eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. PROF. DR W. ORŁOWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIOE, UL. PCK 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Częstochowa: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. PROF. DR W. ORŁOWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIOE, UL. PCK 1.
Numer ogłoszenia: 247578 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. PROF. DR W. ORŁOWSKIEGO W CZĘSTOCHOWIOE, UL. PCK 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1 w asortymencie i ilości określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ, tj.: Pakiet Nr 1 - Ssak - 3 sztuki. Ssak - 2 sztuki. Pakiet Nr 2 - Oftalmoskop - 1 sztuka. Oftalmoskop - 1 sztuka. Pakiet Nr 3 - Urządzenie do badania bezdechu sennego - 1 sztuka. Pakiet Nr 4 - Laryngoskop - 1 sztuka. Pakiet Nr 5 - Aparat AMBU -1 sztuka. Pakiet Nr 6 - Wózek do przewożenia chorych siedzących - 2 sztuki. Wózek do przewożenia chorych leżących - 2 sztuki. Pakiet Nr 7 - Łóżko rehabilitacyjne - 2 sztuki. Pakiet Nr 8 - Zestaw manipulatorów do laparoskopii wraz z wyposażeniem - 2 sztuki. Pakiet Nr 9 - Myjnia automatyczna do endoskopów - 1 sztuka. Pakiet Nr 10-Stół operacyjny uniwersalny z wyposażeniem wielofunkcyjnym - 1 sztuka. Pakiet Nr 11- Platforma energetyczna FORCE TRIAD - 1 sztuka. Pakiet Nr 12- Aparat rentgenowski płucno-kostny - 1 sztuka. Pakiet Nr 13- Inhalator pneumatyczny do pracy ciągłej - 5 sztuk. ,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 6.805,00 zł, dla ofert częściowych: Pakiet Nr 1 - 300,00 zł., Pakiet Nr 2 - 50,00 zł., Pakiet Nr 3 - 100,00 zł., Pakiet Nr 4 - 20,00 zł., Pakiet Nr 5 - 5,00 zł., Pakiet Nr 6 - 135,00 zł., Pakiet Nr 7 - 225,00 zł., Pakiet Nr 8 - 370,00 zł., Pakiet Nr 9 - 1.000,00 zł., Pakiet Nr 10 - 1.000,00 zł., Pakiet Nr 11 - 1.500,00 zł., Pakiet Nr 12 - 2.000,00 zł., Pakiet Nr 13 - 100,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, /§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, /§ 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 4)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw (co najmniej 2 dostaw) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (każda z dostaw o wartości równej co najmniej 20% ceny brutto oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Druk wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. /§ 1 ust. 2 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2 i 3 składa: 1)pkt. 2, 3 - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument(y), o których mowa w punkcie 1 litera a i c oraz w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 litera b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1, Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1, pokój nr 366 Kancelaria Szpitala - Pawilon A - I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SSAK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak - 3 sztuki Ssak - 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OFTALMOSKOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oftalmoskop - 1 sztuka Oftalmoskop - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: URZĄDZENIA DO BADANIA BEZDECHU SENNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do badania bezdechu sennego - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LARYNGOSKOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.17.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: APARAT AMBU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat AMBU - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH SIEDZĄCYCH. WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH LEŻĄCYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia chorych siedzących - 2 sztuki. wózek do przewożenia chorych leżących - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŁÓŻKA REHABILITACYJNE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka rehabilitacyjne - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.20.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW MANIPULATORÓW DO LAPAROSKOPII Z WYPOSAŻENIEM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw manipulatorów do laparoskopii wraz z wyposażeniem - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.90.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MYJNIA AUTOMATYCZNA DO ENDOSKOPÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia automatyczna do endoskopów - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: STÓŁ OPERACYJNY UNIWERSALNY Z WYPOSAŻENIEM WIELOFUNKCYJNYM..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół operacyjny uniwersalny z wyposażeniem wielofunkcyjnym - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PLATFORMA ENERGETYCZNA FORCE TRIAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Platforma energetyczna FORCE TRIAD - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: APARAT RENTGENOWSKI PŁUCNO-KOSTNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat rentgenowski płucno-kostny - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: INHALATOR PNEUMATYCZNY DO PRACY CIĄGŁEJ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator pneumatyczny do pracy ciągłej - 5 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.