eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa, montaż i usługi przeglądu klimatyzacji w Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem OT ANR Gdańsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Pruszcz Gdański: Dostawa, montaż i usługi przeglądu klimatyzacji w Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem OT ANR Gdańsk
Numer ogłoszenia: 247457 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i usługi przeglądu klimatyzacji w Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem OT ANR Gdańsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa wraz z montażem i uruchomieniem fabrycznie nowych klimatyzatorów inverterowych w budynkach OT Agencji Nieruchomości Rolnych Gdańsk - Sekcji Zamiejscowych w Słupsku, Malborku, Bytowie oraz w Skarszewach o parametrach szczegółowo opisanych w zestawieniu stanowiącym załącznik nr A do SIWZ; b) wykonanie usług w zakresie przeglądów gwarancyjnych (min. 2 razy w roku w szczególności przed okresem letnim i zimowym) oraz naprawy z wymianą zużytych elementów eksploatacyjnych klimatyzatorów o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ, o których mowa w pkt a) będących w okresie gwarancji - zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w karcie gwarancyjnej producenta urządzeń. W zakres zamówienia wchodzą także ewentualne dodatkowe przeglądy obowiązkowe, warunkujące wykonywanie uprawnień wynikających z gwarancji, wyznaczone przez Autoryzowany Punkt Serwisowy (APS) w przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony ze względu na miejsce montażu na 4 części - 4 zadania w następujący sposób: Część 1 - zadanie nr 1: Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Słupsku ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk, obejmująca: - 4 zestawy multi I (1-jednostka zewnętrzna 4 jednostki wewnętrzne) - 2 zestawy multi II (1-jednostka zewnętrzna 2 jednostki wewnętrzne) - 1 komplet split o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ. Część 2 - zadanie nr 2 Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Malborku ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork, obejmująca: - 1 zestaw multi I (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ. Część 3 - Zadanie nr 3 Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Bytowie ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów, obejmująca - 2 zestawy multi I (1-jednostka zewnętrzna 2 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1-jednostka zewnętrzna 2 jednostki wewnętrzne) o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ. Część 4 - Zadanie nr 4 Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcja Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Skarszewach ul. Starogardzka, 83-250 Skarszewy, obejmująca: - 1 zestaw multi I (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi III (1-jednostka zewnętrzna 4 jednostki wewnętrzne) - 1 komplet split o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ. 3. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej: - SZGZ w Słupsku - tel. (059) 843-96-85 - SZGZ w Malborku - tel. (055) 272- 23-82 - SZGZ w Bytowie - tel. (59) 822-20-68 - SZGZ w Skarszewach - tel. (58) 588-07-15 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) poniesienia wszystkich kosztów związanych z rozładunkiem i transportem sprzętu, 2) zabezpieczenia instalowanego sprzętu przed uszkodzeniem i zniszczeń do dnia odbioru, 3) przekazania instrukcji DTR i kart gwarancyjnych, 4) dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych instalacji elektrycznych wg wytycznych producenta instalowanego sprzętu, w tym rozbudowę tablic bezpiecznikowych, 5) prowadzenia przewodów instalacji elektrycznych i klimatyzacyjnych w korytkach zamkniętych, 6) uczestniczenia w odbiorach, naradach, 7) utrzymania terenu prowadzonych prac montażowych i uporządkowanie terenu po pracach, 8) dokonania pomiarów instalacji elektrycznych, 9) dokonania niezbędnych prac instalacyjnych wraz z zakupem niezbędnych materiałów, 10) prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5. Każdorazowy przegląd obejmować będzie wszystkie czynności zalecone przez producenta urządzeń, a także - nawet jeśli producent ich nie określił: 1) czyszczenie filtrów powietrza (urządzenia kanałowe czyszczenie/wymiana), 2) czyszczenie wymiennika jednostki wewnętrznej (raz w roku z użyciem środków odgrzybiających), 3) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym, w razie potrzeby uzupełnienie czynnika, 4) sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenie i grzania, 5) czyszczenie jednostek wewnętrznych, 6) czyszczenie wymienników ciepła jednostek zewnętrznych (czyszczenie ciśnieniowe jako czynność dodatkowa), 7) sprawdzenie drożności układów odprowadzania skroplin, 8) przegląd instalacji chłodniczej i elektrycznej, 9) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, 10) sprawdzenie (wymiana) baterii w pilotach, 11) czynności pomiarowe: pobór prądu przez poszczególne urządzenia, temperatura wlot/wylot w jednostkach wewnętrznych i zewnętrznych, ciśnienie tłoczenie/ssanie, kontrola zabezpieczeń LP/HP/przekroczenia temperatur, 12) naprawę urządzeń w ramach gwarancji. 6. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy urządzenia będącego na gwarancji Wykonawca rozpocznie realizację zlecenia naprawy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, a termin wykonania nie przekroczy 5 dni roboczych. Dopuszcza się z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużenia terminu wykonania naprawy gwarancyjnej po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy z uzasadnieniem. Warunkami niezależnymi od wykonawcą są: a) chwilowy brak części zamiennych (w tym przypadku Zamawiający po przesłaniu dokumentów potwierdzających tę okoliczność przedłuży termin o czas oczekiwania jednak nie dłużej niż o 7 dni roboczych), b) brak dostępu do obiektu, c) brak prądu, d) klęski żywiołowe, e) rozruchy, wojny, itp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 51.50.00.00-7, 51.51.00.00-0, 51.10.00.00-3, 51.13.