eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Poznań: Usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania
Numer ogłoszenia: 247093 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229105 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania zewnętrznego i odśnieżania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa sprzątania zewnętrznego, odśnieżania oraz wywozu śniegu, zgodnie z następującym podziałem: a) sprzątanie zewnętrzne, a w przypadku opadów śniegu - odśnieżanie, następujących nieruchomości w Poznaniu: - ul. Gronowa 22 a, b, powierzchnia 1 301,00 m2, - parking ul. Za Bramką, powierzchnia 1 800,00 m2 - ul. Libelta 16/20, powierzchnia 1 900,00 m2, - ul. 3Maja 46/ pl. Wolności 14, powierzchnia 510,00 m2, - ul. Matejki 50, powierzchnia 527,00 m2, - ul. Słowackiego 22, powierzchnia 773,00 m2, - ul. Rynek Śródecki 3, powierzchnia 42,00 m2, łącznie powierzchnia: 6 853,00m2. b) odśnieżanie i wywóz śniegu z nieruchomości w Poznaniu: - pl. Kolegiacki 17, powierzchnia 4 500,00 m2, c) wywóz śniegu z następujących nieruchomości w Poznaniu: - parking ul. Za Bramką, powierzchnia 1 800,00 m2, - ul. Libelta 16/20, powierzchnia 1 400,00 m2. łącznie powierzchnia: 3 200,00 m2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany codziennie, od poniedziałku do piątku do godz. 7:30 oraz w ciągu dnia, dni wolne od pracy i dni świąteczne, w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych. Przedmiot zamówienia opisany w podpunkcie b) i c), realizowany będzie w okresie zimowym, tj. w okresie od 10 listopada 2012 r. do 31 marca 2013 r. Przedmiot zamówienia opisany w podpunkcie a) realizowany będzie od 10 listopada 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do IWZ. Załącznik nr 1 do wzoru umowy - szczegółowy zakres i częstotliwość świadczenia usług. Załącznik nr 2 do wzoru umowy - rysunki z zaznaczeniem powierzchni objętej sprzątaniem i odśnieżaniem Miejsce świadczenia usług: nieruchomości Urząd Miasta Poznania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDS Sp. z o.o., ul. Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72917,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71200,58

  • Oferta z najniższą ceną: 71200,58 / Oferta z najwyższą ceną: 71200,58

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do umowy numer OU.I/1614-2269POZ/2011 Fn 6568/10 z dnia 9 listopada 2010r. (2269/POZ/2010) Zamówienie to jest zamówieniem uzupełniającym polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w zamówieniu podstawowym. Zamówienie podstawowe było udzielone w roku 2010 w trybie przetargu nieograniczonego zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu i specyfikacji. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa wyboru trybu z wolnej ręki - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.