eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie dekarsko-blacharskim w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Jarocin: Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie dekarsko-blacharskim w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie.
Numer ogłoszenia: 247567 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472886, faks 062 5052886.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jtbs.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie dekarsko-blacharskim w zasobach mieszkaniowych zarządzanych i stanowiących własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: Usługi 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii, przeprowadzanie bieżących napraw, wymian i konserwacji w zakresie dekarsko-blacharskim, takie jak: - drobne naprawy opierzeń, - drobne naprawy instalacji deszczowej, - drobne naprawy przełożenia dachów ceramicznych, - naprawa pokryć papowych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza otrzymywać będzie od Zamawiającego zlecenie ustne (telefoniczne) wraz z zakresem danej usługi oraz wskazaniem zakresu oraz terminu zakończenia zadania. Wykonawca, któremu zostanie zlecone jakiekolwiek zadanie indywidualne uzgodni z pozostałymi wykonawcami innych branż, a działającymi w tym samym budynku, terminy ich wykonania tak aby uniknąć zbędnej zwłoki w wykonaniu czynności. Wykonawca wskaże numer telefonu (alarmowego), który zostanie podany do ogólnej informacji, w celu zgłaszania awarii bądź zapobiegawczego działania w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania Zamawiającego. Wszelkie kroki tak podjętego zgłoszenia Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z pracownikami Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje zasoby mieszkaniowe zarządzane i stanowiące własność Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie. Szczegółowy wykaz zasobów mieszkaniowych zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający ustala następującą ilości roboczogodzin: 12 226 (w tym 11 786 roboczogodzin objętych 8% podatkiem VAT oraz 440 roboczogodzin objętych 23% podatkiem VAT) w okresie trwania zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze zgłaszanymi zleceniami przez Zamawiającego. Zlecenia będą zgłaszane telefonicznie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. Wskazane ilości świadczonych usług mają charakter wyłącznie szacunkowy i zostały przyjęte w celu prawidłowej oceny ofert wykonawców. Zamawiający gwarantuje zlecenie 70 % ilości podanych godzin świadczenia usług. Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji 36 miesięcy. Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 24 miesiące. W przypadku podania przez Wykonawcę dłuższego okresu dodatkowe gwarancji przyjmuje się okres 24 miesięcy. Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy (okres podstawowej gwarancji + okres dodatkowej gwarancji). Okres gwarancji powinien zostać podany w miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w dniach, Zamawiający przeliczy ten okres na miesiące według następującego wzoru: 30 dni oznacza 1 miesiąc gwarancji. Pozostała ilość dni mniejsza niż 30 nie będzie uwzględniana do obliczeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zadania polegające na wykonaniu robót dekarsko-blacharskich, o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zatrudniał przeciętnie 2 pracowników; b) dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu blacharz-dekarz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b)oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres dodatkowej gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia c) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia usług. d) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia wykonawcy e) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jtbs.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, adres: ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.