Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Oświęcim: Wykonywanie usług komunalnych w zakresie:
1)Odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z budynków zarządzanych przez ZBM Oświęcim,
2)Opróżniania zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach zarządzanych przez ZBM Oświęcim wraz z ich transportem do stacji zlewnej,
3)Letniego oczyszczania dróg wewnątrzosiedlowych zarządzanych przez ZBM Oświęcim,
4)Zimowego utrzymania dróg wewnątrzosiedlowych oraz ciągów zarządzanych przez ZBM Oświęcim.
Numer ogłoszenia: 247175 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. gen. Józefa Bema 12, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8425615, fax 033 8424051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług komunalnych w zakresie: 1)Odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z budynków zarządzanych przez ZBM Oświęcim, 2)Opróżniania zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach zarządzanych przez ZBM Oświęcim wraz z ich transportem do stacji zlewnej, 3)Letniego oczyszczania dróg wewnątrzosiedlowych zarządzanych przez ZBM Oświęcim, 4)Zimowego utrzymania dróg wewnątrzosiedlowych oraz ciągów zarządzanych przez ZBM Oświęcim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiar Ilość osób - 980 Ilość odpadów przewidzianych do odbioru z budynku ZBM - 4,40 m3 x 12 miesięcy Odpady odbierane będą zgodnie z harmonogramem wywozu (harmonogram zostanie ustalony w dniu podpisania umowy). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odebrane od Zamawiającego deponowane będą na Składowisku Odpadów Komunalnych przy ul. Nadwiślańskiej 36 w Oświęcimiu. Zamawiający zapewnia wydzielenie ze strumienia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych surowców wtórnych (odpadów opakowaniowych), odpadów niebezpiecznych oraz odpadów wielkogabarytowych w rozumieniu § 2 Regulaminu. Wykonawca zapewnia wywóz wydzielonych odpadów, znajdujących się w małych ilościach obok pojemników, w altankach lub zsypach, jeśli ich charakter lub skład nie odbiegają w sposób rażący od odpadów powstających zwyczajowo w gospodarstwach domowych. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1) należy uwzględnić koszty wynajmu pojemników do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z zastrzeżeniem, że wynajmowane pojemniki muszą być zgodne z normami DIN. Do kosztów wynajmu należy doliczyć koszty ich utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, w szczególności koszty mycia i dezynfekcji pojemnika 2 x w sezonie zgodnie z § 20 pkt 10 Regulaminu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić mycie pojemników w systemie zamkniętym przy użyciu specjalistycznego samochodu do mycia pojemników. W ramach odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązuje się również do pozostawienia w czystości miejsca usytuowania pojemników poprzez zbieranie odpadów pozostawionych poza pojemnikami w altankach lub zsypach. Oprócz powyższych czynności Wykonawca zobowiązuje się do organizacji wywozu odpadów w związku ze świętami oraz dniami dodatkowo wolnymi od pracy. 2 ) Przedmiar Zbiornik bezodpływowy przy ul. Stara Droga - poj. 16,5 m3 x 6 razy w miesiącu x 12 miesięcy Zbiornik bezodpływowy przy ul. Konarskiego 32 - poj. 5,5 m3 x 4 razy w miesiącu x 12 miesięcy Wykonawca zobowiązany jest przekazywać nieczystości ciekłe podmiotom uprawnionym do prowadzenia stacji zlewnej. 3) Przedmiar 28.024,00 m2 x 8 razy w miesiącu x 8 miesięcy ; W ramach zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym punkcie Wykonawca zobowiązuje się do mechanicznego oczyszczania wskazanych w załącznikach ciągów komunikacyjnych przy użyciu zamiatarek. 4 ) Przedmiar a) Odśnieżanie mechaniczne 31.563,00 m2 x 4 razy w miesiącu x 4 miesiące ( założenie Zamawiającego ) W ramach zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do mechanicznego odśnieżania dróg. Usługa wykonywana będzie w zależności od potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego. b) Posypanie mechaniczne z rozrzutnika 31.563,00 m2 x 2 razy w miesiącu x 4 miesiące ( założenia Zamawiającego ) W ramach zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do zwalczania gołoledzi poprzez posypywanie dróg materiałami uszarstniającymi .Usługa wykonywana będzie w zależności od potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego. c) Jednokrotne oczyszczenie dróg po okresie zimowym - usunięcie pozostałości z piasku 31.563,00 m2 x 1 raz Zamawiający wymaga, aby w razie zaistniałej konieczności Wykonawca był gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji zimowej od dnia 01.11.2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 164, z 2006 poz. 1163 z p.zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca posiada zezwolenie na odbieranie odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów oraz zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów, dotyczy odpadów ulegających biodegradacji , niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych , odpadów z oczyszczania ulic i placów , b) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem ( własnym lub dzierżawionym ) zapewniającym prawidłową realizację zamówienia : - co najmniej 3 śmieciarki, w tym co najmniej 1 specjalistyczny samochód do mycia dezynfekcji pojemników; - co najmniej 1 pojazd asenizacyjny; - co najmniej 2 zamiatarki; - co najmniej 2 ciągniki z rozrzutnikami oraz pługami odśnieżnymi; - co najmniej 1 samochód z HDS; - co najmniej 1 samochód samowyładowczy. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje liczbą : - co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi; - co najmniej 2 pracowników posiadających uprawnienia do kierowania ciągnikiem; - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi HDS. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. 3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ: - co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi; - co najmniej 2 pracowników posiadających uprawnienia do kierowania ciągnikiem; - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi HDS. 4. wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w tym min: - co najmniej 3 śmieciarki, - co najmniej 1 specjalistyczny samochód do mycia dezynfekcji pojemników; - co najmniej 1 pojazd asenizacyjny; - co najmniej 2 zamiatarki; - co najmniej 2 ciągniki z rozrzutnikami oraz pługami odśnieżnymi; - co najmniej 1 samochód z HDS; - co najmniej 1 samochód samowyładowczy. 5. zezwolenie na odbieranie odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów 6. zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie stosownych przepisów 7. pisemne zapewnienie podmiotu uprawnionego do prowadzenia stacji zlewnej o przyjęciu nieczystości ciekłych pochodzących z realizacji niniejszego zamówienia. 8. polisę, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu ul. Bema 12 32 - 600 Oświęcim.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu ul. Bema 12 32 - 600 Oświęcim pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Dostawa ładowarki kołowej
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart/ karnetów/ abonamentów dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu oraz ich osób towarzyszących.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.