eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Naprawy eksploatacyjne oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Piła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Piła: Naprawy eksploatacyjne oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Piła
Numer ogłoszenia: 2477 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy eksploatacyjne oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Piła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług napraw eksploatacyjnych oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Piła. Zamówienie obejmuje: 1) przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach, 2) likwidacje wszelkich awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego: - wymiany uszkodzonych elementów: źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, konstrukcji wsporczych oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia, - naprawy szaf oświetlenia ulicznego, - badania uzupełniające linii kablowych, - sprawdzanie obwodów sterowania oświetlenia, - likwidacje innych awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 3) unieszkodliwianie wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia, 4) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac, 5) prowadzenie zapisów prac zgłoszonych - raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac, 6) oględziny urządzeń oświetlenia na polecenie Zamawiającego, 7) obowiązek współpracy z właściwym Zakładem Energetycznym w sprawach związanych zasilaniem energetycznym. Zestawienie kosztów zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Prace awaryjne nie uwzględnione w zestawieniu kosztów zamówienia będą rozliczane na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o składniki cenotwórcze wynoszące: a) roboczogodziny - wykazane w zestawieniu kosztów zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, b) ceny materiałów, koszty zakupu materiałów, koszty ogólne Ko od R i S, zysk kalkulacyjny od R,S i Ko,- średnie z woj. Wielkopolskiego dla branży elektrycznej lub za zgodą Zamawiającego wg faktur zakupu. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: 1) prace wykonywane będą na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, 2) prace awaryjne Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 2 dni od zawiadomienia o awarii przez Zamawiającego, 3) awarie zagrażające bezpieczeństwu ludzi lub mienia Wykonawca zobowiązany jest usunąć natychmiast od zgłoszenia, 4) podstawą miesięcznej zapłaty wynagrodzenia będzie raport sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) Wykonawca prowadzi prace siłami i środkami własnymi oraz ponosi odpowiedzialność za jakość i terminowość prac, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania i zabezpieczenia terenu prowadzonych prac w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób postronnych. Zestawienie oświetlenia objętego niniejszym zamówieniem przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia do 15% liczby oświetlenia (nowowybudowane), tworząc odpowiedni protokół. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Wykonawca powinien przedłożyć: 1) Zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów wynikające z ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.) lub umowę z innym posiadaczem odpadów, który posiada takie zezwolenie. 2) Decyzję właściwego organu na wytwarzanie odpadów wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające nieprzekraczające 15 % wartości zamówienia pierwotnego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować, że posiada co najmniej jeden podnośnik koszykowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentu, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia Stowarzyszenia Elektryków Polskich do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego - świadectwo kwalifikacyjne E. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentu, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów wynikające z ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.) lub umowę z innym posiadaczem odpadów, który posiada takie zezwolenie. 2) Decyzja właściwego organu na wytwarzanie odpadów wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.). 3) Wypełnione zestawienie kosztów zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 5) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnego i zewnętrznego zdarzenia, na które wystąpienia i trwania Strony umowy nie mają wpływu oraz których nie były w stanie zapobiec, pomimo dołożenia należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 piętro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.