eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Utworzenie placu zabaw na działce nr 501/9 w Międzyrzeczu oraz zagospodarowanie placu zabaw w m. Nietoperek - gmina Międzyrzecz w trybie zaprojektuj - wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Międzyrzecz: Utworzenie placu zabaw na działce nr 501/9 w Międzyrzeczu oraz zagospodarowanie placu zabaw w m. Nietoperek - gmina Międzyrzecz w trybie zaprojektuj - wybuduj
Numer ogłoszenia: 247193 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312296 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie placu zabaw na działce nr 501/9 w Międzyrzeczu oraz zagospodarowanie placu zabaw w m. Nietoperek - gmina Międzyrzecz w trybie zaprojektuj - wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw w trybie zaprojektuj i wybuduj. 3.1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą niżej wymienione zadania. 3.1.1 zadania 1 - utworzenie placu zabaw w Międzyrzeczu ul. Kopernika- działka gruntu o nr ewidencyjnym 501/9 obręb geodezyjny Międzyrzecz 2. 3.1.2 zadanie 2 - doposażenie placu zabaw w Nietoperku - działka gruntu o nr ewidencyjnym 106. 3.2. Zamówienie obejmuje zakup i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177, TUV, SUD zgodnie z wcześniej wykonaną własną (Wykonawcy) koncepcją zagospodarowania terenu na placach zabaw na terenach komunalnych Gminy Międzyrzecz oraz wykonaną własną (Wykonawcy) dokumentacją projektową, w związku z czym w skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 3.2.1. wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym w ciągu do 2 tygodni od podpisania umowy koncepcji zagospodarowania terenu każdego z nowych i doposażonych placów zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF osobno dla każdego placu zabaw; 3.2.2 na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji w ciągu do 2 tygodni sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF osobno dla każdego placu zabaw dla realizacji placów zabaw opisanych w pkt. 3.1.1 i 3.1.2, zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w imieniu Gminy Międzyrzecz na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej (Projektu Zagospodarowania Terenu) utworzenia i doposażenia placów zabaw do Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) oraz uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu w terminie krótszym niż 30 dni od daty zgłoszenia. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy do celów projektowych. 3.3 W skład przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto niżej wymienione zadania. 1) Posadowienie nowych urządzeń zabawowych w gruncie - w fundamencie betonowym za pomocą stalowych ocynkowanych kotew - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta. 2) Wydanie 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie. 3) Wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 3.2 dla każdego z zamontowanych urządzeń. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca udziela gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.6. Wykonawca złoży wraz z ofertą karty techniczne urządzeń zabawowych potwierdzających zgodność z przedmiotem zamówienia (dokładny rysunek urządzenia, opis, parametry). 3.7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia, ponieważ zamieszczone wycinki mapek nie uwzględniają złożoności terenów placów zabaw. 3.8. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łącznie cenę prac projektowych, robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i SIWZ, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 3.9.1. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 3.9.2. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3.9.3 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 1) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe, 2) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy, 3) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP, 4) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, 5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 3.10 Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.53.51.00 - Huśtawki 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inter-Flora sp. z o.o., ul. Grabskiego 22, 55-011 Siechnice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66595,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77454,08

  • Oferta z najniższą ceną: 77454,08 / Oferta z najwyższą ceną: 77454,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.