To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Warszawa: Usługa przeprowadzki mebli, sprzętu i wyposażenia z budynku Domu Studenta nr 2 HERMES Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 6/8.
Numer ogłoszenia: 247604 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217234 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa, Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, faks 022 5648608.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzki mebli, sprzętu i wyposażenia z budynku Domu Studenta nr 2 HERMES Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 6/8..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji całość czynności polegających na: a. wywozie wskazanych mebli, wyposażenia i dokumentacji z budynku Hermes przy ul. Madalińskiego 6/8 w Warszawie do budynków: Grosik przy ul. Madalińskiego 31/33 oraz Sabinki przy al. Niepodległości 147, b. przewozie / przeniesieniu wskazanych mebli i wyposażenia z budynków Hermes, Sabinki i Grosik do znajdujących się w nich magazynów, c. wywozie i utylizacji skasowanych mebli i wyposażenia z budynku Hermes. W skład zakresu prac, realizowanych przez Zleceniobiorcę, wchodzi realizacja zadań w następującej kolejności wykonania: a. dostarczenie kontenerów, kartonów i taśm samoprzylepnych, niezbędnych do przeprowadzenia czynności pakowania - niezwłocznie (nie później niż 2 dni) po podpisaniu umowy, b. demontaż i wyniesienie do wskazanego miejsca zbędnych mebli i wyposażenia z budynku Sabinki, c. wyniesienie z budynku Hermes wskazanych mebli, wyposażenia i dokumentacji (w tym m. in. szaf pancernych, sprzętu informatycznego, sprzętu z siłowni itd.) wraz z ewentualnym demontażem mebli w obecnej i montażem w nowej lokalizacji w przypadku niemożliwości wyniesienia / wniesienia mebli w całości, d. załadowanie na samochód wyniesionych z budynku Hermes mebli, wyposażenia i dokumentacji i przewóz ich do wskazanych miejsc docelowych, tj. do budynków Sabinki i Grosik, e. wniesienie, ustawienie we wskazanych przez Wykonawcę miejscach mebli i wyposażenia, w tym również - w uzasadnionych przypadkach - zmiana ustawienia mebli znajdujących się już wcześniej w budynkach Sabinki i Grosik, f. przeniesienie zbędnych mebli i wyposażenia do magazynów w ramach budynków Hermes i Sabinki, g. wywóz i utylizacja zbędnych mebli i wyposażenia (w tym pościeli) z budynków Hermes..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.10.00.00 - Usługi przeładunku i składowania towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRAGER GRZEGORZ KLECHA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRAGER GRZEGORZ KLECHA
- Firma Usługowa TRAGER Grzegorz Klecha, ul. Piotrowicka 118/1, 40-724 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35380,00
Oferta z najniższą ceną: 17080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84180,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.