eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Wykonanie robót instalacyjnych w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Karczmiskach Pierwszych Nr 315, dz. nr geod. 1109.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Opole Lubelskie: Wykonanie robót instalacyjnych w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Karczmiskach Pierwszych Nr 315, dz. nr geod. 1109.
Numer ogłoszenia: 247155 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski , ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, fax. 081 8272236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót instalacyjnych w budynku Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Karczmiskach Pierwszych Nr 315, dz. nr geod. 1109..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych obejmujących następujący zakres: 1) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych czarnych łączonych przez spawanie, grzejniki płytowe 44 szt.; 2) wykonanie kotłowni gazowej (kocioł gazowy stojący 42 kW, zasobnik pojemnościowy c.w.u 190l, naczynie przeponowe N50/6, pompa obiegowa c.o. i pompa dla podgrzewacza c.w.u.; 3) wykonanie instalacji gazowej; 4) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; 5) wykonanie instalacji wod.kan. i c.w.u. Szczegółowy zakres prac określają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępyjący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium, które wynosi 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 prawa zamówień publicznych; 5) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie występujące, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot. 6) Zamawiający wymaga, aby kierownicy robót posiadali odpowiednie uprawnienia budowlane w szczególności do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 7) w przypadku wyboru oferty za najkorzystniejszą, wniosą zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 8% wartości zobowiązania brutto, zaokrąglone do pełnych setek w górę. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja Przetargowa będzie oceniała według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert następujące dokumenty: 1) Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze -stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis a właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidecji działalności gospodarczej; 3) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzających odpowiednia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne jako dokument potwierdzający sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia; 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami kopii uprawnień kierowników robót i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ; 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, pokój nr 315..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.