eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1418 B Wasilków - Mostek - Rybniki I etap (roboty ziemne w pasie drogowym)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Białystok: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1418 B Wasilków - Mostek - Rybniki I etap (roboty ziemne w pasie drogowym)
Numer ogłoszenia: 247257 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax. (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-bialystok.bianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1418 B Wasilków - Mostek - Rybniki I etap (roboty ziemne w pasie drogowym).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. 20cm w ilości 2391 m2 - roboty ziemne poprzeczne bez transportu w ilości 140 m3 - wykopy wykonywane mechanicznie w gr. kat. III z transportem na odkład na odl. 4km w ilości 591 m3 - profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 2278 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna gr. 15cm w ilości 2278 m2. Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona wykonawca robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem;2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;3.spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy; 4.dysponują odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjno technicznymi: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg lub bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;5.posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe; - muszą zrealizować w ciągu ostatnich 2 lat min 2 porównywalne zadania poświadczone referencjami od Zamawiających;6.dysponują niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym);7.udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 24 miesiące;8.będą posiadać na cały czas trwania budowy ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 9.posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym. Sposób oceny - na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadzcenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przwidzianych do kirowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów). W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 5. Wykaz sprzętu, przewidzianego do realizacji zamówienia. 6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 2 lat zblizonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 7. Dane dotyczące podwykonawców (w wypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-bialystok.bianet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pokój nr 14, za pośrednictwem poczty, na wyżej podanej stronie internetowej.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.