Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Leszno: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 445 W LESZNIE.
Numer ogłoszenia: 247788 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe Nr 445 przy Jednostce Wojskowej nr 3477, ul. Królowej Jadwigi 22, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5205012, fax 065 5205012.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 445 W LESZNIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dostarczane dla Kasyna Wojskowego CPV (15100000-9). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Lp. Asortyment JM. Ilość min. Ilość max. 1 2 3 4 5 1. Wołowina b/k extra kg 500 960 2. Karkówka wieprzowa b/k kg 300 520 3. Schab wieprzowy b/k kg 700 1440 4. Polędwiczki wieprzowe kg 20 40 5. Słonina świeża kg 20 40 6. Żołądki wołowe parzone kg 80 150 7. Ozory wołowe peklowane kg 30 60 8. Boczek świeży kg 70 160 9. Kurczak świeży kg 20 40 10. Udka kurczaka kg 400 720 11. Filet z piersi indyka kg 10 20 12. Filet piersi z kurczaka kg 600 1200 13. Porcja rosołowa kg 300 600 14. Golonka wieprzowa pekl. z/k kg 400 800 15. Boczek wędzony b/ż kg 30 80 16. Kiełbasa szynkowa wp. kg 20 40 17. Wątroba wp. kg 10 20 18. Kiełbasa zwyczajna kg 100 240 19. Kiełbasa biała parzona kg 30 60 20. Kiełbasa śląska extra kg 100 200 21. Kabanosy kg 10 20 22. Parówki delikatesowe kg 30 60 23. Parówki śniadaniowe kg 20 40 24. Szynka wieprzowa gotowana kg 30 60 25. Szynka surowa wędzona kg 10 20 26. Szynka konserwowa kg 90 180 27. Polędwica sopocka wędzona kg 60 120 28. Kiełbasa myśliwska kg 10 20 29. Kiełbasa bydgoska kg 10 20 30. Polędwica drobiowa kg 10 20 31. Kaszanka kg 20 40 32. Pasztetowa kg 5 10 33. Salceson ozorowy kg 5 10
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: 1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - stosują system HACCP, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - produkty zaoferowane przez Wykonawcę będą wytworzone zgodnie z SIWZ i będą odpowiadały wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dowóz przedmiotu zamówienia będzie wykonywany ubezpieczonym transportem Wykonawcy, do magazynu Zamawiającego, - dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy, - zagwarantują dostawy przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach, zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ,. Zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (spółka cywilna - dla każdego ze wspólników) 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki określone w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. oświadczenie Wykonawcy, że w produkcji i w obrocie zaoferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP oraz, że posiada co najmniej dwa pojazdy przystosowane do przewożenia żywności złożone na druku, stanowiącym (Załącznik Nr 1) 6. Wykonawca dołączy również podpisany Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 7.Formularz ofertowy wraz z Kosztorysem cenowym - Zał. nr1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno Wojskowe nr 445 64-100 Leszno ul. Królowej Jadwigii 22 nr tel. (065) 525 72 90 nr fax. (065) 520 50 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Kasyno Wojskowe nr 445 64-100 Leszno ul. Królowej Jadwigii 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- PRZEBUDOWA TRYBUN NA BOISKU W LESZNIE
- Sukcesywne dostawy soczewek i noży okulistycznych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych stosowanych do produkcji leków w Pracowniach Apteki
- Budowa miejsc parkingowych na terenie Nadleśnictwa Karczma Borowa
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- "Remont pomieszczeń socjalno - sanitarnych ANS im. J. A. Komeńskiego w Lesznie"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny"
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.07.2024 R. DO 31.12.2024 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.