eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi kurierskie na rzecz OKE w Krakowie w 2015 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Kraków: Usługi kurierskie na rzecz OKE w Krakowie w 2015 r
Numer ogłoszenia: 24723 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,oke.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kurierskie na rzecz OKE w Krakowie w 2015 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich na obszarze kraju ze szczególnym uwzględnieniem województw lubelskiego, małopolskiego i podkarpackiego, których obszar obejmuje swoją działalnością Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, polegających na odbiorze i dostawach przesyłek od i do Zamawiającego. Usługi kurierskie realizowane będą sukcesywnie, systemem -od drzwi do drzwi-, po otrzymaniu od Zamawiającego zlecenia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną. Przesyłki to koperty i paczki zawierające dokumenty i materiały związane ze statutową działalnością Zamawiającego w tym między innymi poufne arkusze i prace egzaminacyjne podlegające ochronie przed nieuprawnionym ujawnieniem. Przesyłki te w trakcie przewozu i przekazywania powinny być traktowane z należytą starannością i zabezpieczone przed nieuprawnionym ujawnieniem zawartości. Liczba przesyłek do odbioru i przekazania szacowana jest łącznie na ok. 12450 sztuk, z podziałem na 4 kategorie (STANDARD na terenie kraju, STANDARD na terenie miast, PORANEK i POŁUDNIE) i w 8 zróżnicowanych przedziałach wagowych (jak niżej): - do 0,5 kg - ponad 0,5 kg do 1 kg - ponad 1 kg do 5 kg - ponad 5 kg do 10 kg - ponad 10 kg do 15 kg - ponad 15 kg do 20 kg - ponad 20 kg do 30 kg - ponad 30 kg do 50 kg lub innych przedziałach wagowych, dla których cena w ramach danego przedziału wagowego jest taka sama. Wykonawca dostosowuje wówczas Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ do stosowanych u siebie przedziałów wagowych. Przesyłki doręczane będą pomiędzy siedzibą OKE w Krakowie, a wskazanymi przez Zamawiającego i zorganizowanymi przez niego Punktami Odbioru Prac - POP (w ilości do ok. 67), Ośrodkami Koordynacji Oceniania - OKO (w ilości ponad 200 OKO) i innymi placówkami na wskazanym obszarze, w ramach planowanych 11 akcji związanych z przeprowadzanymi egzaminami, przez 12 miesięczny okres obowiązywania umowy. W oszacowanej liczbie przesyłek, uwzględniono również przesyłki dotyczące działalności bieżącej prowadzonej w tym okresie przez Zamawiającego. Ponadto przewidziano możliwość korzystania z usług komplementarnych świadczonych przez Wykonawcę o wartości do 1 % wartości netto wynikającej z liczby przesyłek nadawanych. Usługi te dotyczyć mogą w szczególności odbioru albo doręczenia przesyłki w sobotę, doręczenia przesyłki do rąk własnych, czy traktowania przesyłki jako przesyłki chronionej. Świadczenie usług w ramach planowanych poszczególnych akcji obejmuje odbiór przesyłek w ilości od 100 do ponad 1000 szt. z obszaru 3 województw w ciągu ok. 4 godzin, z koniecznością ich doręczenia do adresata w dniu następnym. Przesyłki nadane do godziny 17:00 w miastach wojewódzkich, a w pozostałych miejscowościach do godziny 16:00 (Zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnienia z Wykonawcą innego przedziału czasowego nadawania przesyłek), winny być doręczane następnego dnia w godzinach urzędowania instytucji, z wyjątkiem przesyłek oznaczonych dalej jako PORANEK, które będą doręczane do godz. 9:00 i przesyłek POŁUDNIE doręczanych