eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usunięcie i utylizacja z nieruchomości odpadów zawierających azbest

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Zamość: Usunięcie i utylizacja z nieruchomości odpadów zawierających azbest
Numer ogłoszenia: 247681 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219637 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie i utylizacja z nieruchomości odpadów zawierających azbest.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie i utylizację z nieruchomości, odpadów zawierających azbest, powstałych w wyniku: - klęski żywiołowej, - w wyniku demontażu przez inny uprawniony podmiot, - wyrobu nie wykorzytsanego a nabytego przed wejściem w życie przepisów o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, wyrobu zdemontowanego przed wejściem w życie przepisów o bezpiecznym użytkowaniu i warunkach usuwania wyrobów zawierających azbest poprzez załadunek, (ewentualnie zapakowanie). b) Przewidywana ilość odpadów do usunięcia: ok. 40 Mg. w tym ok. 3,0 Mg odpadów z budynku gospodarczego po pożarze. c) Termin zakończenia zadania 10.12.2012 r. d) Zamawiający wymaga, żeby materiał (odpad zawierający azbest) był ważony na nieruchomości z której odpady były usuwane. e) Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. f) Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu). - Do obowiązków Wykonawcy należy: - uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie właścicielowi lub zarządcy obiektu będącego przedmiotem prac doświadczenia stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi odpadami zawierającymi azbest. - Wykonawca ma obowiązek prowadzenia karty ewidencji odpadów a ponadto jeden egzemplarz karty przekazania odpadu potwierdzającej przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości dostarczyć Zamawiającemu - Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. - Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz kart przekazania odpadu potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych zaznaczenie ilości które zostały zdeponowane w ramach umowy zawartej z Zamawiającym. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw: - z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z póź zm) - z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm ) - z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tekst jednolity: Dz. U z 2004 r. Nr 3, poz.20 z poz. zm.) - z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.). oraz rozporządzeniami: z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( ( Dz. U. z 2010 Nr 243 poz 1623 ze zm) - Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824) - Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz.649 ze zm) - Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U z 2010 r.Nr 249, poz. 1673). Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 w sprawie wymagań w zakresie instalacji lub urządzeń w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest Dz. U. z 2011 Nr 8 poz. 31)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., Dobrów 8, 28-142 Tuczępy, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19569,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13410,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.