Tarnobrzeg: Kursy zawodowe dla osób uczestniczących w projekcie Mogę - chcę - pracuję! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 247431 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8220022, faks 15 8220022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe dla osób uczestniczących w projekcie Mogę - chcę - pracuję! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III - 4 osoby Zadanie 2 - Kurs diagnostyka elektrycznych i elektronicznych systemów samochodowych - 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na kurs zawodowy w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie kursu dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie przewiduje się różnic większych niż 1 osoba. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie. Zadanie 1 - Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu operatora koparko - ładowarki kl. III - dla 4 uczestników projektu Mogę - chcę - pracuję! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi koparko - ładowarki kl. III. Kurs zostanie zakończony egzaminem państwowym Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, realizowanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263). W ramach realizacji kursu stanowiącego przedmiot zamówienia Wykonawca ponosi w szczególności koszty: badań lekarskich uczestników kursu, wynagrodzeń osób realizujących kurs, wszelkich opłat i podatków, sali szkoleniowej i niezbędnego sprzętu wraz z kosztami jego eksploatacji, odzieży roboczej i ochronnej, materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, kawy, herbaty, zimnych napoi, ciastek, egzaminu Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie i wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć - 202 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) dzienny czas trwania zajęć teoretycznych i praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. b) zajęcia teoretyczne jak i praktyczne muszą być prowadzone w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb osób uczestniczących w kursie. c) zajęcia teoretyczne jak i praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do niedzieli z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: w granicach administracyjnych miasta Tarnobrzega lub w innej lokalizacji w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego W ramach kursu zrealizowane zostaną następujące moduły: I Część teoretyczna obejmuje zagadnienia z zakresu: 1) dokumentacji technicznej maszyn roboczych, 2) bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, 3) technologii wykonywania robót ziemnych, 4) użytkowania i obsługi maszyn roboczych. II Część praktyczna szkolenia obejmuje naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Zadanie 2 - Kurs diagnostyka elektrycznych i elektronicznych systemów samochodowych Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu diagnostyka elektrycznych i elektronicznych systemów samochodowych - dla 1 uczestnika projektu Mogę - chcę - pracuję! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie diagnostyka elektrycznych i elektronicznych systemów samochodowych. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. W ramach realizacji kursu stanowiącego przedmiot zamówienia Wykonawca ponosi w szczególności koszty: badań lekarskich uczestników szkolenia, wynagrodzeń osób realizujących kurs, wszelkich opłat i podatków, sali szkoleniowej i niezbędnego sprzętu wraz z kosztami jego eksploatacji, odzieży roboczej i ochronnej, materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, kawy, herbaty, zimnych napoi, ciastek, egzaminu wewnętrznego i wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć - 120 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) dzienny czas trwania zajęć teoretycznych i praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. b) zajęcia teoretyczne jak i praktyczne muszą być prowadzone w godzinach dostosowanych do możliwości i potrzeb osób uczestniczących w kursie. c) zajęcia teoretyczne jak i praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do niedzieli z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: w granicach administracyjnych miasta Tarnobrzega. Minimalny zakres programowy kursu: metody diagnostyki instalacji elektrycznych pojazdów samochodowych, instalacje elektryczne i układy elektroniczne w pojazdach, układy sterowania silników o zapłonie iskrowym, obsługa systemów diagnostycznych, oscyloskopowe metody diagnostyki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ oraz na podstawie: Dla Zadania 1 - Potwierdzenia Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydanego na podstawie § 26 ust. 3 tego Rozporządzenia, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia. Dla Zadania 2 - zaświadczenie o wpisaniu Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doswiadczenie Wykonawcy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana wyłącznie w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Warunek dokonania zmiany: zmiana prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; Warunek dokonania zmiany: zmiana w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; Warunek dokonania zmiany: zmiana wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; Warunek dokonania zmiany: zaistnienie obiektywnych okoliczności. 5) Zmiana osób, podwykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają osoby i podmioty zmieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby wykonawcy, podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. Warunek dokonania zmiany: zaistnienie przyczyn organizacyjnych; 6) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia |w określonym pierwotnie terminie,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Sandomierska 25
39-400 Tarnobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiajacego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Tytuł projektu: Mogę - chcę - pracuję!.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach zadania pn. "Scalenie gruntów wsi Wola Baranowska gm. Baranów Sandomierski"
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega"
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- "Prace remontowe zabytkowego budynku dawnej Cesarsko-Królewskiej Wyższej Szkoły Realnej w Tarnobrzegu" w zakresie remontu dachu budynku Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Kościuszki 32.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Tarnobrzegu.
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.