do godz. 12:00, następnego dnia po dniu nadania. Może zaistnieć konieczność odbioru i dostawy części przesyłek szczególnie w okresie przeprowadzania egzaminów gimnazjalnych w części językowej i egzaminów maturalnych do godz. 20:00. Dla każdej przesyłki w ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarcza niewypełnione lub wstępnie wypełnione wg dyspozycji Zamawiającego, nalepki adresowe - listy przewozowe z odpowiednią dla kontroli i rozliczeń ilością kopii. Każdy list przewozowy powinien posiadać unikatowy numer umożliwiający śledzenie przesyłek i ich identyfikację. W przypadku uzyskania przez Zamawiającego informacji o występowaniu zakłóceń w realizacji zamówienia, Wykonawca - na żądanie Zamawiającego powinien niezwłocznie udzielić odpowiedzi na jakim etapie doręczania znajduje się przesyłka i podjąć stosowne do sytuacji działania. Kurier Wykonawcy po wypełnieniu nalepki adresowej - dowodu nadania przesyłki, potwierdza jej odbiór, pozostawiając kopię nalepki Zamawiającemu. W przypadkach odbioru i doręczania przesyłek zawierających poufne materiały egzaminacyjne pracownicy Wykonawcy zobowiązani są zachowania tajemnicy korespondencji i ochrony zawartości przesyłek przed nieuprawnionym ujawnieniem. Dla umożliwienia identyfikacji pracowników Wykonawcy wymagane jest posiadanie przez kurierów widocznych identyfikatorów firmowych ze zdjęciem oraz legitymacji służbowych. Przesyłki poufne należy przekazywać osobom posiadającym upoważnienie do ich odbioru. Przesyłki powinny być doręczane w stanie nienaruszonym a uszkodzone w czasie transportu wymagają dodatkowego zabezpieczenia na koszt Wykonawcy. W tych przypadkach Wykonawca dostarczy protokół opisujący uszkodzenie. Faktury za sukcesywnie wykonane usługi - na życzenie Zamawiającego odrębne dla różnych akcji, wystawiane będą za okresy miesięczne w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę i dostarczany wraz fakturą dokument w formie załącznika (w postaci wydruku i przesyłanego równolegle Zamawiającemu, zapisu elektronicznego). Załącznik powinien zawierać tabelaryczne dane dotyczące każdej przesyłki - liczbę porządkową (liczbę paczek), unikatowy numer listu przewozowego, określenie nadawcy i odbiorcy, wagę i rodzaj przesyłki, cenę ustaloną w ofercie oraz datę nadania przesyłki (szczegóły załącznika ustalone zostaną z Wykonawcą po podpisaniu umowy). Zapłata za wykonane usługi na podstawie wystawianych faktur nastąpi przelewem w terminie 21 dni od ich wystawienia. W tabeli przedstawiono wstępny - orientacyjny harmonogram planowanych przez Zamawiającego akcji do realizacji przez Wykonawcę w ramach zamówienia: NAZWA AKCJI ORIENTACYJNY LP. ORIENTACYJNY TERMIN LICZBA OPIS OPIS PUNKTÓW ODBIORU I DOSTAWY CZAS REALIZACJI PRZESYŁEK DODATKOWY 1 2 3 4 5 1 SPRAWDZIAN 22 przygotowania odbiór z OKE w Krakowie do 22 OKO termin: I dekada kwietnia (od 01.04) 446 wędrówka prac odbiór z 67 POP do 22 OKO czas realizacji: 2-4 dni 446 odbiór z 67 POP-ów do OKE 2 GIMNAZJUM cz. humanistyczna (od 21.04) 53 przygotowania odbiór z OKE w Krakowie do 53 OKO termin: III dekada kwietnia 516 czas realizacji: 2-4 dni cz. mat.