eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › dostawaUBRAŃ CAŁOROCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Sosnowiec: dostawa: UBRAŃ CAŁOROCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO
Numer ogłoszenia: 247415 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe , ul. Czarna 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2921604 w. 44, faks 032 2669559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: UBRAŃ CAŁOROCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży całorocznej dla pracowników pogotowia ratunkowego. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w opisie zamówienia (załącznik nr 2 do specyfikacji)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunki udziału w postępowaniu: 1.Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza), 2.Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 7.Zagwarantować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 8.Dostarczyć z ofertą oferowany komplet odzieży (rozmiar średni) dla pracowników pogotowia, zgodny z postawionymi wymogami, oraz: (UWAGA) pozbawiony metek i innych elementów informujących o producencie. (dopuszczalne są informacje o producentach materiałów. opakowany osobno w nieprzezroczystym opakowaniu (Pudło kartonowe). Dostarczone próbki odzieży, będą zwracane oferentom po podpisaniu umowy z wykonawcą, nie później niż w terminie 30 dni od dnia wezwania oferenta do odbioru dostarczonych próbek. Nieodebranie próbek odzieży w powyższym terminie wiąże się z obowiązkiem pokrywania kosztów ich przechowywania w wysokości 10% wartości w okresie miesięcznym, chyba że oferent wcześniej oświadczył o sposobie ich zwrotu lub zadysponowania. Zadysponowanie zwrotu pocztą lub kurierem będzie odbywać się na koszt oferenta, za zaliczeniem pocztowym. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni warunków oraz jeżeli stwierdzi, ze dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone zgodnie z treścią załącznika do SIWZ; 5.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty wymienione w art. IV punktach 3 - 7 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na pisemną prośbę Wykonawcy dołączoną do oferty, oryginały dokumentów zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu pod warunkiem dołączenia do oferty ich kserokopii. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV a)składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b)składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty powinny mieć datę wystawienia zgodną z ich polskimi odpowiednikami wg. wymagań zamawiającego w Pkt IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski. IV.a Dodatkowe Dokumenty wymagane przez Zamawiającego 1.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię niżej wymienionych certyfikatów: - certyfikat zgodności z PN-EN 471 (lub równorzędną) na materiały odblaskowe użyte do oznakowania przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ). - certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo dla skóry człowieka wszystkich użytych tkanin, materiałów odblaskowych, suwaków, nici i napów - należy dołączyć kserokopię stosownych certyfikatów. - karty producentów tkanin, potwierdzające parametry techniczne - certyfikat CE dla kurtki 2.Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ łącznie z projektem umowy i zaakceptowaniu jej bez zastrzeżeń, 3.Oświadczenie o okresie gwarancji dotyczącym przedmiotu zamówienia, minimum 24 miesiące 4.Oświadczenie o niezmienności cen na oferowany asortyment w czasie trwania całego okresu realizacji zamówienia, 5.Oświadczenia o pełnej zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ 6.Oświadczenia zgodne z wzorem Załącznik nr 3 do SIWZ 7.Oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu takiej formy dokonania pomiarów aby nie było wątpliwości co do rozmiarów zamawianej odzieży. (np.:dokładny opis sposobu mierzenia ciała i konieczne wartości, czy przymiarkowy komplet rozmiarów kurtek i spodni.) Zamawiający żąda, aby wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Staranność i estetyka wykonania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/rprsosnowiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Czarna 14 41-200 Sosnowiec Dział Zamówień Publicznych Dział BHP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Czarna 14 41-200 Sosnowiec Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.