostawy (tona) 10 Miejsce dostawy pelletu drzewnego Zespół Szkół w Kocudzy Pierwszej Ilość (tona) 100 Ilość dostaw 10-20 Maksymalna wielkość dostawy (tona) 10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pellet pakowany w worki foliowe o wadze 15 - 25 kg z nadrukiem informacji o producencie oraz normie jakościowej pelletu. Sposób pakowania: Worki foliowe wentylowane. Jednakowa waga worków 15 kg - 25kg. Worki 15 kg- 25 pakowane na palety. Palety jednorazowe wliczone w cenę towaru. Palety mają być zabezpieczone przed zamoknięciem i uszkodzeniem. Warunki dostaw: Minimalne jednorazowe zamówienie może wynosić 5-10 ton. Maksymalne jednorazowe zamówienie do 10 ton. Dostawa samochodem z windą samowyładowczą lub hds umożliwiającym mechaniczny rozładunek dostarczonego towaru. Dostawca ma obowiązek rozładunku pelletu do pomieszczeń magazynowych kotłowni w szkołach: Szkoła podstawowa w Branwi Szlacheckiej - Pomieszczenie magazynowe kotłowni w podpiwniczeniu (poziom -0,5) szkoły brak możliwości wjazdu ręcznym wózkiem paletowym. Worki należy podawać ręcznie przez istniejący wsyp węglowy zlokalizowany na wysokości około jednego metra i układać na paletach w pomieszczeniu magazynowym kotłowni. Zespół Szkół w Dzwoli - pomieszczenie magazynowe kotłowni w podpiwniczeniu (poziom -1) szkoły brak możliwości wjazdu ręcznym wózkiem paletowym. Worki należy podawać ręcznie przez istniejący syp do kotłowni i układać na paletach pomieszczeniu magazynowym kotłowni. Zespół Szkół w Kocudzy Pierwszej - pomieszczenie magazynowe kotłowni zlokalizowane na parterze szkoły (poziom 0) szkoły istnieje możliwość wjazdu ręcznym wózkiem paletowym. Worki mają być ułożone na paletach. Poszczególne szkoły będą składały indywidualne zamówienia w zależności od potrzeb i możliwości zmagazynowania. Dostawy realizowane w okresie nie dłuższym niż 7 dni od zamówienia . Dostarczony Pellet musi spełniać następujące parametry: wartość opałowa nie niższa niż 18 000 kJ/kg, wilgotność nie większa niż 10 %, zawartość popiołu nie większa niż 1,0%, zawartość siarki nie większa niż 0,08 %, gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3, długość od 10 mm do 40 mm, średnica od 6 mm do 8 mm, zgodność z normą DIN plus Pellet: nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo-organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2, pkt 1 lit. c Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22 kwietnia 2011r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. z 2011 r. Nr 95, poz. 558); nie może zawierać w sobie substancji nie biodegradowalnych w stopniu odbiegającym od znanych naturalnych właściwości pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie będzie zawierać w sobie dodatków nie biodegradowalnych nie występujących naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczającym znane naturalne wielkości tych zanieczyszczeń, które wpływają na procesy spalania, a zatem wpływałyby na ilość pozyskiwanych świadectw pochodzenia; nie może zawierać zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w w/w normie, zamawiający zleci wykonanie badań dotyczących spełnienia wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań zamawiający obciąży Wykonawcę oraz Wykonawca na swój koszt opróżni magazyn z w/w materiału i dostarczy nowy materiał posiadający podane wymogi techniczne. Dostawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet. Podane w pkt 4.1. ilości pelletu są wielkością przybliżoną, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie. W zależności od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców zamawiający zastrzega sobie prawo: do zmniejszenia ilości dostarczonego pelletu wskazanego w pkt 4.1. o maksymalnie 30% do zwiększenia ilości dostarczanego pelletu wskazanego w pkt 4.1.o maksymalnie 30 %, z zastrzeżeniem pkt. 4.6. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy poszczególni Odbiorcy zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość pelletu niż wskazana w pkt. 4.1. Umowy na dostawy pelletu zostaną zawarte z każdą placówką odrębnie. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. Odbiorcy będą informowali Dostawcę o wielkości zamawianej dostawy z siedmiodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub e-mailem. Dostawy i przeładunek pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do magazynów Odbiorców w godz. 8.00 do 15.00. Minimalna wielkość dostawy 5 ton maksymalna wielkość dostawy 10 ton..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00 - Paliwa drzewne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania ww. warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin Płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

niezmienna cena za dostawę 1 tony pelletu, rozliczenia za przedmiot umowy każdorazowo po dostawie pelletu, odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w formie kar umownych, dostawy pelletu będą realizowane sukcesywnie, w czasie nie dłuższym niż 7 dni od złożenia zamówienia telefonicznie lub e-mailem. zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dot. przedmiotu umowy stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT, zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugdzwola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy Dzwola, Dzwola 168 pokój nr 22 Urząd Gminy Dzwola 23-304 Dzwola Dzwola 168.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dzwola, Dzwola 168, w sekretariat (Punkt Obsługi Interesanta) w terminie do dnia 30 września 2015 roku do godz. 09:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.