eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Ząbki: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 247576 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Ząbki - Publiczne Przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 3 w Ząbkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W/g arkusza organizacyjnego do przedszkola uczęszcza 175 dzieci. 2.Zamawiający przewiduje Prawo opcji polegające na zmniejszeniu bądź zwiększeniu ilości zamawianych posiłków w zależności od potrzeb zamawiającego w granicach +/- 20%. Ilość posiłków w danym miesiącu uzależniona będzie od faktycznej ilości dzieci uczestniczących w zajęciach przedszkolnych. Przewiduje się zmniejszenie lub zwiększenie ilości posiłków, w zależności od ewentualnych zmian ilościowych w granicach +/- 20% (prawo opcji). 3.Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku, 3 razy w ciągu dnia (śniadanie ok. godz. 8, obiad ok. godz. 11 i podwieczorek ok. godz. 14) w ilościach uzgodnionych z Dyrektorem Przedszkola lub osobą przez nią upoważnioną na 1 dzień przed ich dostawą. 4.Miejsca dostaw posiłków: ul. Kościelna 2 i ul. Powstańców 60 B w Ząbkach. 5.Przygotowane potrawy muszą zawierać odpowiednią ilość składników odżywczych i energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi. 6.Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzajów - diet w tym bezglutenowej i bezmlecznej - zgodnie z wytycznymi lekarza. 7.Szczegółowy jadłospis obejmujący 10 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca przedłoży zamawiającemu do zatwierdzenia na 7 dni wcześniej. 8.Posiłki muszą być przygotowane z produktów świeżych, z zachowaniem odpowiednich norm jakościowych i higieniczno-sanitarnych,. 9.Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone, gorące i dostarczane porcjowane. 10.Wykonawca dostarczający gotowe posiłki w winien zapewnić: -ich odpowiednią temperaturę w chwili dostawy -odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw -odpowiednie pojemniki jednorazowe -sztućce jednorazowe 11.Wykonawca w celu dowożenia posiłków zobowiązany jest posiadać do dyspozycji samochód przystosowany do przewozu żywności, w tym dań gorących. 12.Miejsce do spożywania posiłków zapewnia zamawiający. 13.Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego odbioru powstających odpadków pokonsumpcyjnych wraz ze zużytymi naczyniami jednorazowego użytku. 14.Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania będzie mogła ulec zmianie w granicach objętych prawem opcji oraz terminu i sposobu jej realizacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 1.2.Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy - wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do specyfikacji; 1.2.oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ustawy -wzór formularza stanowi Załącznik nr 3 do specyfikacji; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawcy winni złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł 4. W celu potwierdzenia, że realizowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć: 4.1. zaświadczenie, iż wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 4.2. zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie stanu higieniczno-sanitarnego zakładu, w którym odbywa się produkcja posiłków oraz jeżeli wykonawca dostarcza gotowe posiłki - zaświadczenie w zakresie środków transportu, którym wykonawca dowozi gotowe posiłki. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a)W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 6. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisywania dokumentów składanych w przedmiotowym postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.big.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Nr 3 w Ząbkach ul. Kościelna 2 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.