eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Budowa ulicy Familijnej w miejscowości Aleksandrówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Kozienice: Budowa ulicy Familijnej w miejscowości Aleksandrówka
Numer ogłoszenia: 247598 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192300 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Familijnej w miejscowości Aleksandrówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiot zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Familijnej na odcinku od ulicy Strumykowej do ronda w m. Aleksandrówka o długości 1065 m i obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, 2) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, 3) wykonanie chodnika, 4) wykonanie poboczy i zjazdów, 5) wykonanie włączenia projektowanej ulicy do ronda, 6) wykonanie odwodnienia ulicy, 7) budowę oświetlenia, 8) przebudowę kolizyjnego odcinka sieci teletechnicznej, 9) wycinka kolidujących drzew, 10) regulacja urządzeń infrastruktury technicznej, 11) wykonanie organizacji ruchu: tymczasowa i stała, 12) inne prace i roboty towarzyszące. 2. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy budowy ulicy Familijnej w m. Aleksandrówka, projekt budowlano-wykonawczy przebudowy istniejącej sieci teletechnicznej, projekt budowlano-wykonawczy budowy oświetlenia ulicznego, projekty stałej organizacji ruchu (w zakresie włączenia do ronda w km 82+ 234 drogi krajowej nr 79 i w zakresie drogi gminnej - ul. Familijnej),projekt usunięcia drzew i krzewów, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. 3.Parametry techniczne ulicy Familijnej: 1) droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, dwupasmowa, 2) klasa drogi L, 3) przekrój poprzeczny ulicy- półuliczny, 4) szerokość pasa ruchu - 2,50m 5) szerokość chodnika po lewej stronie 2,0m 6) szerokość poboczy po prawej stronie: a) od km 0+000 do km 0+860 - 0,80m b) od km 0+860 do km 1+040 - 0,75m 7) prędkość projektowa 40 km/h. II.Zakres robót 1.Roboty drogowe, w tym: 1) Roboty przygotowawcze i ziemne, roboty rozbiórkowe w tym: a) rozbiórka istniejących przepustów pod ul. Strumykową i ul. Prostą, b) rozbiórka zjazdów wraz z przepustami, c) demontaż wpustu ulicznego i studni rewizyjnych zlokalizowanych przy rondzie, d) frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania z ul. Strumykowa i Prostą i w obrębie wlotu do ronda, e) rozebranie i przestawienie w nową lokalizację ogrodzeń drewnianych, z siatki i prefabrykowanych, f) wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni lub zjazdu, g) regulacja korony drogi, h) wykonanie rowów krytych i otwartych, i) usunięcie drzew i krzewów. Uwaga: pozyskane z wycinki drewno Wykonawca posortuje i przekaże protokólarnie (przy udziale Sołtysa) dotychczasowemu właścicielowi o ile ten wykaże taką wolę i złoży we wskazanym miejscu. W przypadku gdy właściciel odmówi przyjęcia pozyskane drewno należy przekazać protokólarnie właściwemu Sołectwu. Pozostałe karpy oraz zbędne gałęzie wykonawca wywiezie i zutylizuje na koszt własny. Drewno staje się własnością Wykonawcy w przypadku braku możliwości jego zagospodarowania przez dotychczasowych właścicieli lub Sołectwo lub Zamawiającego. 2) Konstrukcja nawierzchni jezdni: a) konstrukcja nawierzchni jezdni ul. Familijnej od km 0+000 do km 0+355,67: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 7 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - wzmocnione podłoże z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa C1,5/2,0 gr. 10 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm, b) konstrukcja nawierzchni jezdni ul. Familijnej od km 0+355,67 do km 1+040: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 7 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm. Jezdnia w ul. Familijnej ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30x100cm (strona lewa) c) konstrukcja nawierzchni na wlocie do ronda od km 1+040 do km 1+065 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 7 cm, - podbudowa z betonu asfaltowego gr. 