eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez dostosowanie infrastruktury Zamojskiego Szpitala Niepublicznego do obowiązujących przepisów prawa Nr sprawy 18/PN/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Zamość: Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez dostosowanie infrastruktury Zamojskiego Szpitala Niepublicznego do obowiązujących przepisów prawa Nr sprawy 18/PN/13
Numer ogłoszenia: 247650 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o. , ul. Peowiaków 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6775000, faks 084 6385145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl zakładka zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez dostosowanie infrastruktury Zamojskiego Szpitala Niepublicznego do obowiązujących przepisów prawa Nr sprawy 18/PN/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie i wykonanie prac remontowo-budowlanych niektórych pomieszczeń w następujących budynkach;Budynek nr 1 Oddział Chirurgii Dziecięcej, Blok Operacyjny, Oddział Ginekologii, Sterylizacja; Budynek nr 3 Oddział Pulmonologii, Budynek nr 4 Oddział Wewnętrzny, Budynek nr 5 Oddział Pediatrii, Zakład Opiekuńczo Leczniczy, Oddział Medycyny Paliatywnej, Piwnice w oparciu o wytyczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym, przepisami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje roboty murarskie, wymianę stolarki drzwiowej, roboty wykończeniowe ścian i podłóg. Zakres rzeczowy robót elektrycznych obejmuje demontaż i montaż instalacji elektrycznej, oświetlenie, wykonanie pomiarów.Zakres rzeczowy robót sanitarnych obejmuje wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, montaż armatury, demontaż i montaż przyborów sanitarnych, wykonanie i dokończenie instalacji gazów medycznych oraz demontaż i montaż punktów poboru tlenu, wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (przedmiary, projekt budowlany, rysunki, specyfikacje techniczne) stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 31.439,00 zł. (słownie:trzydzieści jeden tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych), przed upływem terminu składania ofert, tj. przed dniem 12.07.2013r. przed godz. 11:30.Wadium może być wnoszone:a)w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w banku: PEKAO S.A. O Zamość nr konta: 43 1240 2816 1111 0010 0428 7945 z dopiskiem (wadium - przetarg nieograniczony - Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez dostosowanie infrastruktury Zamojskiego Szpitala Niepublicznego do obowiązujących przepisów prawa) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.) 2. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o. ul. Peowiaków 1, 22-400 Zamość, b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych,c) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych każdego z tych wykonawców, 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. Dowód dokonania przelewu należy dołączyć do oferty, natomiast wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, zawierającej dane Wykonawcy i oznaczonej (wadium - przetarg nieograniczony - Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez dostosowanie infrastruktury Zamojskiego Szpitala Niepublicznego do obowiązujących przepisów prawa ), a kopię dołączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 6.Zwrot lub utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie wykonał co najmniej 2 roboty o wartości każdej nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto, polegające na wykonaniu robót remontowych obiektu budowlanego obejmujących branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Dowodami, o których mowa są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1.b), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu ogłoszenia postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia/dokumenty, którymi Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) tzn: przekaże Zamawiającemu informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia tych osób, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymienione wyżej uprawnienia, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w układzie tabelarycznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia/dokumenty, którymi Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu ogłoszenia postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia/dokumenty, którymi Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów zasobami, których Wykonawca będzie dysponował: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z pkt.III.3.5)ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANA TERMINÓW Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów Umowy: 1. W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy: 1)wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, 2) podpisania aneksu do Umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji, 2. W zakresie terminów płatności i innych: 1)podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego, 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 1.Siła wyższa jest to zdarzenie, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. 2. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców. inne wydarzenia losowe. ZMIANY MATERIAŁÓW, INNE 1.Wykonawca wykonuje wszystkie roboty w oparciu o materiały i sprzęty przewidziane w dokumentacji technicznej. 2.Zmiana polegająca na zastosowaniu materiałów i sprzętów innych niż przewidziane w dokumentacji technicznej może nastąpić tylko za pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie zawiadomi, o każdej potrzebie dokonania zmian w materiałach i sprzętach. 3.Zmiany materiałów i sprzętów mogą nastąpić w przypadku: 1)poprawienia parametrów technicznych, 2)aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, 3)zmiany obowiązujących przepisów. 4. Wykonawca ponosi w całości koszty wynikające z zastosowania bez zgody Zamawiającego materiałów i sprzętów nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zastosowania materiałów i sprzętów innych niż przewidziane w dokumentacji technicznej, jeżeli uzna je za niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 6.Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany materiałów i sprzętów zgodnie z żądaniem Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.com.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o. o. ul. Peowiaków 1 22-400 Zamość Dział obsługi Szpitala pok. 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o. o. ul. Peowiaków 1 22-400 Zamość Dział obsługi Szpitala pok. 222.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakres zamówienia związany jest z realizacją przez Zamawiającego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura społeczna, Działanie 8.3 Ochrona zdrowia, Typ projektu: Ochrona zdrowia-projekty realizowane przez szpitale -Poprawa jakości i dostępności świadczeń zdrowotnych poprzez dostosowanie infrastruktury Zamojskiego Szpitala Niepublicznego do obowiązujących przepisów prawa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.