- przyrodnicza (od 22.04) wędrówka prac odbiór z 67 POP-ów do 53 OKO termin: III dekada kwietnia 375 odbiór z 67 POP-ów do OKE czas realizacji: 2-4 dni cz. językowa (od 23.04) 576 może wystąpić konieczność odbioru do godz. 20:00 czas realizacji: 2-4 dni 3 MATURA USTNA - zestawy egz.ustn. 140 odbiór z drukarni do 62 POP-ów termin: III dekada kwietnia (23.04) (drukarnia na terenie kraju) czas realizacji: 1 dzień 4 MATURA PISEMNA 300 przygotowania odbiór z OKE w Krakowie do 132 OKO termin: maj - czerwiec (od 4.05) 4216 wędrówka prac odbiór z 62 POP-ów do 132 OKO II termin : sierpień 100 odbiór z 62 OKE do 62 POP czas realizacji: ok.20 dni roboczych odbiór z 62 POP -ów do OKE może wystąpić konieczność odbioru do godz. 20:00 5 WYSYŁKA zaśw. sprawdzianu 100 odbiór z OKE w Krakowie do 67 POP-ów termin: II dekada czerwca czas realizacji: 1-2 dni 6 WYSYŁKA zaśw. gimnazjalnych 100 odbiór z OKE w Krakowie do 67 POP-ów termin: II dekada czerwca czas realizacji: 1-2 dni 7 EGZAMIN ZAWODOWY 100 przygotowania termin: maj / II dekada czerwca 2800 wędrówka prac odbiór z 62 POP do OKE w Krakowie z obszaru inne terminy w 2015 r. sierpień 200 3 województw oraz styczeń - luty 2016 r. 480 odbiór z 480 szkół z obszaru 3 województw do OKE w Krakowie czas realizacji: 2 dni 8 WYSYŁKA świadectw dojrzałości odbiór z OKE w Krakowie do 62 POP-ów termin: III dekada czerwca i I dekada września dla II terminu 200 czas realizacji:1-3 dni WYSYŁKA dyplomów 9 termin: III dekada sierpnia 300 odbiór z OKE w Krakowie do wybranych szkół II termin : luty 2016 r. 480 i do ok. 480 szkół na obszarze 3 województw czas realizacji:1- 3 dni 10 PRZESYŁKI POZOSTAŁE - 300 odbiór z OKE i do OKE w Krakowie - obszar realizowane w okresie 12 miesięcy kraju w tym np. odbiór materiałów z drukarni sukcesywnie w miarę potrzeb 11 EGZAMINY EKSTERNISTYCZNE 200 odbiór z OKE i do OKE w Krakowie - obszar kraju realizowane październik- listopad i luty-marzec czas realizacji: 1-2 dni 12450 Uwagi do tabeli: - skrót literowy POP oznacza Punkty Odbioru Prac, umiejscowione w szkołach na terenie 3 województw objętych działaniem OKE w Krakowie, mogą być różne dla poszczególnych akcji, - skrót literowy OKO oznacza Ośrodki Koordynacji Oceniania, umiejscowione w szkołach (mogą być to te same lub inne niż dla POP-ów szkoły) na terenie 3 województw objętych działaniem OKE w Krakowie, mogą być one różne dla poszczególnych akcji, - skrót literowy OKE w Krakowie jest przypisany dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie do siedziby na os. Szkolnym 37. Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy harmonogram planowanych akcji (miejsc nadawania przesyłek) z odpowiednim wyprzedzeniem na ok. 7 dni przed akcją, wraz z bazą adresową danych w postaci elektronicznego zapisu, do przygotowania nalepek adresowych na przesyłki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie wykonywania działalności pocztowej niewymagającej zezwolenia i posiadał wpis do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529). Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ, w którym należy podać numer wpisu w rejestrze operatorów pocztowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli są wymagane dla ważności oferty, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym: a) zmian harmonogramu dostaw, co do terminu dostaw, liczby i rodzaju przesyłek oraz rodzaju usług komplementarnych, b) sposobu realizacji zamówienia przez Wykonawcę, - pod warunkiem dokonywania stosownych uzgodnień między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Sukcesywnie w miarę potrzeb, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z koniecznością zachowania terminów i czasu realizacji określonych w przesyłanych do Wykonawcy szczegółowych harmonogramach akcji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.