eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa produktów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Warszawa: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 247162 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka , ul. Wilcza 53, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 628 86 88, faks 0-22 628 86 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jedynka.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OGŁOSZENIE ORGANIZACJI PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 3 / PN / 08 Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka w Warszawie przy ul. Wilczej 53, tel. 022 628 86 88 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 Euro na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2009 r. , według wykazu sporządzonego w załączniku Nr 3 dokumentacji przetargowej. Termin realizacji zamówienia - od 01/01/2009 do 31/12/2009 . Postępowanie nie zostało poprzedzone kwalifikacją wstępną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy/Podwykonawcy spełniający warunki określone w art.22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2006r. poz.1163) . Przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne złożą stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (W zależności od charakteru podmiotu) 1.podmioty prowadzące działalność gospodarczą: a.niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; b.kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej z datą wystawienia nie przekraczającą 3 miesięcy przed datą złożenia oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z KRS, itp.); c.kopie potwierdzone za zgodność z oryginałami Decyzji o nadaniu nr REGON i NIP; d.w przypadku osób fizycznych rozliczających się w formie spółki cywilnej - aktualna umowa spółki cywilnej; e.aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z płatnościami wg stanu na datę ogłoszenia przetargu lub oświadczenia o braku zaległości w ww. opłatach wraz z pisemnym zobowiązaniem się dostarczenia zaświadczeń przed podpisaniem umowy; f.oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika. 2.podmioty nie prowadzące działalności gospodarczej: a.osoby fizyczne 1.niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; 2.pisemne oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej na dzień złożenia oferty (załącznik nr 5 do oferty); 3.pisemne zobowiązanie do dostarczenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałami zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy dostawy (załącznik nr 6 do oferty); 4.kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr NIP; 5.kopia dowodu osobistego oferenta, 6.oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika. b.inne podmioty 1.niezmieniony i podpisany załącznik nr 1 do oferty; 2.pisemne oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej na dzień złożenia oferty (załącznik nr 5 do oferty); 3.kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr REGON; 4.kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem odpisu z KRS - z datą wystawienia nie przekraczającą 3 miesięcy przed datą złożenia oferty. Jeżeli podmiot nie uzyskał jeszcze wpisu do KRS - wraz z kopią wniosku o zarejestrowanie podmiotu z pieczątką sądu załącza statut, umowę lub akt założycielski wraz ze zobowiązaniem do dostarczenia brakującego dokumentu (załącznik nr 6 do oferty); 5.pisemne zobowiązanie do dostarczenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Decyzji o nadaniu nr NIP w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy dostawy; 6.oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej w przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy, wraz z kopią dowodu osobistego pełnomocnika;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - Warunki realizacji dostaw - 20.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jedynka.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka ul. Wilcza 53 00-679 Warszawa I piętro pokój 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka ul. Wilcza 53 00-679 Warszawa I piętro SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.