Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Ząbki: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 247576 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Ząbki - Publiczne Przedszkole.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W/g arkusza organizacyjnego do przedszkola uczęszcza 175 dzieci. 2.Zamawiający przewiduje Prawo opcji polegające na zmniejszeniu bądź zwiększeniu ilości zamawianych posiłków w zależności od potrzeb zamawiającego w granicach +/- 20%. Ilość posiłków w danym miesiącu uzależniona będzie od faktycznej ilości dzieci uczestniczących w zajęciach przedszkolnych. Przewiduje się zmniejszenie lub zwiększenie ilości posiłków, w zależności od ewentualnych zmian ilościowych w granicach +/- 20% (prawo opcji). 3.Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku, 3 razy w ciągu dnia (śniadanie ok. godz. 8, obiad ok. godz. 11 i podwieczorek ok. godz. 14) w ilościach uzgodnionych z Dyrektorem Przedszkola lub osobą przez nią upoważnioną na 1 dzień przed ich dostawą. 4.Miejsca dostaw posiłków: ul. Kościelna 2 i ul. Powstańców 60 B w Ząbkach. 5.Przygotowane potrawy muszą zawierać odpowiednią ilość składników odżywczych i energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi. 6.Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzajów - diet w tym bezglutenowej i bezmlecznej - zgodnie z wytycznymi lekarza. 7.Szczegółowy jadłospis obejmujący 10 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca przedłoży zamawiającemu do zatwierdzenia na 7 dni wcześniej. 8.Posiłki muszą być przygotowane z produktów świeżych, z zachowaniem odpowiednich norm jakościowych i higieniczno-sanitarnych,. 9.Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone, gorące i dostarczane porcjowane. 10.Wykonawca dostarczający gotowe posiłki w winien zapewnić: -ich odpowiednią temperaturę w chwili dostawy -odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw -odpowiednie pojemniki jednorazowe -sztućce jednorazowe 11.Wykonawca w celu dowożenia posiłków zobowiązany jest posiadać do dyspozycji samochód przystosowany do przewozu żywności, w tym dań gorących. 12.Miejsce do spożywania posiłków zapewnia zamawiający. 13.Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego odbioru powstających odpadków pokonsumpcyjnych wraz ze zużytymi naczyniami jednorazowego użytku. 14.Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania będzie mogła ulec zmianie w granicach objętych prawem opcji oraz terminu i sposobu jej realizacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 1.2.Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy - wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji; 1.2.oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ustawy -wzór formularza stanowi Załącznik nr 3 do specyfikacji; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawcy winni złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł 4. W celu potwierdzenia, że realizowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: 4.1. zaświadczenie, iż wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 4.2. zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie stanu higieniczno-sanitarnego zakładu, w którym odbywa się produkcja posiłków oraz jeżeli wykonawca dostarcza gotowe posiłki - zaświadczenie w zakresie środków transportu, którym wykonawca dowozi gotowe posiłki. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a)W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 6. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisywania dokumentów składanych w przedmiotowym postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.big.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Nr 3 w Ząbkach
ul. Kościelna 2
05-091 Ząbki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Dostawa i przesył gazu ziemnego z sieci gazowej do budynków faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki oraz do Ochotniczej Straży Pożarnej w Ząbkach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SP 77/5/2024 Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 77 im. T. Różewicza we Wrocławiu
- świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sucharskiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
- Świadczenie usługi przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym w Gminnym Zespole Szkół w Skarbimierzu Osiedle
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.