eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Przedmiotem zamówienia jest konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Stare Babice: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice.
Numer ogłoszenia: 24732 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice-stare.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UWAGA: Prosi się Wykonawców o dokładne zapoznanie się z treścią siwz, a w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami udziału w postępowaniu, gdyż udział Wykonawcy nie spełniającego postanowień siwz oraz złożenie przez niego oferty i w późniejszym etapie nie uzupełnienie przez niego nie złożonych bądź złożonych wadliwych oświadczeń i dokumentów skutkować będzie zatrzymaniem przez Zamawiającą wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice na następujących ulicach: - ul. Osiedlowa w Starych Babicach - kanał PCV typu DUO: fi 110 o długości 120 m, fi 160 o długości 286 m, fi 200 o długości 23 m; uzbrojenie: studzienki fi 600 betonowe, fi 1000 betonowe, fi 315 PCV, złoża żwirowe ze żwiru filtracyjnego o granulacji 16-32 mm; separator substancji ropopochodnych AWAS BK NG 6; wylot do rowu; - ul. Osiedlowa w Starych Babicach, ul. Piaskowa, Północna, Prosta, Stacyjna w Zielonkach Parceli - kanał PCV typu DUO: fi 110 o długości 473,6 m, fi 160 o długości 522 m; uzbrojenie: studzienki fi 1000 betonowe, fi 315 PCV, wpusty uliczne zamontowane na studzienkach fi 315 PCV - 16 szt. złoża żwirowe z kamienia drogowego o frakcji 16-32 mm; separator substancji ropopochodnych AWAS BK NG 10; wylot do rowu; - ul. Modrzewiowa, Berberysowa, Graniczna, Irysowa, Tulipanowa, Konwaliowa w Kwirynowie - kanał PCV: fi 400 o długości 370 m, fi 200 o długości 855 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 26 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 25; wylot do stawu; - ul. Pocztowa w Starych Babicach - kanał PCV: fi 200 o długości 266 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 8 szt.; dwa separatory substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; - ul. Rynek w Starych Babicach - wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 5 szt.; - ul. Hubala Dobrzańskiego w Blizne Jasińskiego - kanał PCV: fi 300 o długości 441 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 11 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; wylot do rowu; - ul. Piłsudskiego w Starych Babicach - - kanał PCV: fi 300 o długości 250 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 12 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 30; - ul. Łaszczyńskiego, ul. Graniczna w Blizne Łaszczyńskiego - kanał PCV: fi 300 o długości 706 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne: fi 425 PCV, betonowe fi 1200, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 23 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; wylot do stawu; - ul. Wodnisko w Borzęcinie Dużym - kanał PCV typu DUO: fi 200 o długości 108 m, fi 250 o długości 373 m; uzbrojenie: studzienki fi 425 PCV, złoża żwirowe ze żwiru filtracyjnego o granulacji 16-32 mm; wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 425 PCV z osadnikiem - 2 szt.; wylot do rowu; - ul. Polna w Starych Babicach - kanał fi 300 o długości 360 m, uzbrojenie studzienki rewizyjne fi 425 PCV i fi 1200 betonowe, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV z osadnikiem - 22 szt. - ul. Przejazd Zielna w Blizne Łaszczyńskiego - kanał fi 300 o długości 333 m, uzbrojenie studzienki rewizyjne fi 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach fi 600 PCV fi 500 betonowe - 15 szt. Zakres prac będący przedmiotem zamówienia: Elementy stałe podlegające wynagrodzeniu ryczałtowemu: a) czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików; b) mechaniczne czyszczenie kanałów kanalizacji deszczowej a w miejscach niedostępnych dla urządzeń czyszczących ręczne czyszczenie kanalizacji deszczowej; c) konserwacja separatorów substancji ropopochodnych; d) wywiezienie osadów oraz innych materiałów pochodzących z czyszczenia kanałów, studni, wpustów i innych czynności związanych z konserwacją sieci kanalizacji deszczowej; Elementy podlegające wynagrodzeniu w oparciu o kosztorys z wykonania prac oparty o stawki jednostkowe z oferty Wykonawcy: a) wymiana uszkodzonych krat na wpustach ulicznych; b) wymiana uszkodzonych pokryw na studniach rewizyjnych, c) regulacja studni rewizyjnych i wpustów ulicznych z naprawą nawierzchni dookoła wyregulowanej studni lub wpustu ulicznego; d) remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych i wycince korzeni w kanałach lub innych urządzeniach; e) wywiezienie osadów oraz innych materiałów pochodzących z czyszczenia kanałów, studni, wpustów i innych czynności związanych z konserwacją sieci kanalizacji deszczowej; f) monitoring kanałów deszczowych; Zasady prowadzenia robót: Czyszczenie wpustów ulicznych oraz przykanalików należy przeprowadzić dwa razy w ciągu roku w okresie wiosennym oraz jesiennym. Roboty należy rozpocząć w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku kiedy dwukrotne czyszczenie powyższych elementów nie wystarczy wówczas Zamawiający może zlecić ponowne ich czyszczenie, za którą to czynność Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki jednostkowe podane w przetargu i załączonego do