eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieczfnia Kościelna › Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzebsk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Wieczfnia Kościelna: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzebsk.
Numer ogłoszenia: 247160 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieczfnia Kościelna , Wieczfnia Kościelna 48, 06-513 Wieczfnia Kościelna, woj. mazowieckie, tel. 023 6540004, faks 023 6540050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wieczfnia.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzebsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację inwestycji: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzebsk. Zakres zadania obejmuje kompleksową budowę oczyszczalni ścieków o wydajności Qśr/d = 2x75 m3/d = 150 m3/dobę w zakresie robót: budowlanych, drogowych, technologicznych, energetycznych, wodociągowych, zewnętrznych sieci sanitarnych i technologicznych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania obiektu, rozruch technologiczny. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1) technologia oczyszczalni ścieków, 2) budynek techniczny (branża budowlana) o kubaturze - 349,0 m3, 3) obiekty kubaturowe: - reaktory biologiczne - zbiorniki osadu - pompownia ścieków - zbiornik uśredniający - studnia pomiarowa - plac na kontener - taca najazdowa przy punkcie zlewnym - schody na nasyp przy reaktorach - zieleń - ogrodzenie 4) instalacje sanitarne w budynku technicznym, 5) agregat prądotwórczy, załączenie rezerwy i instalacje elektryczne w budynku technicznym, 6) sieć kanalizacji sanitarnej, 7) przyłącza kanalizacji sanitarnej, 8) sieć sanitarna międzyobiektowa i zrzut ścieków do rowu melioracyjnego, 9) przyłącze wodociągowe, 10) rury osłonowe, 11) droga dojazdowa do oczyszczalni i plac manewrowy na terenie oczyszczalni, Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji w tym m.in.: - przygotowanie zaplecza budowy; - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia; - wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej; - wykonanie dokumentacji powykonawczej; - wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - przygotowanie wspólnie z Zamawiającym kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 7 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 6 do SIWZ) i przedmiarach robót (załącznik Nr 5 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Mławie Nr konta: 19821300082003040056760005 Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzającego wniesienie wadium. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego u Skarbnika Gminy, a kopię dokumentu załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą. 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Z zastrzeżeniem pkt. 12, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, złożony w formie określonej w pkt. VII niniejszej SIWZ: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22. ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zadania polegające na budowie oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości min. 150 m3/dobę każda w tym miń. jedna w tożsamym do zaprojektowanego systemie technologicznym. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 mln zł, b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W razie wspólnego ubiegania się przez kilka podmiotów o udzielenie zamówienia wymagania dotyczące Wykonawców odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie z zastrzeżeniem, że warunki dotyczące potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oceniane będą łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp. - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie trzech oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości min. 150 m3/dobę każda w tym. miń. jedna w tożsamym do zaprojektowanego systemie technologicznym z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na załączniku nr 3 do SIWZ b) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - na załączniku Nr 9 do SIWZ. Od osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi w branżach określonych zakresem przedmiotu zamówienia, wymagane jest posiadanie stosownych uprawnień oraz przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - kserokopie uprawnień budowlanych stwierdzające, że wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy, - kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności wskazanej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości pozwalającej wykonać przedmiot zamówienia - miń 1.000.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. Pozostałe dokumenty, które stanowią integralną część oferty. a) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust.1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. b) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP; c) Oświadczenie, że oferent w przypadku gdy wygra przetarg i przystąpi do realizacji zamówienia udzieli gwarancji w zakresie jakości i sprawnego działania przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy, a dla przedmiotów i urządzeń wg gwarancji producenta lecz nie krócej niż 12 miesięcy; - na formularzu ofertowym d) Oświadczenie o związaniu z ofertą przez 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert - na formularzu ofertowym, e) Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; f) Wykaz ewentualnych podwykonawców oraz tych części przedmiotu zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Przepisy określone w punkcie VI.2.b niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio - załącznik Nr 8 do SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązani są złożyć dokumenty z uwzględnieniem przepisów, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieczfnia.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wieczfnia Kościelna Wieczfnia Kościelna 48 06-513 Wieczfnia Kościelna pok. nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wieczfnia Kościelna Wieczfnia Kościelna 48 06-513 Wieczfnia Kościelna Sekretariat Urzędu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje że złożył wniosek o dofinansowanie inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.