Ogłoszenie z dnia 2015-09-22
Poznań: PRZ/00025/2015 Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych dla pracowników ILiM -w ramach zamówienia uzupełniającego
Numer ogłoszenia: 247892 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504890, faks 061 8526376.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZ/00025/2015 Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych dla pracowników ILiM -w ramach zamówienia uzupełniającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest dostarczenie 156 karnetów uprawniających pracowników Zamawiającego, osób towarzyszących oraz dzieci pracowników Zamawiającego, do korzystania z zajęć rekreacyjno - sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci Pakietu Sportowo - Rekreacyjnego. Z braku technicznych możliwości wskazania trybu z wolnej ręki, wg informacji uzyskanych telefonicznie od UZP aby była możliwość wskazania ww. trybu pole wcześniejszej sekcji z nr zamówienia do którego odnosi się zamówienie uzupełniające musi zostać puste. Niniejsze zamówienie dotyczy ogłoszenia BZP 148237-2013.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PRZ/00025/2015 Dostawa karnetów uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych dla pracowników ILiM -w ramach zamówienia uzupełniającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OK System Polska S.A, ul. Tamka 38, 00-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10906,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12324,00
Oferta z najniższą ceną: 12324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12324,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., Nr 907 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej: ustawą Pzp, o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W miesiącu sierpniu 2015r. kończy się okres dotychczasowej umowy. Ogłoszono nowe postępowanie przetargowe jednak żaden z ewentualnych Wykonawców nie złożył oferty. Dotychczasowa umowa obejmuje maksymalny limit ilościowy łącznie 156 karnetów miesięcznie. Zgodnie z UZP zamówienie uzupełniające z wolnej ręki można przeprowadzić w okresie 3 lat od zawarcia umowy a wartość zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 20 % szacowanego zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.