eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › Remont Miejskiego Domu Kultury w Blachowni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-10

Blachownia: Remont Miejskiego Domu Kultury w Blachowni
Numer ogłoszenia: 247469 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202359 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Blachowni, ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, woj. , tel. 034 3270409, 3270461, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Miejskiego Domu Kultury w Blachowni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Miejskiego Domu Kultury w Blachowni. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych: - wymiana więźby dachowej wraz z pokryciem, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na PCV, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych fundamentów, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymianę instalacji odgromowej na budynku, - remont wewnętrzny budynku. Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową, przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z remontem Miejskiego Domu Kultury w Blachowni: - wymiana więźby dachowej wraz z pokryciem o pow. 455,03m2, - wymianę stolarki okiennej o pow. 66,183 m2 na PCV oraz drzwiowej o pow. 74,735 m2, - docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową, lekką, mokrą styropianem grubości 14 cm o pow. 455,408 m2, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów o pow. 87,5 m2, - wymianę instalacji odgromowej na budynku -70 mb, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 266,6 mb, - remont wnętrza budynku tj. gładzie gipsowe o pow. 214,87 m2 , posadzki o pow. 484,45 m2 4. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot 45.00.00.00-7 Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45.21.23.00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych. 5. Wymagania Zamawiającego: a. Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST), stanowiącej Załącznik Nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z pomieszczeń będących w jego dyspozycji. c. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec swoich pracowników i osób trzecich za szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót budowlanych. d. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych. e. Wykonawca udzieli pisemnej, co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, . Do oferty należy dołączyć deklaracje zgodności oraz certyfikaty na zastosowane materiały. Zaprawy klejowe i wyprawy tynkarskie muszą posiadać certyfikat Państwowego Zakładu Higieny w zakresie radiacji. g. Wykonawca może zamienić zastosowane materiały na materiały o niezgorszych parametrach, w myśl art. 30 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późniejszymi zmianami), jednakże Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego . Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a pkt. 1 dopuszcza możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w całości lub w części, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia. i. Prace remontowe wykonywane wewnątrz budynku Miejskiego Domu Kultury w Blachowni przy ulicy, w związku z koniecznością zachowania ciągłości pracy MDK muszą być wykonywane rotacyjnie. Wykonawca otrzyma front robót od trzech do czterech pomieszczeń, po wykonaniu w nich pełnego przewidzianego zakresu remontu i pozytywnym komisyjnym odbiorze potwierdzonym przez Zamawiającego w protokole odbioru otrzyma front robót w podobnej ilości pomieszczeń. Prace malarskie na korytarzu mogą być rozpoczęte po całkowitej wymianie stolarki drzwiowej na kondygnacji. Prace remontowe możliwe są do prowadzenia na terenie obiektu w godzinach pracy MDK..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (PRS) na lata 2007-2013. Działanie 4.1.pn. Aktywizacja środowisk lokalnych poprzez rozbudowę zaplecza kulturalnego w gminie Blachownia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. OKPLAST Szymon Kulej Import - Export, ul. Opolska 18, 42-134 Truskolasy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 491598,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 411996,70

  • Oferta z najniższą ceną: 411996,70 / Oferta z najwyższą ceną: 488357,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.