eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa do celów służbowych samochodu osobowego - rok produkcji 2008 dla Urzędu Miasta Zamość .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Zamość: Dostawa do celów służbowych samochodu osobowego - rok produkcji 2008 dla Urzędu Miasta Zamość .
Numer ogłoszenia: 247249 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax. 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do celów służbowych samochodu osobowego - rok produkcji 2008 dla Urzędu Miasta Zamość ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do celów służbowych samochodu osobowego - rok produkcji 2008 dla Urzędu Miasta Zamość . Zakres zamówienia obejmuje: Minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu jakie musi spełniać oferowany samochód: 1.Wymagania techniczne - pojemność silnika od 1,9 l - moc silnika od 140 KM - typ nadwozia - sedan 4 drzwiowy - minimalne wymiary samochodu : długość całkowita 4600 mm szerokość bez lusterek zewnętrznych 1750 mm wysokość pojazdu 1400 mm - minimalne wymiary rozstawu osi kół : długość 2700 mm 2.Wymogi bezpieczeństwa minimum : sześć poduszek powietrznych systemy: ABS, EBA, ESP lub równoważne 3. Wymagane dodatkowe wyposażenie : - klimatyzacja elektroniczna klimatronic, dwustrefowa - reflektory ksenonowe - wspomaganie kierownicy - regulacja kierownicy w dwóch osiach - tempomat - skrzynia biegów manualna minimum 5 - przód, wsteczny lub automatyczna - obręcze kół ze stopów lekkich min 16 - czujniki parkowania z tyłu auta - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne - elektrycznie podnoszone szyby przód , tył - komputer pokładowy - immobiliser - autoalarm - centralny zamek sterowany pilotem - zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia - instalacja radiowa z głośnikami - lakier metalic - granatowy lub czarny - fotel kierowcy i pasażera regulowany na wysokość - koła zimowe komplet - felgi stalowe z kołpakami 4.Minimalne warunki gwarancji : Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 60 miesięcznej gwarancji ogólnej na samochód wraz z wyposażeniem bez limitu kilometrów , 60 miesięcznej na powłoki lakiernicze, 96 miesięcznej na perforację elementów nadwozia na terenie Polski i za granicą, licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania przez Odbiorców. 5.Wymagania dotyczące serwisu: - autoryzowana stacja serwisowa na terenie woj. lubelskiego - samochód zastępczy na czas naprawy 6.Rok produkcji samochodu - 2008 7.Dodatkowe wymagania zamawiającego : Wykonawca przekaże Zamawiającemu , przed dniem odbioru pojazdu, dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancji i fakturę zakupu, tak aby Zamawiający mógł zarejestrować pojazd..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1500 zł .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2.Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania warunków określonych w siwz, b Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - dostawy podobne do przedmiotu zamówienia. Przez podobne rozumie się dostawy odpowiadające swoim rodzajom i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. c Posiada co najmniej jedną autoryzowaną stację serwisową znajdującą się na terenie woj. lubelskiego. d Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). e Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt.8 siwz. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej w pkt. 8 SIWZ. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością (referencje bezpośredniego inwestora). Przez podobne rozumie się dostawy odpowiadające swoim rodzajom i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 9.Wykaz autoryzowanych stacji serwisowych w tym jedna autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się na terenie woj. lubelskiego. 10. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników składających oferty wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale). . W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników składających oferty wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale). W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 4,6 i 7 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 (według załącznika nr 2 do SIWZ) członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4,6 i 7 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty ofertowe powinny być spięte, ułożone i ponumerowane chronologicznie wg pkt.6 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Zamość, Wydział Organizacyjno - Administracyjny ul.Rynek Wielki 13 , 22-400 Zamość - nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość(Ratusz) pokój nr 12, dnia 10.10.2008 r. o godz. 11:00 Pracownikiem uprawnionym do udzielenia informacji jest Tomasz Kossowski , w sprawie procedury przetargowej : Jolanta Typiak, Marta Trych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.