eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont prawego dopływu rowu Główny Wola Szczucińska - Rów przez Dębinę - gmina Szczucin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Szczucin: Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont prawego dopływu rowu Główny Wola Szczucińska - Rów przez Dębinę - gmina Szczucin
Numer ogłoszenia: 247868 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202892 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczucin, ul. Wolności 3, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 014 6436278, faks (014) 643 64 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj-czerwiec 2010 r. Remont prawego dopływu rowu Główny Wola Szczucińska - Rów przez Dębinę - gmina Szczucin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje uproszczony projekt techniczny odbudowy urządzenia wodnego (rowu) - o nazwie Przez Dębinę zlokalizowanego na działkach położonych w msc. Świdrówka, Szczucin i Lubasz - Gmina Szczucin. Opracowaniem objęto uszkodzony w wyniku powodzi okresu maj - czerwiec 2010 r. odcinek o długości 4200 m. Odbudowa przedmiotowego urządzenia wodnego - na odcinku od km. 0+000 do 4+200 planowana jest do wykonania w ramach usuwania skutków powodzi. Początek projektowanego odcinka rowu przewidzianego do odbudowy założono przy ujściu rowu Przez Dębinę, do odbiornika jakim jest rów o nazwie Główny Wola Szczucińska, w msc. Szczucin. Koniec projektowanego odcinka rowu położony jest na terenie msc. Lubasz - dz. ewid. nr 248 i 249. Powyżej granicy robót przedmiotowy rów przechodzi w rów o małej głębokości, do którego spływają wody z istniejących terenów położonych powyżej. Odbudowa pozostałego odcinka rowu tj. powyżej km 4 + 200 nie jest przedmiotem niniejszego opracowania. Przy projektowaniu odbudowy urządzenia wodnego brano pod uwagę ustalenia dokonane z Inwestorem tj. konieczność zaprojektowania ubezpieczeń dna i skarp rowu, które będą w przyszłości zapobiegać ewentualnym deformacjom przekroju poprzecznego oraz podłużnego rowu, konieczność odbudowy zniszczonych urządzeń infrastruktury drogowej, możliwości terenowe (szerokość istniejącego terenu, który można przeznaczyć na odbudowę urządzenia wodnego) oraz ukształtowanie terenu zlewni rowu. Oś urządzenia wodnego - Przez Dębinę w planie składa się z odcinków prostych, łuków kołowych oraz załomów. Geometrię trasy rowu zaprojektowano w dostosowaniu do dotychczasowego przebiegu trasu rowu. Geometrię trasy rowu przy robotach budowano - montażowych związanych z odbudową należy wyznaczać w oparciu o istniejącą trasę rowu dodatkowo posiłkując się zamieszczonymi planami sytuacyjnymi w skali 1: 2 000 oraz 1 : 500. Przewiduje się całkowitą odbudowę dna i skarp rowu. Szerokość dna rowu zaprojektowana została w nawiązaniu do szerokości dna sprzed powodzi i wynosić będzie : - na odcinku tj. od km 0+000 do km. 0+113 ( przepust w drodze gminnej - ul. Parkowa ) oraz 2+430 do 2+737 - szerokość 0,8 m - na odcinku tj. od km 0+132 do km. 2+318 oraz 2+753 do 2+846 ( przepust w drodze krajowej Nr 73 Jasło - Wiśniówka ) - szerokość 0,95 m - na pozostałym odcinku tj. w km 2+859 do 4+200 - szerokość 0,50 m Z opracowania wyłączono odcinek rowu, który obecnie jest zajęty pasem drogowym drogi krajowej nr 73 tj. istniejącym przepustem pod drogą L= 13 m, średnica zbliżona do fi 100 cm ; km 2+846 do 2+889 rowu Nachylenie skarp rowu projektowane jest zgodne z nachyleniem jakie było przed zniszczeniami powodziowymi tj. jako 1 : 1,5. Zaprojektowany spadek dna rowu na jego przeważającej długości waha się w granicach 0,4 do 0,5 promila