eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Gdańsk: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 24733 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach administracyjno biurowych, laboratoryjnych i sanitarnych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska. Sprzątanie, utrzymanie czystości i mycie szkła laboratoryjnego dotyczy budynku WIOŚ w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 (pow. użytkowa - 1573 m2) i budynku Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30 (pow. użytkowa - 827 m2). Budynki te przeznaczone są na funkcjonowanie administracji publicznej. Sprzątanie odbywać się będzie w godzinach 15.00-19.00. 1. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych, - Sprzątanie (zamiatanie, zmywanie) posadzki z terakoty, lastriko, wykładzin z PCV, tarkettu, - Odkurzanie na mokro wyposażenia biurowego i laboratoryjnego, - Mycie okien - w budynku delegatury w Słupsku, - Mycie innych powierzchni przeszklonych (drzwi) - w siedzibie WIOŚ w Gdańsku i Słupsku, - Mycie i dezynfekcja toalet, - Opróżnianie pojemników na śmieci, - Mycie szkła laboratoryjnego (mycie tradycyjne i w zmywarce laboratoryjnej). Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy dotyczący poszczególnych części zamówienia, zawierają zał. nr 1,2,3 do SIWZ. Załączniki te stanowić będą integralną część umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. 2. Charakterystyka obiektów, w których wykonywana będzie usługa sprzątania i utrzymania czystości 2.1. Obiekt w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Obejmuje budynek murowany, składający się z 2 części (budynków) połączonych ze sobą funkcjonalnie. a/ Budynek biurowo laboratoryjny posiada układ konstrukcyjny podłużny, 3 traktowy (ciąg pomieszczeń wzdłuż ścian bocznych, środkiem korytarz, z którego prowadzą wejścia do poszczególnych pomieszczeń). Usługa wykonywana będzie na parterze budynku (32 pomieszczenia). Budynek jest częściowo podpiwniczony (3 pomieszczenia magazynowe), posiada jedną toaletę. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony dziedzińca) i jeden wjazd na teren WIOŚ dla pojazdów, z drogi wewnętrznej. Budynek wyposażony jest w systemu sygnalizacji napadu i włamania. Powierzchnia użytkowa części budynku, w której realizowana będzie usługa wynosi 970 m2. W budynku zdecydowanie przeważają trzy rodzaje posadzki - w laboratorium terakota i tarkett, w pomieszczeniach biurowych - wykładzina dywanowa oraz tarkett. b/ Budynek biurowy, 3 kondygnacyjny (piwnica - 8 pomieszczeń magazynowych, parter - 7 pomieszczeń, piętro - 9 pomieszczeń). Budynek posiada dwie toalety. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. boczne (od strony dziedzińca). Budynek wyposażony jest w system sygnalizacji napadu i włamania. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 603 m2. W budynku zdecydowanie przeważają dwa rodzaje posadzki: wykładzina dywanowa oraz terakota. Pracownikom Wykonawcy udostępnione będzie pomieszczenie z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu służącego do wykonania usługi. Budynki chronione przez firmę ochroniarską, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 2.2. Obiekt w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30. Obejmuje budynek biurowo laboratoryjny oraz wolnostojący, parterowy budynek garażowo warsztatowy. Budynek biurowo laboratoryjny, to budynek murowany, dwukondygnacyjny (parter i piętro) tylko w części środkowej (łącznie 47 pomieszczeń użytkowych). Budynek przeszklony - okna z PCV. Skrzydła budynku parterowe o konstrukcji drewnianej. Obiekt wyposażony w dwie toalety. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony wewnętrznego dziedzińca). Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 827m2. W murowanej, piętrowej części środkowej, przeważa posadzka w postaci terakoty. W części laboratoryjnej i administracyjno biurowej przeważa posadzka pokryta wykładziną z PCV. W obiekcie zainstalowany jest system sygnalizacji napadu i włamania obejmujący wszystkie pomieszczenia. Pracownikom Wykonawcy udostępnione będzie pomieszczenie z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu służącego do wykonania usługi. Budynek chroniony przez firmę ochroniarską, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Wskazane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca, w zależności od tego na jaką część przedmiotu zamówienia składana będzie oferta, dokonał wizji lokalnej w obiektach Wykonawcy będących przedmiotem zamówienia (w centrali WIOŚ w Gdańsku, delegaturze WIOŚ w Słupsku), w celu zapoznania się z uwarunkowaniami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia (usługi sprzątania i utrzymania czystości)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: - dla całego przedmiotu zamówienia: 2900 zł.(słownie złotych: dwa tysiące dziewięćset), - I część przedmiotu zamówienia (obiekt w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293): 1700 zł (słownie złotych: tysiąc siedemset), - II część przedmiotu zamówienia (obiekt Delegatury w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30): 1200 zł (słownie złotych: tysiąc dwieście).