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, Konstrukcję nawierzchni na włączeniu do ronda na długości 25m należy wykonać dla ruchu KR5. Włączenie do ronda należy wykonać z rozdzieleniem kierunków wyspą o szerokości 2,0m. szerokość wlotu 4,0m, wylotu 4,5m. na wlocie należy wyznaczyć przejście dla pieszych. Projektowany chodnik powiązać z istniejącymi ciągami pieszymi. Jezdnię i wyspę należy ograniczyć krawężnikami kamiennymi 20x30x100cm ustawionymi na podsypce cementowo-piaskowej oraz ławie z oporem z betonu C16/20. d) konstrukcja nawierzchni wyspy dzielącej - kostka kamienna 15/17cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm. e) konstrukcja dodatkowego poszerzenia: - kostka kamienna 15/17 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr 3 cm, - podbudowa z chudego betonu (C8/10) gr 20 cm, - podbudowa pomocnicza z mieszanki z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa C5/6 gr 15 cm. Poszerzenie jezdni należy oddzielić krawężnikiem kamiennym 20x30x100cm ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie z oporem z betonu C16/20. Na połączeniu nowej nawierzchni ul. Familijnej oraz istniejącej nawierzchni ronda, w celu wykluczenia pęknięć konstrukcji należy na całej długości projektowanego wlotu wykonać frezowanie nawierzchni ronda na szerokości 0,5m na głębokość 12 cm. Następnie należy ułożyć geosiatkę o szerokości 1,0m ( po 0,5 m od linii połączenia) i ułożyć nową warstwę ścieralną i wiążącą 3) Chodnik a) Chodnik należy wykonać po lewej stronie ulicy szerokości 2,0 m oddzielony od jezdni krawężnikiem: - betonowym 15x30x100cm ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 na odcinku od km 0+000 do km 1+040, - kamiennym 20x30x100cm ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej oraz ławie betonowej z oporem z betonu C16/20, - od zewnątrz chodnik ograniczony będzie obrzeżami betonowymi 8x30x100cm ustawionymi na podsypce cementowo-piaskowej b) konstrukcja chodnika: - kostka betonowa, kolorowa, wibroprasowana gr. 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - podbudowa z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa C1,5/2,0 gr. 10 cm. Na wyznaczonym przejściu dla pieszych przy rondzie należy wykonać na całej szerokości przejścia dla pieszych nawierzchni rozpoznawalnej przez osoby niepełnosprawne z płyt betonowych 40x40x5cmz wypustkami (2 rzędy). Płyty należy ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm oraz podbudowie z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa C1,5/2,0 gr. 10 cm 4) Zjazdy z drogi a) zjazdy należy wykonać o szerokości 4,0 w miejscu istniejących bram i zjazdów do działki. Dopuszcza się zmianę lokalizacji zjazdów w obrębie działki po uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru. b) konstrukcja zjazdów od km 0+000 do km 0+355,67 - kostka wibroprasowana gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr.3cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr 10 cm c) konstrukcja zjazdów od km 0+355,67 do km 1+040 - kostka betonowa wibroprasowana gr 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm 5) Pobocza a) pobocza zaprojektowano po prawej stronie ulicy: - od km 0+000 do km 0+860 pobocza szerokości 80 cm umocnione płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10 (otwory wypełnione drobnym kruszywem) ułożone na tłuczniu, zaklinowanym od góry miałem kamiennym, - od km 0+860 do km 1+040 pobocza szerokości 75 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm. 6) Odwodnienie a) odwodnienie ulicy odbywać się będzie do rowów drogowych otwartych oraz drenarskich: - rowy drogowe otwarte zlokalizowane po prawej stronie na odcinku od km 0+861 do km 1+038. Na odcinku od km 0+987 do km 1+019 należy wykonać rów odparowujący. - rów drenarski zlokalizowany na odcinku od km 0+009 do km 0+351, od km 0+370 do km 0+715 oraz od km 0+755 do km 0+856. Rów należy wykonać z rur drenarskich PE SN8 TP (otwory na całym obwodzie) o średnicy 250mm ułożony na podsypce piaskowej gr 10 cm. Rów drenarski pod jezdnią należy wykonać z rur pełnych z PVC o średnicy 250mm. Na rowie drenarskim należy umieścić studnie drenarskie PVC o średnicy 600mm z osadnikiem, Wlot rowu drenarskiego do rowu otwartego w km 0+006 należy umocnić kostką betonową szarą gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 3 cm oraz na długości 120 cm dno skarpy umocnić płytami betonowymi, ażurowymi ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. b) przepust pod koroną ul. Strumykowej należy wykonać z rur PEHD o średnicy 80 cm posadowiony na ławie z kruszywa naturalnego grubości 25 cm. Na wlocie i wylocie przepustów skarpy umocnić kostkami betonowymi gr. 6 cm ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej. Dno rowu umocnić płytami betonowymi ażurowymi ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. c) przepusty pod zjazdami - na odcinku od km 0+861 do km 1+038 po prawej stronie rowu drogowego otwartego należy wykonać przepusty z rur PEHD śr. 40 cm ułożone na podsypce z pospółki gr. 15 cm. Na wlocie i wylocie do przepustu należy wykonać prefabrykowaną, żelbetową ściankę czołową. d) wpusty uliczne - po stronie prawej w km 0+048, 0+371, 0+505, 1+046 i po stronie lewej w km. 0+734, 0+946, 1+048, 1+056 należy wykonać wpusty drogowe, żeliwne wraz ze studzienkami betonowymi o średnicy 50cm z osadnikami. Włazy