eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa urządzeń specjalistycznych do Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Poznań: Dostawa urządzeń specjalistycznych do Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29
Numer ogłoszenia: 247230 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0618552521, faks 061 8528091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń specjalistycznych do Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia biurowe, urządzenia porządkowe i sprzątające, urządzenia specjalistyczne i technologiczne, urządzenia wystawiennicze.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.60.00.00-2, 42.65.00.00-7, 39.15.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 zamówienia: 300,00 zł (trzysta zł); - Część 2 zamówienia: 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta zł); - Część 3 zamówienia: 3.900,00 zł (trzy tysiące dziewięćset zł); - Część 4 zamówienia: 500,00 zł (pięćset zł). Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Wadium można wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego; Bank Zachodni WBK nr rachunku 50 1090 1362 0000 0000 3601 7904. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za prawidłowo wniesione, jeżeli zostanie uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie jest wnoszone w pieniądzu, to w ofercie należy dostarczyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 oraz 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie pisemne oświadczenie o spełanianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dostarczone przez Wykonawcę w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk oferty, wypełniony formularz cenowy, wypełnione oświadczenie o spełnianiu wymaganych parametrów technicznych przez oferowane urządzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy wyłącznie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. terminy zależne od producenta/dystrybutora). Zamawiający dopuszcza dostarczenie urządzeń równoważnych, lub o lepszych parametrach, jeżeli urządzenia przedstawione w ofercie zostały wycofane z produkcji lub dystrybucji w czasie realizacji umowy, a Wykonawca tej sytuacji nie mógł wcześniej przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie. Zmiany określone powyżej wymagają wyczerpującego udokumentowania przez Wykonawcę oraz akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uap.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok.215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: 61-967 Poznań, al. Marcinkowskiego 29, pok.215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy przedsięwzięcia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe; Działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia - urządzenia biurowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A. Urządzenia biurowe 1. Zestaw bindownic - 2 kpl. 2. Zestaw narzędzi do wykańczania wydruków - 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia - urządzenia porządkowe i sprzątające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B. Urządzenia porządkowe i sprzątające 3. Zestaw porządkowy - typ I - 1 kpl. 4. Zestaw porządkowy - typ II - 1 kpl. 5. Wózek na odpady - 2 worki 120L - 2 kpl. 6. Kosz na śmieci - 10 kpl. 7. Niszczarka do dokumentów o szer. wejścia 310mm - 2 kpl. 8. Szorowarka prowadzona ręcznie ze szczotką tarczową - 1kpl. 9. Myjka wysokociśnieniowa - 1kpl. 10. Zestaw narzędzi sprzątających - 2 kpl. 11. Wyposażenie porządkowe - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia - urządzenia specjalistyczne i technologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia specjalistyczne i technologiczne 12. Wózkowy system kontenerowy na narzędzia i materiały - 7 kpl. 13. Zestaw elektronarzędzi do stolarni - 1 kpl. 14. Odkurzacz z funkcją odpylania do narzędzi w stolarni - 1 kpl. 15. Mobilne stanowisko szlifierskie do stolarni - 1 kpl. 16. Zestaw sprzętu specjalistycznego do lakierni - 1 kpl. 17. Dodatkowy zestaw sprzętu specjalistycznego do lakierni - 1 kpl. 18. Zestaw sprzętu specjalistycznego do warsztatu ceramicznego - 1 kpl. 19. Zestaw sprzętu specjalistycznego do odlewni - 1 kpl. 20. Urządzenia stołowe do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 21. Zestaw elektronarzędzi do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 22. Zestaw narzędzi pneumatycznych do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 23. Przecinarka plazmowa do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 24. Agregat prądotwórczy 4,2 kW do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 25. Wózki warsztatowe do warsztatu obróbki metali - 1 kpl. 26. Spawarka inwertorowa MMA 150A - 2 kpl. 27. Koce spawalnicze - 1 kpl. 28. Odzież ochronna i przyłbice do spawalni - 1 kpl. 29. Zestaw sprzętu specjalistycznego do pracowni rzeźby - 1 kpl. 30. Dodatkowy zestaw sprzętu specjalistycznego do pracowni rzeźby - typ I - 1 kpl. 31. Dodatkowy zestaw sprzętu specjalistycznego do pracowni rzeźby - typ II - 1 kpl. 32. Zestaw narzędzi pneumatycznych do pracowni tworzyw sztucznych - 1 kpl. 33. Odkurzacz w standardzie przeciwwybuchowym do prac. tworzyw sztucznych - 2 kpl. 34. Prasa do wklęsłodruku - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 42.65.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia - urządzenia wystawiennicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia wystawiennicze 35. System wystawienniczy do holu - 1 kpl. 36. Dodatkowy system wystawienniczy do holu - 1 kpl. 37. Stojak prezentacyjny - 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.