eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Zakup paliwa energetycznego (węgla i miału) do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, z dostawą na miejsce składowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Pszczółki: Zakup paliwa energetycznego (węgla i miału) do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, z dostawą na miejsce składowania.
Numer ogłoszenia: 247397 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach , ul. Szkolna 4, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 0-58 682 94 50, faks 0-58 683 91 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppszczolki.intertczew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa energetycznego (węgla i miału) do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, z dostawą na miejsce składowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa energetycznego - węgla i miału do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach, z dostawą na miejsce składowania w sezonie grzewczym 2014/2015. Część I - Zakup i dostawa węgla w ilości około 7 ton do Szkoły Filialnej w Kolniku przy ulicy Topolowej 11. Część II - Zakup i dostawa miału w ilości około 270 ton do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach przy ulicy Szkolnej 4. 2. Zamawiający wymaga dostawy paliwa energetycznego, posiadającego następujące parametry: I. Węgiel gruby zwany kostką o granulacji 10 - 20 cm. - kaloryczność - min. 27.000 kJ/kg - zawartość popiołu - do 9%, - zawartość siarki - do 0,6%. II. Miał o kaloryczności - na poziomie 25.000 kJ/kg (min. 24.000 kJ/kg - zawartość popiołu - do 9%, - zawartość siarki - do 0,6%,, - wilgotność - max. 20% 3. Podane wielkości zamówienia zostały określone szacunkowo na podstawie ilości zużytego paliwa energetycznego w minionych sezonach grzewczych. Rzeczywiste zapotrzebowanie będzie wynikało z panujących warunków atmosferycznych, z tym że nie może ono przekroczyć wielkości podanych w pkt.1. 4. Zamawiający będzie zlecał dostawy w przybliżonych terminach i wielkościach; Część I - do dnia - 31.01.2014 roku - 7 ton węgla, Część II - do dnia - 31.01.2015 roku - 80 ton miału, - do dnia - 28.02.2015 roku - 80 ton miału, - do dnia - 31.03.2015 roku - 60 ton miału, - do dnia - 30.04.2015 roku - 50 ton miału. 5. Przy planowaniu wielkości dostaw należy wziąć pod uwagę ograniczenia tonażowe na drogach dojazdowych oraz możliwości manewrowe przy ww. obiektach. Maksymalna wielkość dostawy dla Części II wynosi do 11 ton..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I i II posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego (znajdujące się w druku Oferta - pkt 3); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). 3. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ; 4. Wykluczeniu z postępowania będą podlegali Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wypełniony druk oferty - o treści odpowiadającej drukowi Oferty stanowiącej część II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1. Nieważna jest zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian jest następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppszczolki.intertczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4 sekretariat szkoły - pokój nr 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 11:30, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4 sekretariat szkoły - pokój nr 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa węgla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zakup i dostawa węgla w ilości około 7 ton do Szkoły Filialnej w Kolniku przy ulicy Topolowej 11. Zamawiający wymaga dostawy paliwa energetycznego, posiadającego następujące parametry: Węgiel gruby zwany kostką o granulacji 10 - 20 cm. - kaloryczność - min. 27.000 kJ/kg - zawartość popiołu - do 9%, - zawartość siarki - do 0,6%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa miału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Zakup i dostawa miału w ilości około 270 ton do Szkoły Podstawowej w Pszczółkach przy ulicy Szkolnej 4. Zamawiający wymaga dostawy paliwa energetycznego, posiadającego następujące parametry: Miał o kaloryczności - na poziomie 25.000 kJ/kg (min. 24.000 kJ/kg - zawartość popiołu - do 9%, - zawartość siarki - do 0,6%,, - wilgotność - max. 20%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.