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: a) składając ofertę na zadanie nr 1 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda - potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie, b) składając ofertę na zadanie nr 2 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda - potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie, c) składając ofertę na zadanie nr 3 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda - potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie, d) składając ofertę na zadanie nr 4 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda - potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tego warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.5 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualny certyfikat autoryzacji lub ukończenie przeszkolenia w zakresie montażu oraz serwisu urządzeń klimatyzacyjnych wydany przez producenta zaoferowanych urządzeń; b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do wykonania instalacji oraz pomiarów do 1kV. Ocena spełnienia tego warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.5 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a)składając ofertę na zadanie nr 1 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda, b)składając ofertę na zadanie nr 2 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, c) składając ofertę na zadanie nr 3 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, d)składając ofertę na zadanie nr 4 - co najmniej dwie dostawy klimatyzatorów wraz z usługą montażu urządzeń klimatyzacji o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oceny zgodny w treści z załącznikiem nr B do SIWZ - do każdej części na którą Wykonawca składa ofertę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3). Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji producenta urządzeń - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

UMOWA PROJEKT- URZĄDZENIA, DOSTAWA I MONTAŻ 3. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami). UMOWA PROJEKT - PRZEGLĄD KLIMATYZATORÓW 3. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji: a) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższa, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe. Interpretację zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami). 2) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. Wykonawca w takim przypadku winien wystąpić do zamawiającego w ciągu 30 dni pisemnie z wnioskiem uzasadniającym, że wzrost ww czynników wpływa na wynagrodzenie. Zamawiający w przypadku wniesienia powyższego pisma dokona analizy i dokona negocjacji z wykonawcą. Wzrost wynagrodzenia nastąpi procentowo nie więcej niż procentowy wzrost powyższych czynników. Wykonawca oświadcza, że w kwocie określonej za jednostkowy przegląd ujęty w § 3 ust. 4 koszt płacy stanowi .. % wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Termin zakończenia - dla wszystkich zadań do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - dostawa i montaż urządzeń. Termin świadczenia usługi przeglądów 3 lat - wykonywane co najmniej dwa razy w roku. II. W kryterium OKRES GWARANCJI PRODUCENTA URZĄDZEŃ wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt. 1) w przypadku zaoferowania 5 letniego okresu gwarancji producenta urządzeń, Wykonawca otrzyma 5 pkt; 2) w przypadku zaoferowania 4 letniego okresu gwarancji producenta urządzeń, Wykonawca otrzyma 3 pkt; 3) w przypadku zaoferowania 3 letniego okresu gwarancji producenta urządzeń, Wykonawca otrzyma 0 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Słupsku ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk, obejmująca: - 4 zestawy multi I (1-jednostka zewnętrzna 4 jednostki wewnętrzne) - 2 zestawy multi II (1-jednostka zewnętrzna 2 jednostki wewnętrzne) - 1 komplet split o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 51.50.00.00-7, 51.51.00.00-0, 51.10.00.00-3, 51.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji producenta urządzeń - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Malborku ul. Wołyńska 19, 82-200 Malbork, obejmująca: - 1 zestaw multi I (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 51.50.00.00-7, 51.51.00.00-0, 51.10.00.00-3, 51.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji producenta urządzeń - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Bytowie ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów, obejmująca - 2 zestawy multi I (1-jednostka zewnętrzna 2 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1-jednostka zewnętrzna 2 jednostki wewnętrzne) o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 51.50.00.00-7, 51.51.00.00-0, 51.10.00.00-3, 51.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji producenta urządzeń - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie klimatyzatorów oraz usługa przeglądów gwarancyjnych w Sekcja Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Skarszewach ul. Starogardzka, 83-250 Skarszewy, obejmująca: - 1 zestaw multi I (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi II (1-jednostka zewnętrzna 3 jednostki wewnętrzne) - 1 zestaw multi III (1-jednostka zewnętrzna 4 jednostki wewnętrzne) - 1 komplet split o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 51.50.00.00-7, 51.51.00.00-0, 51.10.00.00-3, 51.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji producenta urządzeń - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.