Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Kraków: Przeprowadzenie szkolenia Podstawy obsługi programu CorelDraw dla 15 nauczycieli szkół zawodowych oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem/zaświadczeniem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). znak. sprawy: MSD-ZP/271/43/2012
Numer ogłoszenia: 247101 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia Podstawy obsługi programu CorelDraw dla 15 nauczycieli szkół zawodowych oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem/zaświadczeniem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). znak. sprawy: MSD-ZP/271/43/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie szkolenia Podstawy obsługi programu CorelDraw dla 15 nauczycieli szkół zawodowych oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem/zaświadczeniem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia Podstawy obsługi programu CorelDraw dla 15 nauczycieli szkół zawodowych oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem/zaświadczeniem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 3.2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1przeszkolenie 15 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce. Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych przy założeniu, że 1 godzina dydaktyczna=45 minut. 3.2.2 przygotowanie szczegółowego programu szkolenia w oparciu o następujący blok tematyczny Tworzenia grafiki wektorowej przy użyciu programu CorelDRAW, który powinien zawierać następujące zagadnienia: a/grafika wektorowa a bitmapowa; b/okno programu, konfiguracja i dostosowywanie programu; c/rysowanie podstawowych kształtów; d/praca z obiektami: skalowanie, przesuwanie, kopiowanie, duplikowanie; e/porządkowanie obiektów: wyrównywanie, rozkłady; f/kształtowanie zewnętrzne obiektów; g/narzędzia zmieniające kształt obiektów; h/krzywe - rysowanie i modyfikowanie kształtu; i/wypełnienia i kontury, praca z kolorami; j/efekty specjalne: cień, przezroczystość, głębia, obrys i metamorfoza; l/narzędzia artystyczne; ł/tekst ozdobny i akapitowy; m/teksty na ścieżkach i wewnątrz ścieżek; n/mapy bitowe - importowanie, zmiana właściwości, efekty i modyfikacje; o/kadrowanie i szybkie kadrowanie bitmap i obiektów; p/drukowanie, eksportowanie, publikowanie jako pdf; r/projekt - od pomysłu do realizacji (na przykładzie); s/wybrane projekty - reklama prasowa, wizytówka, broszura, zaproszenie, płyta cd. 3.2.3 Przygotowanie harmonogramu szkoleniowego w oparciu o program szkolenia 3.2.4 Zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia szkolenia 3.2.5 Zapewnienie niezbędnych pomocy dydaktycznych oraz urządzeń do przeprowadzenia kursu 3.2.6 Prowadzenie dokumentacji kursu (łącznie z fotograficzną - min 10 zdjęć) i przekazanie jej (po zakończeniu szkolenia) do Zamawiającego 3.2.7 Opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych. 3.2.8 Dostarczenie Zamawiającemu 2 egzemplarze materiałów dydaktycznych 3.2.9 Przeprowadzenie egzaminu końcowego zakończonego wydaniem stosownego certyfikatu/ zaświadczenia dla 15 osób o ukończeniu kursu 3.2.10 Sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu 3.2.11 Zamawiający zabezpieczy na czas trwania szkolenia zaplecze techniczne w postaci: -komputerów PC, z zainstalowanym system MS Windows, - 15 stanowisk, -rzutnik multimedialny, 3.2.12 Wykonawca zabezpieczy na czas szkolenia sale dydaktyczne, licencjonowany program CorelDraw w wersji co najmniej X6 BOX na 20 stanowisk, wersję edukacyjną/testową programu CorelDraw na 15 stanowisk, oraz poczęstunek dla uczestników szkolenia tj. kawa, herbata, ciastka, woda mineralna, soki. owoce podczas trwania szkolenia, 3.2.13 Wykonawca po zakończeniu szkolenia przekaże zamawiającemu licencjonowany program CorelDraw w wersji co najmniej X6 BOX dla 20 stanowisk oraz przekaże uczestnikom szkolenia jego wersję edukacyjną/testową dla 15 stanowisk 3.3 W ramach każdego bloku tematycznego Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1 Opracowania programu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników, 3.3.2 Przeprowadzenia szkolenia. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia, materiałów szkoleniowych, o których mowa w pkt. 3.2.2., 3.2.7 w terminie 3 dni przed realizacją szkolenia celem ich akceptacji. 3.5 . Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu programu szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu oraz wydanie certyfikatów/ zaświadczeń o ukończeniu szkolenia 3.6 Wykonawca zapewni przeprowadzenie szkolenia oraz egzaminu na terenie województwa małopolskiego w obrębie miasta Kraków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu, która spełnia następujące wymagania: a/posiada ukończony kurs CorelDraw, b/ posiada przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie wyższe magisterskie, c/posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu grafiki komputerowej Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, o wykaz osób -wzór załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 7 do SIWZ dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty, które musi zawierać oferta: 1.Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3. Formularz cenowy- zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji poszczególnych bloków tematycznych 2. zmiany wysokości stawki VAT, 3.zmian korzystnych dla Zamawiającego, 4. zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23,30-003 Kraków, pokój nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Lubelska 23,30-003 Kraków, pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 20 osób w wieku 18-25 lat, uczestników projektu "Aktywni z OHP" (1)
- "Kompleksowa organizacja czterech wyjazdów pozaregionalnych (poza województwo świętokrzyskie) dla maksymalnie 12 osób w ramach projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach".
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.