oferty. Mechaniczne oraz ręczne czyszczenie kanałów należy przeprowadzić również dwa razy w roku w tym samym czasie co czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików. Roboty należy rozpocząć w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Do czyszczenia mechanicznego należy używać specjalistycznego sprzętu tj. WUKO, jednak prace należy prowadzić ostrożnie aby nie uszkodzić kanału bądź innych elementów sieci deszczowej. W przypadku uszkodzenia Wykonawca musi je naprawić na własny koszt i we własnym zakresie. W przypadku kiedy dwukrotne czyszczenie kanału nie wystarczy wówczas Zamawiający może zlecić ponowne jego czyszczenie, za którą to czynność Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki jednostkowe podane w przetargu i załączonego do oferty. Monitoring kanału deszczowego należy przeprowadzić na żądanie Zamawiającego. Film z inspekcji należy zapisać na nośniku CD i przekazać go Zamawiającemu wraz z dokumentacją z monitoringu. Wymiana uszkodzonych krat, pokryw, regulacja urządzeń bądź inne czynności interwencyjne prowadzona będzie wyłącznie po protokolarnym stwierdzeniu uszkodzenia w terenie przez osoby odpowiedzialne za konserwację ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz zleceniu tych czynności przez Zamawiającego. Remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych i wycinka korzeni w kanałach lub innych urządzeniach prowadzona będzie wyłącznie po protokolarnym stwierdzeniu uszkodzenia w terenie przez osoby odpowiedzialne za konserwację ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz zleceniu tych czynności przez pracownika Zamawiającego. Rozliczanie robót, które będą podlegały wycenie wg stawek jednostkowych podanych w ofercie, odbywało się będzie na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez pracownika Zamawiającego przed wykonaniem robót będących przedmiotem wyceny. W przypadku podjęcia robót przez Wykonawcę przed sprawdzeniem kosztorysu przez pracownika Zamawiającej i zakwestionowaniu przez niego którejś z pozycji wyceny wówczas Zamawiający nie zapłaci za taka pozycję, a Wykonawca skoryguje o przedmiotową wartość przedstawiony do sprawdzenia kosztorys. Wszelkie roboty interwencyjne podlegające wycenie wg stawek podanych w ofercie Wykonawca podejmie w ciągu 48 godzin od momentu zatwierdzenia kosztorysu przez pracownika Zamawiającego oraz przekazania przez niego wiadomości o jego zatwierdzeniu i wyrażeniu zgody na podjęcie robót. Zamawiająca sprawdzi przedstawiony do zatwierdzenia przez Wykonawcę kosztorys na roboty podlegające wycenie wg stawek określonych w ofercie w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego dostarczenia. Wykonawca udostępni numer telefonu, na który można będzie zgłaszać wszelkie awarie wymagające natychmiastowego zabezpieczenia oraz przekazywać informacje o zatwierdzeniu wyceny czy wyrażeniu zgody na podjęcie robót. Zgłoszenie uważać się będzie za przyjęte w momencie telefonicznego przekazania przez pracownika Zamawiającego osobie ze strony Wykonawcy oraz potwierdzeniu przez nią przyjęcia zgłoszenia i podaniu swoich danych tj. imienia i nazwiska. Wszelkie osady pochodzące z czyszczenia kanałów, studni, wpustów lub inne zanieczyszczenia czy materiały pozostałe po robotach związanych z konserwacją kanału deszczowego Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Nie dopuszcza się składowania niebezpiecznych odpadów w miejscach do tego nieprzystosowanych, należy je wywieźć na składowisko lub wysypisko, na którym mogą być przyjmowane takie materiały. W przypadku gdy uszkodzenie na kanalizacji deszczowej lub innego jej elementu (np. krata lub pokrywa lub inne) będzie zagrażało bezpieczeństwu użytkowników ruchu bądź mieszkańców Wykonawca w trybie natychmiastowym, nie później niż w czasie 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pracownicy Urzędu Gminy w Starych Babicach) lub zauważenia usterki w trakcie przeglądu, zabezpieczy i oznakuje teren w widoczny i trwały sposób, a w przypadku konieczności pozostawienia na noc również oświetli za pomocą lamp sygnalizujących lub odblaskowych. Przy ewentualnych wymianach elementów sieci kanalizacji deszczowej należy używać tych samych materiałów i o takich samych wymiarach i właściwościach co te użyte przy budowie systemu. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże się atestami na wbudowane przez siebie materiały. W przypadku kiedy Wykonawca wbuduje materiały nie odpowiadające powyższym wymaganiom wówczas na własny koszt dokona wymiany tych materiałów na właściwe wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi tej wymianie. W trakcie konserwacji separatorów, Wykonawca postępował będzie zgodnie z instrukcją ich użytkowania i zaleceniami ich producenta. W trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie je wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnień i zabezpieczeń w/w urządzeń. Wszelkie roboty związane z konserwacją kanalizacji deszczowej można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Obowiązuje dokonanie komisyjnego odbioru oznakowania i zabezpieczenia robót przy udziale pracownika Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywanych. W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. W związku z tym że część sieci kanalizacji deszczowej objęta jest gwarancją udzieloną przez Wykonawcę robót należy, po zasięgnięciu takiej informacji od Zamawiającego, roboty prowadzić w uzgodnieniu z tym Wykonawcą. Termin rozpoczęcia prac ustala się wstępnie na luty 2009 r. Termin zakończenia robót przewiduje ustala się na 18.12.2009r. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Przewiduje się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium Oferent obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert w następującej formie: 1) W pieniądzu (wpłatę wadium należy dokonać na konto: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice, a kopię przelewu dołączyć do oferty. 2) W poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) W gwarancjach bankowych. 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającej. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale wraz z pismem przewodnim u Skarbnika Gminy w siedzibie Urzędu Gminy, pokój nr 9, a potwierdzoną kopię dołączyć do oferty. Oferty bez dowodów wniesienia wadium będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania. Zwrot wadium Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz zamawiającej Wadium przechodzi na rzecz Zamawiającej wówczas gdy: 1) Wykonawca wybrany do zawarcia umowy odmówił jej podpisania na warunkach określonych w ofercie w wyznaczonym terminie podanym mu do wiadomości przez Zamawiającą; 2) Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 (Prawo zamówień publicznych), nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 (Prawo zamówień publicznych), lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zakwalifikowania wykonawcy o udzielenie zamówienia publicznego: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; 3) posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; 4) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy dwóch podobnych zadań - zał. 4 (za spełnienie tego warunku uważa się dwa zadania polegające na konserwacji sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub ogólnospławnej o wartości co najmniej 100 000 zł każde) zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów - zał. 8; 5) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 2 - Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu (co najmniej: koparko - ładowarka, samochód dostawczy, samochód ciężarowy, samochód typu Beczka o pojemności co najmniej 3 m3, samochód typu WUKO, zagęszczarki); zał. 3 - Potencjał kadrowy jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami sanitarnymi) oraz pozostałe załączniki wymienione w pkt. 7. W przypadku gdy Wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o zamówienie ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiająca zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku gdy Oferent przewiduje zlecenie części prac podwykonawcy, to powinien on przedstawić oświadczenie podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Podwykonawcy o gotowości do współpracy podczas prowadzenia robót związanych z konserwacją sieci kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice z Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu przetargowym. Przy czym Wykonawca musi własnymi siłami wykonać zakres robót obejmujący co najmniej prace określone w pkt. 4 siwz z wyłączeniem mechanicznego czyszczenia kanałów oraz monitoringiem kanalizacji, które to prace mogą zostać zlecone do wykonania Podwykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1. zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu (co najmniej: koparko - ładowarka, samochód dostawczy, samochód ciężarowy, samochód typu Beczka o pojemności co najmniej 3m3, samochód typu WUKO, zagęszczarki). zał. 3 Potencjał kadrowy jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami sanitarnymi). zał. 4 Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (za spełnienie tego warunku uważa się dwa zadania polegające na konserwacji sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub ogólnospławnej o wartości co najmniej 100 000 zł każde, dopuszcza się również zadania związane z budową w/w sieci jednak wartość tych zadań musi wynosić co najmniej 100 000 zł każde) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia Wymagane dokumenty. Zał. 5 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 6 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 7 Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek. Zał. 8 Listy referencyjne od Inwestorów. Zał. 9 Kosztorys obejmujący czyszczenie 1 wpustu wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do wykonania tej czynności oparty o stawki jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy Zał. 10 Kosztorys obejmujący czyszczenie 1 m kanału deszczowego z rur PVC fi 200, fi 300, fi 400 wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do wykonania tej czynności oparty o stawki jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy Zał. 11 Kosztorys obejmujący czyszczenie 1 m kanału deszczowego z rur drenarskich PVC typu DUO fi 110, fi 160, fi 200 wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do wykonania tej czynności oparty o stawki jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej jako zał. 5, 6, 7 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm. Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice pokój nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.