a jedynie w początkowym odcinku tj. w km 0+000 do 0+0+120 oraz w km 2+327 do 2+846 ( tj. pomiędzy droga powiatową Szczucin - Radgoszcz oraz drogą krajową ) kształtuje się w granicach 1,2 do 2,0 promil. Przy projektowaniu spadku dna rowu kierowano się rzędnymi dna budowli ( przepustów ) w szczególności ich rzędnymi jakie posiadały przed powodzią a których rzędne posadowienia można było odtworzyć. Przy doborze rodzaju ubezpieczenia dna i skarp rowu kierowano się dostępnością (występowaniem w prefabrykacji) poszczególnych rodzajów prefabrykatów stosowanych w budownictwie drogowym i wodno - melioracyjnym oraz możliwością wykonania przekroju rowu gwarantującego zachowanie stabilności dna i skarp odbudowywanego rowu. Z uwagi na trasę rowu przebiegającą odcinkowo przez tereny o gęstej zabudowie a co za tym idzie brak możliwości nadania właściwego nachylenia skarp rowu przy odpowiadającej głębokości zdecydowano o zaprojektowaniu ubezpieczenia dna i skarp rowu z wykorzystaniem tzw. koryt kolejowych ( ubezpieczenie typu II - II ). Ten typ ubezpieczenia występuje na przeważającej części odbudowywanego rowu. PRZEPUSTY POD DROGAMI Zgodnie z wykonaną inwentaryzacją oraz ze względu istniejący stan przepustów pod korpusem części dróg planowana jest odbudowa przepustów znajdujących się w pasach drogowych przecinających trasę urządzenia wodnego Przez Dębinę. Lokalizacja oraz parametry tych przepustów szczegółowo podane są na planach sytuacyjnych oraz profilu podłużnym odbudowywanego odcinka rowu. Dodatkowo w przedmiarze robót szczegółowo wyspecyfikowano rodzaj materiałów z jakich wykonywane będą przewody rurowe przepustów jak również ich długości oraz ewentualne wykonanie prac adaptacyjnych przy przepustach. Zgodnie z ustaleniami z Zarządem Dróg Wojewódzkich odbudować należy również przepust w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 982 Szczucin - Jaślany - w msc. Świdrówka. Szczegółowe rozwiązanie dla odbudowy tego przepustu zawarto w części rysunkowej. Odbudowie podlegać będzie również istn. zarurowanie rowu w rejonie drogi powiatowej Szczucin - Radgoszcz ( tj. ul. Radomyślska ) o długości całkowitej 98 m. Dla tego odcinka projektowane jest wykonanie czterech szt. studzienek rewizyjnych. Parametry tych studni szczegółowo podaje część rysunkowa projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w opisie technicznym, który jest integralną częścią dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną projektową opracowaną przez inż. Czesława Doroż i wykonaną przez mgr inż. Jana Rajtar w ramach opracowania pn.: Odbudowa cieków wodnych uszkodzonych w powodzi maj - czerwiec 2010 r. Remont dopływu rowu Główny Wola Szczucińska - Rów Przez Dębinę - Gmina Szczucin. W celu wykonania odbudowy przepustu w miejscowości Świdrówka w ciągu drogi wojewódzkiej 982 odc. 040 km 0+550 Wykonawca winien uwzględnić warunki i zapisy zawarte w dokumencie SPECYFIKACJE TECHNICZNE - Odbudowa uszkodzonego po powodzi przepustu w m. Świdrówka w ciągu DW 982 odc. 040 km 0+550, który jest załącznikiem do pisma ZDW w Krakowie znak: ZDW/PW/2012/3910/DU-1/2/TD z dnia 04.06.2012 r. (dokumenty te stanowią element Załącznika do SIWZ Nr 8: Dokumentacja techniczna projektowa w formie elektronicznej)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Inżynieryjnych Sp. z o.o., ul. Korczaka 1, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3016552,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3495736,74

  • Oferta z najniższą ceną: 3495736,74 / Oferta z najwyższą ceną: 3945467,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.