eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › zakup dostawa, instalacja i uruchomienieMYJNIA-DEZYNFEKTOR; WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH Z PRZEZIERNOŚCIĄ DLA PROMIENI RTG; WÓZEK ZBIEGOWY Z SZUFLADAMI Z ORGANIZERAMI; STOLIKI DO INSTRUMENTÓW CHIR.; STOLIKI OPATRUNKOWY, ŁÓŻKA; KARDIOMONITORY + WÓZEK; PISTOLET DO MYCIA NARZĘDZI; FARTUCHY RTG; DIATERMIA WÓZEK DO TRANSPORTOWANIA ENDOSKOPÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Tarnów: zakup dostawa, instalacja i uruchomienie: MYJNIA-DEZYNFEKTOR; WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH Z PRZEZIERNOŚCIĄ DLA PROMIENI RTG; WÓZEK ZBIEGOWY Z SZUFLADAMI Z ORGANIZERAMI; STOLIKI DO INSTRUMENTÓW CHIR.; STOLIKI OPATRUNKOWY, ŁÓŻKA; KARDIOMONITORY + WÓZEK; PISTOLET DO MYCIA NARZĘDZI; FARTUCHY RTG; DIATERMIA WÓZEK DO TRANSPORTOWANIA ENDOSKOPÓW
Numer ogłoszenia: 247263 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup dostawa, instalacja i uruchomienie: MYJNIA-DEZYNFEKTOR; WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH Z PRZEZIERNOŚCIĄ DLA PROMIENI RTG; WÓZEK ZBIEGOWY Z SZUFLADAMI Z ORGANIZERAMI; STOLIKI DO INSTRUMENTÓW CHIR.; STOLIKI OPATRUNKOWY, ŁÓŻKA; KARDIOMONITORY + WÓZEK; PISTOLET DO MYCIA NARZĘDZI; FARTUCHY RTG; DIATERMIA WÓZEK DO TRANSPORTOWANIA ENDOSKOPÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup dostawa, instalacja i uruchomienie:: MYJNIA-DEZYNFEKTOR; WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH Z PRZEZIERNOŚCIĄ DLA PROMIENI RTG;WÓZEK ZBIEGOWY Z SZUFLADAMI Z ORGANIZERAMI; STOLIKI DO INSTRUMENTÓW CHIR.;STOLIKI OPATRUNKOWY, ŁÓŻKA; KARDIOMONITORY + WÓZEK; PISTOLET DO MYCIA NARZĘDZI; FARTUCHY RTG; DIATERMIA; WÓZEK DO TRANSPORTOWANIA ENDOSKOPÓW.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawca jest zobligowany do wykazania, ze: w przeciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał: - 1 zamówienie o wartości co najmniej: - 60 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 1 - 7 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 2 - 6 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 3 . - 6 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 4 - 1 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 5 . - 15 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 6 . - 20 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 7 . - 2 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 8 . - 4 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 9 . - 60 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 10 - 7 000,00 zł. brutto - dot. zakresu: 11 .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    - Aktualne Deklaracja zgodności oznaczona znakiem CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu, jeśli jest wymagane lub Wypis z Rejestru Wyrobów Medycznych. - Katalogi/Foldery w języku polskim lub inne materiały informacyjne oferowanego sprzętu potwierdzające wymagane parametry.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2) Wykaz wykonanych zamówień potwierdzających spełnienie warunku postawionego w pkt 1.a SiWZ. Wykaz powinien zawierać przedmiot zamówienia, jego wartość datę wykonania i odbiorcę. Do wykazu należy dołączyć dokumenty z których wynika iż te dostawy zostały wykonane należycie. 3) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana ceny tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MYJNIA-DEZYNFEKTOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MYJNIA-DEZYNFEKTOR szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH Z PRZEZIERNOŚCIĄ DLA PROMIENI RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH Z PRZEZIERNOŚCIĄ DLA PROMIENI RTG szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WÓZEK ZBIEGOWY Z SZUFLADAMI Z ORGANIZERAMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK ZBIEGOWY Z SZUFLADAMI Z ORGANIZERAMI szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STOLIKI DO INSTRUMENTÓW CHIR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STOLIKI DO INSTRUMENTÓW CHIR. szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STOLIKI OPATRUNKOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STOLIKI OPATRUNKOWY szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŁÓŻKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁÓŻKA szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KARDIOMONITORY + WÓZEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KARDIOMONITORY + WÓZEK szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PISTOLET DO MYCIA NARZĘDZI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PISTOLET DO MYCIA NARZĘDZI szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: FARTUCHY RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCHY RTG szt. 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: DIATERMIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DIATERMIA szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: WÓZEK DO TRANSPORTOWANIA ENDOSKOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK DO TRANSPORTOWANIA ENDOSKOPÓW szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.