eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonanie prac w zakresie konserwacji wylotów kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami oraz rowów w zakresie ochrony wód

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Myszków: Wykonanie prac w zakresie konserwacji wylotów kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami oraz rowów w zakresie ochrony wód
Numer ogłoszenia: 247271 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 313 26 82, fax. (034) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac w zakresie konserwacji wylotów kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami oraz rowów w zakresie ochrony wód.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu prac w zakresie konserwacji wylotów kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami oraz rowów z zakresu ochrony wód. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kod CPV 74.23.11.10-1 usługi w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Ogólny zakres prac przewiduje: ręczne wykaszanie porostów gęstych twardych, wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia, hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%, odmulenie koparko-odmularkami cieków o różnej szerokości dna i różnym zamuleniu, rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków, oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, wykopy ręczne rowów i kanałów, rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, oczyszczenie z namułu wylotu rurowego, ręczne wyczyszczenie wylotu do kanalizacji deszczowej, naprawa przepustu w drodze gruntowej o średnicy 60 cm L 6mb. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarach robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia w specjalności wodno-melioracyjnej. b) do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który należy załączyć do oferty, wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, - 4 - Sprawa nr IM - 341/10/1/3/5/2008 Wykonanie prac w zakresie konserwacji wylotów kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami oraz rowów w zakresie ochrony wód. przy czym wymaga się aby wykonawca dysponował minimum: odmularką do rowów oraz transportem do odwozu urobku - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; b) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, załączonym do oferty, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; c) dostarczy wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jednego zadania rocznie odpowiadającym wybranym częściom, zakresem i wartościom pracom konserwacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane z należytą starannością - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) złożyli oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 PZP. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 PZP. warunek będzie spełniony jeżeli: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty uprawniające kierownika robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia o branży wodno-melioracyjnej oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 5) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z podaniem nazwy i adresów firm, które przewidywane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 6) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przynajmniej jednego zadania rocznie odpowiadającym wybranym częściom, zakresem i wartościom pracom konserwacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane z należytą starannością. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym firmy lub w udzielonym pełnomocnictwie. 6. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myszkow.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pokój nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 109 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.