żeliwne typu ciężkiego należy zamontować na pierścieniach odciążających. Woda ze studzienek odprowadzana będzie przykanalikami średnicy 200mm do projektowanych studni rewizyjnych i średnicy 150mm do projektowanych studni drenarskich i do rowu usytuowanego po prawej stronie. e) rów kryty oraz studzienki rewizyjne w obrębie wlotu do ronda - w obrębie wlotu ul. Familijnej do ronda na rowie krytym z rur PVC śr. 200mm należy wykonać studnie żelbetowe rewizyjne średnicy 1200mm z osadnikiem 30cm. Studnie z pierścieniami odciążającymi i włazami typu ciężkiego. Wlot rowu krytego z rur śr. 40 cm, zakończenie prefabrykowaną ,żelbetową ścianką czołową. Na długości 120 cm skarpy oraz dno rowu wyłożyć płytami betonowymi, ażurowymi na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 2. Oświetlenie Oświetlenie należy wykonać na odcinku od km 0+800 do km 1+065. Słupy zasilane będą przewodami napowietrznymi z wyjątkiem słupa zlokalizowanego na wyspie dzielącej na wlocie do ronda, który zasilany będzie kablem doziemnym. Słupy żelbetowe z wysięgnikami, z oprawami oświetleniowymi 100W. Na włączeniu do ronda słup z blachy stalowej ocynkowanej z dwoma oprawami sodowymi 100W, zabudowany na fundamencie F150. 3. Przebudowa sieci teletechnicznej Przebudowa odcinka kolidującej sieci teletechnicznej - przełożenie kolidujących kabli w ciąg projektowanego chodnika, doprowadzających do abonentów na działkach nr 244 i 246/4. Przełączenia kabli należy organizować tak aby przerwy w pracy były jak najkrótsze. Roboty należy wykonywać przez specjalistów posiadających doświadczenie w budownictwie telekomunikacyjnym i pod nadzorem właściciela sieci. Przed rozpoczęciem prac wykonawca ma obowiązek wystąpić pisemnie z 30 dniowym wyprzedzeniem o wyznaczenie upoważnionego przedstawiciela TP S.A celem sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami i ochroną sieci teletechnicznej. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, 1 egz. przekazać przedstawicielowi TP S.A.Zakończone prace zgłosić do odbioru co najmniej na 14 dni przed odbiorem. 4. Organizacja ruchu 1) tymczasowa na czas prowadzenia robót- Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej i drogi krajowej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. Należy przewidzieć koszty zajęcia pasa drogowego drogi krajowej nr 79. 2) stała organizacja ruchu ( oznakowanie pionowe i poziome) zgodnie z zatwierdzonym: - projektem stałej organizacji ruchu w zakresie włączenia do ronda w km 82+234 drogi krajowej nr 79 - projektem stałej organizacji ruchu na drodze gminnej. Znaki pionowe z licem z folii odblaskowej typu 2 na słupkach stalowych ocynkowanych. Oznakowanie poziome musi charakteryzować się dobrą widocznością w ciągu nocy, wysokim współczynnikiem odblaskowości, odpowiednią szorstkością, odpowiednim okresem trwałości, odpornością na ścieranie i zabrudzenie oraz szybką metodą aplikacji. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - przy ul. Strumykowej przy projektowanym przepuście należy przedłużyć istniejące bariery stalowe ochronne. 5. Inne prace i roboty towarzyszące Do wykonawcy należy: 1) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 2) Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych 3) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót. 4) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, chodników, długości linii elektrycznych i teletechnicznych, odwodnienia, ilości słupów oświetleniowych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych w szczególności dotyczących sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 5) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 6) Wykonawca powiadomi pisemnie na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul.Przemysłowej 15 o utrudnieniach w odbiorze nieczystości stałych i odpadów z terenów przyległych posesji z uwagi na realizację robót. Wykonawca ma obowiązek współpracować z odbierającym odpady w celu ich bezproblemowego odbioru od mieszkańców. 7) Bieżące uzgadnianie nowych lokalizacji demontowanych i przestawianych ogrodzeń posesji z właścicielami i inspektorem nadzoru inwestorskiego. 8) wycinka, karczowanie pni, wywóz dłużyc, gałęzi i karpiny w zakresie i na koszt wykonawcy, z zastrzeżeniem uwag określonych w pkt. II.1 ppkt. 1 lit.i..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Transportowo-Budowlany Krzysztof Wach, ul. Wspólna 23, 26-670 Pionki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2652826,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1359302,46

  • Oferta z najniższą ceną: 1254600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1460482,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.