eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wyłonienie wykonawcy remontu kapitalnego strychu budynku ROK przy ul. 1 Maja 8 w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Bielsko-Biała: Wyłonienie wykonawcy remontu kapitalnego strychu budynku ROK przy ul. 1 Maja 8 w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 24724 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Kultury , ul. 1 Maja 8, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8220593, faks 033 8123333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rok.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie wykonawcy remontu kapitalnego strychu budynku ROK przy ul. 1 Maja 8 w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsięwzięcie obejmuje remont kapitalny drewnianego stropu nad ostatnią kondygnacją polegający na zlikwidowaniu posadzki ceglanej oraz desek drewnianych, wzmocnieniu belek stropowych uszkodzonych przez korozję biologiczną (projekt przewiduje wzmocnienie 50 % belek stropowych), zabezpieczeniu belek stropowych środkami ochronnymi przed korozją biologiczną, a następnie wykonaniu posadzki strychu z płyt OSB oraz ociepleniu stropu płytami z wełny mineralnej i wykonaniu paroizolacji z folii oraz remont drewnianej konstrukcji więźby dachowej. Remont obejmuje wymianę uszkodzonych elementów, wykonanie wzmocnień konstrukcji oraz impregnację wszystkich elementów drewnianych środkami ogniochronnymi (do stopnia NRO) i przeciw korozji biologicznej. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z wymaganiami dokumentacji technicznej i projektowej, specyfikacji technicznych oraz poleceniami zarządzającego realizacją umowy. Realizowane roboty podlegają odbiorowi technicznemu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady wykonywania robót określone są w projekcie budowlanym (zał. nr 7 do siwz), przedmiarze robót (zał. nr 5 do siwz), projekcie umowy (zał nr 6 siwz) oraz specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót (zał. nr 8 siwz)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 3.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy są dopuszczeni do udziału w obrocie prawnym oraz złożą ważną ofertę zgodną z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu pokryć i konstrukcji dachowych lub remontu stropów o wartości minimum 100.000,00 zł. - musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osoba posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń, należącą do właściwego samorządu zawodowego, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50.000,00 zł, - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł. 4. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w punkcie VI siwz, na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnianie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 22 ust. 1( zał. nr 2 do siwz) 2. Podpisane oświadczenie o niewykluczeniu z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do siwz). W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o zakresie prac i wartości cenowej określonej w punkcie V A siwz. Wykaz winien zawierać: - nazwę inwestora i adres, - wartość, daty i miejsce wykonania robót, - zakres robót, Tabela do sprzędzenia wykazu znajduje się w formularzu ofertowym, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Przedłożenie aktualnego wypisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 9 do siwz). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B. Inne wymagane dokumenty 1. Dowód wniesienia wadium 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 3. Kosztorys ofertowy w układzie zgodnym z przedmiarem robót (zał. nr 5 do siwz). 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego). 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem lub bez udziału podwykonawstwa (zał. nr 10 do siwz). W przypadku uznania za najkorzystniejszą oferty wykonawcy przewidującego realizację przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa, treść ww. oświadczenia zostanie przeniesiona do umowy. 7. Podpisane oświadczenie o terminie związania ofertą - (zał. nr 4 do siwz) 8. Parafowany projekt umowy jaka zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą w prowadzonym postępowaniu - (zał. nr 6 do siwz)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rok.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Kultury 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Kultury 43-300 Bielsko-Biała ul. 1 Maja 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.