eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Przetwarzanie osadów ściekowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 24758 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Nowy Targ: Przetwarzanie osadów ściekowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366028-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 49291632100000, ul. Al. Tysiąclecia  , 34400   Nowy Targ, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, faks 182 640 779, e-mail ppk@ppkpodhale.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ppkpodhale.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetwarzanie osadów ściekowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie usługi przetwarzania komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe, zgodnie z katalogiem odpadów stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 roku, poz. 1923 - zwanych w dalszej części osadami). 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być realizowane z zachowaniem obowiązujących przepisów, w szczególności: o Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. 2013, poz. 21 z późn. zm.), o Ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), o Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973), 2. Zakres wykonywanej usługi: przetwarzanie (unieszkodliwianie lub odzysk) osadów. Zamawiający nie dopuszcza odzysku komunalnych osadów ściekowych zgodnie z art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 roku poz. 21 z późn. zm.), tj. odzysk polegający na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych w rolnictwie, rozumianych jako uprawa wszystkich płodów rolnych wprowadzanych do obrotu handlowego, włączając w to uprawy przeznaczone do produkcji pasz. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przyjmował osad do przetwarzania przynajmniej przez 3 dni w każdym tygodniu, maksymalna odległość z oczyszczalni ścieków w Łopusznej do miejsca przetwarzania mierzona w linii prostej nie może być większa niż 200 km. 3. Szacunkowa ilość osadu przewidziana do przetworzenia z podziałem na oczyszczalnie: Lokalizacja - oczyszczalnia ścieków Szacunkowa ilość osadu [Mg / 3 lata] Czarny Dunajec 3 900 Maniowy 1 290 Niedzica 2 340 Trute 1 560 Szczawnica 4 050 Krościenko n/Dunajcem 1 890 Łopuszna 1 560 Dębno 60 Frydman 60 Rzeczywista ilość osadu może ulec zmianie. 4. Zawartość suchej masy w osadach wynosi około 12 - 18%. Osady badane są z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych. Aktualne wyniki badań osadów są dostępne pod adresem: http://eppkpodhale.pl/raporty/raporty.zip i do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5. Wykonawca określi cenę za 1 Mg przetwarzania osadu. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z przetwarzaniem osadów, opłatę marszałkowską, ważeniem samochodu z dostawą osadów na miejscu przetwarzania oraz wszystkie inne koszty niezbędne do wykonania usługi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia usługi podwykonawcy. Podwykonawca, któremu Wykonawca powierzy czynności stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia musi posiadać wszelkie konieczne zezwolenia na wykonanie tych czynności. Wykonawca będzie odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za działania lub zaniechanie osób trzecich, którym zlecił wykonywanie czynności objętych zamówieniem tak jak za własne działania lub zaniechanie. Wykonawca nie może zlecić prac objętych przedmiotem zamówienia innym podmiotom niż wskazano w ofercie, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 7. Transport osadów będzie realizowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo powierzenia usługi transportowej Podwykonawcy posiadającemu wszelkie konieczne zezwolenia na wykonanie tych czynności. 8. Transport osadów będzie się odbywał przy użyciu jednego lub dwóch kontenerów jednocześnie. Jednym transportem dostarczane będzie maksymalnie ok. 20 Mg osadów. Wykonawca musi zapewnić możliwość odbioru dwóch transportów z osadem dziennie. 9. Termin realizacji zamówienia to 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia wg cen wskazanych w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Zmiana ceny może być podyktowana wyłącznie zmianą przepisów w zakresie przetwarzania odpadów, zmianą stawek opłat marszałkowskich, zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny musi być potwierdzona odpowiednim aneksem do umowy podpisanym przez dwie strony umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV: 90400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT868920.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HILKIM sp. z o. o.,  biuro@hilkim.pl,  ul. Katowicka 34 ,  41-600,  Świętochłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1082808,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1082808,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2670926,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.