eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206.000 EURO na sukcesywne dostawy endoprotez cementowych stawu biodrowego całkowite, połowicze typu Austin - Moor i bipolarne do Szpitala Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Tomaszów Mazowiecki: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206.000 EURO na sukcesywne dostawy endoprotez cementowych stawu biodrowego całkowite, połowicze typu Austin - Moor i bipolarne do Szpitala Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35
Numer ogłoszenia: 247471 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257134, 7257235, fax. 044 7257251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206.000 EURO na sukcesywne dostawy endoprotez cementowych stawu biodrowego całkowite, połowicze typu Austin - Moor i bipolarne do Szpitala Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa endoprotez cementowych stawu biodrowego całkowitych, połowiczych typu Austin - Moor i bipolarnych do Szpitala Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35, dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Szpitala Rejonowego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II, zgodnie z niżej przedstawionym pakietem: Endoprotezy cementowe stawu biodrowego całkowite, połowicze typu Austin - Moor i bipolarne. 1.Trzpień dwustronnie spłaszczony w kształcie klina. Trzpień samocentrujący się w kanale szpikowym, który nie wymaga centralizera. Trzpień ma być wykonany ze stopu tytanowego. Powierzchnia zmatowiona, zamiennie w zależności od potrzeb trzpienie kobaltowo chromowe o powierzchni polerowanej. Minimum 6 rozmiarów. Stożek 12/14 zamiennie. 2.Trzpień ze stałą głową typu Austin Moor przeznaczony do zastosowania z użyciem cementu kostnego. Wykonany ze stopu tytanu. Przekrój rozmiarów głowy endoprotezy połowiczej od 38 do 55 mm ze skokiem wielkości głowy co 1 mm 3.Panewka polietylenowa typ Muller ze znacznikiem rtg o średnicy zewnętrznej 28 mm. W rozmiarach 44 - 58 co dwa mm. Zamiennie panewka z cementowanymi dystanserami. 4.Panewka bipolarna tzw. czasza do endoprotezoplastyki Bipolarnej przystosowane do zatrzaśnięcia głów o średnicy 28 mm. Mechanizm zatrzaskowy wykorzystujący polietylenowy pierścień zatrzaskowy. Zewnetzna powierzchnia czaszy metalowa. Wewnątrz wykladzina polietylenowa. Średnica zewnętrzna od 41 mm do 61 mm. 5.Panewka antyluksacyjna. Czasza panewki metalowa, polerowana. Wkładka panewkowa wykonana z polietylenu cross linking nie zatrzaskująca się w czaszy ( wkładka swobodnie poruszająca się w metalowej czaszy ) umożliwiająca zatrzaśniecie głowy 22,2 mm, i 28 mm. 6.Głowa Metalowa o średnicy 22,2 mm, 28 mm, 32 mm przeznaczone do artykulacji metal/polietylen, z minimum czterema długościami szyjki. Dostosowane do wszystkich typów trzpieni wymienionych w pakiecie. System cementowania 7.Cement kostny bez antybiotyku w opakowaniach 1 x 40 g 8.Cement kostny bez antybiotyku w opakowaniach 2 x 40 g System do próżniowego mieszania i podawania cementu. System zamknięty, nie wymagający przelewania cementu z mieszalnika do podajnika, z filtrem węglowym eliminującym opary cementu 9.Zestaw do mieszania podwójny do endoprotezoplastyki całkowitej biodra zawierający dwa pojemniki do mieszania / podawania cementu, zatyczkę do sprężania cementu w kanale oraz filtr 10.Zestaw do mieszania pojedyńczy do endoprotezoplastyki połowiczej biodra zawierający pojemnik do mieszania / podawania cementu, zatyczkę do sprężania cementu w kanale oraz filtr 11.Korek kanałowy polietylenowy w rozmiarach 11-19 mm System płukania ciśnieniowego jamy szpikowej i panewki. 12.Zestaw do płukania cisnieniowego do endoprotezoplastyki biodra ( dysza długa -kanałowa ) 13.Zestaw do płukania ciśnieniowego do endoprotezoplastyki biodra ( dysza długa -kanałowa, dysza prosta panewkowa ) , zamiennie ( dwie dysze krótkie ). 14.Szczotki kanałowe do maszynowego czyszczenia kanału szpikowego. 15.Szczotki kanałowe do maszynowego czyszczenia panewki ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Warunek opisany w pkt. 8.4. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, oraz wszystkie dokumenty wymagane w pkt. 9.1. siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 9.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę(osoby upoważnioną) upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 9.1.2. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 9.1.3 Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 9.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 9.2.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją oferowanych wyrobów, a także potwierdzenie wpisu do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu), 9.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie 9.4 .Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 9.5 Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: - Podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. - Podpisany załącznik cenowy - załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia zgodnie z art.22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 3 - Projekt umowy - załącznik nr 4 Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno pełnomocnictwo. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia jakiegokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów oświadczeniem Wykonawcy. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 9.1. p. pkt-y: 9.1.1., 9.1.2, 9.1.3.,składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert C)Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A, B, C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem kraju, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Maz, Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki w sekretariacie Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.