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą warunku granicznego -spełnia,nie spełnia-, na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie odpis/zaświadczenie muszą być złożone przez każdy podmiot. b/ Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiąca przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. d/ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu udokumentowania spełniania powyższego warunku, Wykonawca żąda udokumentowania realizacji, co najmniej dwóch usług, polegających na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 800m2 tj.: - po minimum jednej usłudze dla każdej części przedmiotu zamówienia - przy składaniu oferty na obie części zamówienia, - minimum jednej usługi - przy składaniu oferty tylko na jedną z części zamówienia. Do wyżej wymienionego wykazu Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jako obiekt użyteczności publicznej rozumieć należy obiekt w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r.w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.75 z 2002r. poz. 690 z późn. zm.). e/ Polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (usługa sprzątania i utrzymania czystości). W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca dołączy do oferty aktualnie obowiązującą i ważną polisę oc. posiadaną przez Wykonawcę, na dzień składania ofert. W przypadku wybrania oferty Wykonawcy i uznania jej za najkorzystniejszą, Wykonawca w terminie, o którym mowa w Rozdziale I, pkt.12, ppkt. 12.2, przedłoży Zamawiającemu polisę spełniającą wymogi określone w Rozdziale I, pkt. 12. f/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W przedmiotowym wykazie Wykonawca przedstawi informacje o liczbie i rodzajach (typach) wielofunkcyjnych odkurzaczy przemysłowych, przewidzianych do prawidłowego wykonania usługi w obiektach Zamawiającego. Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 2.1. Wypełnionego Formularza cenowego - wg załączonego wzoru załącznika nr 10, 2.2. Wypełnionego Formularza ofertowego - wg załączonego wzoru załącznika nr 11, 2.3. Potwierdzenia wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy załączyć kopię dokumentu wadium)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293, pok. nr 37 (sekretariat) - I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie WIOŚ w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje budynek murowany, składający się z 2 części (budynków) połączonych ze sobą funkcjonalnie. a/ Budynek biurowo laboratoryjny posiada układ konstrukcyjny podłużny, 3 traktowy (ciąg pomieszczeń wzdłuż ścian bocznych, środkiem korytarz, z którego prowadzą wejścia do poszczególnych pomieszczeń). Usługa wykonywana będzie na parterze budynku (32 pomieszczenia). Budynek jest częściowo podpiwniczony (3 pomieszczenia magazynowe), posiada jedną toaletę. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony dziedzińca) i jeden wjazd na teren WIOŚ dla pojazdów, z drogi wewnętrznej. Budynek wyposażony jest w systemu sygnalizacji napadu i włamania. Powierzchnia użytkowa części budynku, w której realizowana będzie usługa wynosi 970 m2. W budynku zdecydowanie przeważają trzy rodzaje posadzki - w laboratorium terakota i tarkett, w pomieszczeniach biurowych - wykładzina dywanowa oraz tarkett. b/ Budynek biurowy, 3 kondygnacyjny (piwnica - 8 pomieszczeń magazynowych, parter - 7 pomieszczeń, piętro - 9 pomieszczeń). Budynek posiada dwie toalety. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. boczne (od strony dziedzińca). Budynek wyposażony jest w system sygnalizacji napadu i włamania. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 603 m2. W budynku zdecydowanie przeważają dwa rodzaje posadzki: wykładzina dywanowa oraz terakota. Pracownikom Wykonawcy udostępnione będzie pomieszczenie z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu służącego do wykonania usługi. Budynki chronione przez firmę ochroniarską, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych, - Sprzątanie (zamiatanie, zmywanie) posadzki z terakoty, lastriko, wykładzin z PCV, tarkettu, - Odkurzanie na mokro wyposażenia biurowego i laboratoryjnego, - Mycie innych powierzchni przeszklonych (drzwi), - Mycie i dezynfekcja toalet, - Opróżnianie pojemników na śmieci, - Mycie szkła laboratoryjnego (mycie tradycyjne i w zmywarce laboratoryjnej)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.90.00-2, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie delegatury WIOŚ Gdańsk z siedzibą w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje budynek biurowo laboratoryjny oraz wolnostojący, parterowy budynek garażowo warsztatowy. Budynek biurowo laboratoryjny, to budynek murowany, dwukondygnacyjny (parter i piętro) tylko w części środkowej (łącznie 47 pomieszczeń użytkowych). Budynek przeszklony - okna z PCV. Skrzydła budynku parterowe o konstrukcji drewnianej. Obiekt wyposażony w dwie toalety. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony wewnętrznego dziedzińca). Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 827m2. W murowanej, piętrowej części środkowej, przeważa posadzka w postaci terakoty. W części laboratoryjnej i administracyjno biurowej przeważa posadzka pokryta wykładziną z PCV. W obiekcie zainstalowany jest system sygnalizacji napadu i włamania obejmujący wszystkie pomieszczenia. Pracownikom Wykonawcy udostępnione będzie pomieszczenie z przeznaczeniem na przechowywanie sprzętu służącego do wykonania usługi. Budynek chroniony przez firmę ochroniarską, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych, - Sprzątanie (zamiatanie, zmywanie) posadzki z terakoty, lastriko, wykładzin z PCV, - Odkurzanie na mokro wyposażenia biurowego i laboratoryjnego, - Mycie okien, - Mycie innych powierzchni przeszklonych (drzwi), - Mycie i dezynfekcja toalet, - Opróżnianie pojemników na śmieci, - Mycie szkła laboratoryjnego (mycie tradycyjne i w zmywarce laboratoryjnej)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.